Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #146440:
Ale hlavny problem 33 je, ze ked bola sanca vybudovat prestupny uzol "na hrane" tak niekto, koho asi ani v zivote volit nebudem, sa vybudovala zastavka v polovici molecovej a nasledne zrusila ? A dalej sa neriesilo - a ludia su ako ovce akonahle vidia, ze nieco ide, bezia hlava nehlava a divim sa, ze sa este nestala smrtelna nehoda ?
Reply on: MatejBA #146435:
všetko je ok, mne sa ľúbi táto konverzácia ? tak prechod cez jeden prechod na Molecke by som nevidel ako takú tragédiu. Čo majú hovoriť ľudia čo prestupujú každé ráno z 84/99 na Farského a musia prejsť cez 4 semafory. Viem, že toto točím tu dookola ale poukazujem na to, že niekomu je za ťažko prestup kde má použiť jeden prechod pre chodcov a niekto musí prejsť cez 4 prechody a ani nepípne (aj keď dávnejšie Ovsišťania riadne pindali). Alebo napr. prestupy a-bus,t-bus, elina na Račianskom a Trnavskom mýte, príp. Bajkalská, tiež žiadna sláva ale nemôžu byť všade podchody, nadchody, skrátka niekde musí byť prechod a inak to nejde.

Mimochodom električky jazdia z KV do mesta každé 2-3 minúty lebo ľudia väčšinou nečakajú na svoju linku ak majú čakať viac ako 5-6min. Sadnú na prvú linku, ktorá ide do centra a neriešia viac (to bolo ostatne konštatované aj v audite v 2005). Tam aj tak prestupujú, len keď sa nahodí návrh o kratšom intervale elín a prestupoch, tak besnia, pričom nevedia že prestupujú, len potrebujú mať podvedome pocit, že sa môžu dostať všade bez prestupu. Keby bol kratší interval (4 alebo 8min) tak by sa ľahšie prestupovalo v centre z busu,t-busu na eliny.
Reply on: Solider #146438:
Tak naco ju potom slubovali pred volbami? ?

Re #146437 Ike: Pravda ...
Reply on: boxcar #146436:
133 by vôbec nemala existovať.
Reply on: MatejBA #146435:
aleba... pokiaľ ide o DD, zrazu prestupný systém nefunguje.... zastanem sa teraz dunča, ktorý bol totálne zdrbkaný, keď vyťahoval, že v Bratislave prestupný systém nefunguje... a zrazu ejha... naozaj...
.

Počuj, ja každé ráno prebehávam cez Saratovskú zo zastávky Pri Kríži pri Bille, na električkovú zastávku, ale sorry, ak by toto mal byť argument pre obhajobu nejakej vzkriesnej 101ky
Reply on: MatejBA #146435:
L133 by nemala byť nosnou linkou. Ak hej, potom zrušme električky, trolejbusy na dd..
Reply on: no.ev.di. #146433:
a este - preco nemoze byt L33 ako nosna linka? Lebo prestupny system v BA nefunguje - ze treba prejst cez 1 cestu? Jednu z najfrekventovanejsich + elektricky jadzai iba kazdych 12 minut + su strasne pomale (Karloveska pomalodraha) + el. su v najhorsom stave (Vacsina - aj ked osobne jazdim 17 rano a 5+(nieco z racianskeho na SAV)+32 poobede)
Reply on: no.ev.di. #146433:
Tak ty vkuse rozpytvavas DD a "neferove rozdelenie vozov" ja iba reagujem 😉
Reply on: MatejBA #146429:
neviem prečo sa nemôže dať za DD bodka proste s tým, že sa vytýči ako cieľ nosná/lokálna linka s hustým intervalom L33 k Molecovej a doplnková L32, ktorá by neskôr po dobudovaní t-bus trate na Patrónku z Molecky mohla byť posilnená.

Linka z DD do ŽST P. Biskupice by nebol moc dobrá nápad kvôli meškaniam, ktoré by naberala. Na L32 by mohli byť Solarisy, ale rovnako a ešte viac by si ich zaslúžila aj L50, nemusia všetko dobré zhrábnúť DD linky totižto.
Reply on: luky133 #146431:
Ups, zabudol som, ze teraz tu nastane vybuch nervov ?
Reply on: MatejBA #146429:
No už si prezradil to čo som nechcel povedať. ? Už od tohto piatku to možno bude a možno nie. ?
Reply on: intony #146427:
predbehol si ma.
chlapec by už nemal toľko masturbovať nad 133 či 32, vymýšľaním nových liniek na dd a vypisovanie podnetov kvôli tomu na dpb, magistrát.
Mohol tu byť príjemný systém trolejbusovej dopravy na DD s prestupom na hrane na električky do rôznych častí mesta, kapacitne sa zaviedla aj L17. Miesto toho tu máme prázdnu 33 atĎ. škoda reči.
Reply on: no.ev.di. #146426:
1.) Nie, myslel, ze Solarisy by mali ist na 32/133
2.) Posuskava sa o celodennej premavke 133
3.) 133 sluboval Durkovsky pred volbami (priame spojenie DD a NM)
4.) Ja uz sam dlho hovorim, ze nech zrusia 32/33/133(/139) v sucasnej podobe a zavedu 2 linky:
- 32 (alebo 213): DD - Molecova (alt. - Slavicie udolie) - Patronka - Kramare - Hl. Stanica (stacili by 14Tr(M) ci iny kratky tbus)
- 33 (alebo 70): DD - Molecova - NM (alt. Eurovea ako zachadzka/konecna) - ASMN - Vlcie Hrdlo - ZST P. Biskupice (ta 33 preto, aby si nepindal na subeh "33" a "70" do Eurovei - stacil by Solaris ci nejaky 18m bus)
Interval ale neviem aky by sa mal dat (mozno 10/15/20 na 32 a 5/10/10 na 33/70)

(to je len navrh, aby niekto nevravel, ze "nevymyslam" ? )
Reply on: no.ev.di. #146426:
Tak napr. nejaké odchody môžu vložiť na 32 veď pred voľbami by im to pridalo nejaký ten hlas, ale možno tam nakoniec dajú 15m vozidlá. Veď voľakedy sa povrávalo, že chceli odkúpiť MANy z EX zájazdov a nasadiť ich na 32... ? Čo sa týka linky 133 tak nejedná sa o novinku ohľadom vozidiel, ale s premávkovým časom a dňami počas, ktorých bude premávať, ale nebudem konkretizovať lebo to možno tak nakoniec nebude. Ale dňa 26.3. bude pravdepodobne 133 posilnená resp. na nej budú jazdiť najmä Solarisy alebo aj kĺbové vozidlá (len NP kĺbakov máme málo).
Aby si sa zo 133 neposral. ?
Reply on: luky133 #146425:
Čo chcú na L32 posilňovať ešte?! Tou novinkou chceš povedať, že SORky NB 18 alebo Meďáky by mali ísť na L32 či L133? L133 je len výsledok toho ako sa serie na rozširovanie ekologickej trakcie a ako sa všetko rieši len polovičato. Mali sa kúpiť trolejbusy na L33 aby mohla huste premávať, k tomu ako doplnok L32 zaviesť premávku L17 od 6 do 8:30 a 14:00 do 18:30.
Reply on: no.ev.di. #146424:
No avšak ak by DPB nasadil napr. také 10,5m na linku 32 ale kľudne aj iné tak by kapacitne nepostačovali a musel by posilniť aj interval a to si vyžaduje viacej vozidiel, viac vodičov a teda viac výdavkom čo je neekonomické. A nakoľko vieme, že do volieb sa keď tak ešte linka 32 posilní netreba to očakávať možno po voľbách... ? I keď skôr som názoru, že po tom čo nasadia nové kĺbové vozidlá tak Solarisy poputujú na linku 32 s tým, že ich bude vypravovať už tretia kolóna. A čo sa týka linky 133 po otvorení Eurovey sa stane nosnou linkou pre západnú časť Bratislavy do Eurovey takže na to DPB asi nesiahne. I keď voľakedy na nej jazdili 10,5 a 9,5 do príchodu Tedomov a tie 10,5 zo začiatku postačovali dokým sa linka 133 nestala nosnou linkou v rannej a poobednej špičke. ? Dokonca sa povráva o jednej novinke na linke 133 len nakoľko to ešte nie je oficiálne tak tu nebudem písať do vzduchu pretože sa tak nemusí stať. ?
Reply on: luky133 #146422:
aby ti neodpadlo z tvojej dlhodielskej rite. Bolo tam písané, že prípadne by som nasadil 10.5 na niektoré zo spomenutých liniek ale keď si sa ozval, že na L32 alebo 133 (tam som mal preklep, namiesto L33 mala byť 133), tak asi na tom niečo bude ? Na L37 by mali byť určite 12m, alebo 10.5 no 9.5 nikdy. S L30 neviem ako to je, čo ju občas vídavam, tak nejazdí moc plná ale to môže byť kľudne od Patrónky inak, kde na ňu môžu prestúpiť ľudia z 21,22,34,83 a 212. Tam by som tiež 9.5 nenasadzoval preventívne, možno by 10.5 stačili. Čo sa týka 10.5 na L99, tak s nimi nie je problém, až dokiaľ nevynechá počas špičky L84, tak vtedy je to horšie. Inak mimo súbehu s L84 je úplne bezproblémová.
Reply on: no.ev.di. #146420:
Tebe je zle pri vsetkom, lebo mas potrebu pindat. Tu bednu ma inak vacsina t-busov.
Reply on: no.ev.di. #146421:
Na 32 dať 10,5 vozidlo? ? Veď už teraz v niektorých hodinách nestačí 12m popr. 15m... Istého času keď ešte neplatilo pravidlo len to čo je NP môže ísť na DD na nej jadili aj 18m... A na 33 by tiež neboli vhodné. Teda v časoch kedy jazdieva 133 áno, ale v časom kedy nejazdieva väčšinou jazdia dosť plné 25Trky... Pred asi 8-10 rokmi mal DPB úchylku nasadzovať 9,5 na 32, ale dlho to nevydržalo...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.