Reply on: luky133 #146442:
problem molecovej je to, ze ludia vobec musia ist na inu zastavku, nez na ktorej vystupia. keby bratislava nebola bratislava, tak by bus prisiel z DD rovno na zastavku elektricky a z nej by aj rovno odbocil smer DD. samozrejme, stalo by to peniaze, ale usetrilo by sa tym par ludskych zivotov a neviemkolko zranenych.
vlado13
keď sa likvidoval voľný pás po železnici, mesto neinvestovalo, nemalo ani kúsok strategického videnia a neprijalo aktualizáciu ÚP s verejnoprospešnou stavbou, čo by mu umožnilo vyvlastnenie, ak by sa nedalo so ŽSR dohodnúť,
zo súčasnej cesty vziať šírku cca 6 m a na určitých miestach ešte na nástupné ostrovčeky by asi nešlo, otázne je aj miesto pre riešenie iba jednosmernej premávky,
rovnakú chybu urobilo aj pri posudzovaní zámeru Eurovea, malo v rukách záväzné stanovisko, nástroj ktorý dáva právo požadovať priestor pre verejnú dopravu