Reakcia na: MatejBA #146435:
O čo viac je tá cesta frekvetovanejšia na Molecovej ako pri Novom moste (kde zo L133 polovica voza prestupuje na električku)?Re #146441 MatejBA: V tom prípade tam ale treba postaviť policajtov a pokutovať všetkých, čo prechádzajú na červenú.
Re #146442 luky133: Nemusíš prechádzať cez celú križovatku, stačí ti len z jednej zastávky na druhú. A čo sa týka dĺžky zelenej, preštuduj si vyhlášku o premávke na pozemných komunikáciách a prípadne aj normu podľa ktorej sa navrhujú CSS, dozvieš sa zaujímavé veci. (resp. viď #146455)
Re #146463 luky133: Akurát, že v slovenských podmienkach nebude mať odpočítavadlo funkciu už len 2 sekundy zelenej to nestihnem (koniec koncov, odpočítavadlo zelenej nijako nebude meniť nastavenie dĺžok jednotlivých fáz), ale už len 2 červenej, to môžem vyraziť. Ale ak myslíš že to pomôže, tak bombarduj mesto, nech vám také na Molecovej spravia miesto tých zbytočných liniek 13x.
vlado13
keď sa likvidoval voľný pás po železnici, mesto neinvestovalo, nemalo ani kúsok strategického videnia a neprijalo aktualizáciu ÚP s verejnoprospešnou stavbou, čo by mu umožnilo vyvlastnenie, ak by sa nedalo so ŽSR dohodnúť,
zo súčasnej cesty vziať šírku cca 6 m a na určitých miestach ešte na nástupné ostrovčeky by asi nešlo, otázne je aj miesto pre riešenie iba jednosmernej premávky,
rovnakú chybu urobilo aj pri posudzovaní zámeru Eurovea, malo v rukách záväzné stanovisko, nástroj ktorý dáva právo požadovať priestor pre verejnú dopravu