Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #146442:
presne tak... Pričom DPB s magistrátom chceli veľmi vychovávať a učiť na prestupy, lenže nenašli to na to "gule" aj pri električkových linkách. L135 a 139 sú fajn linky, tam vidím zmysel, nie každý môže šlapať do kopca keď ide o dôchodcu,telesne postihnutého alebo človeka s tažkým nákupom. Mám známeho na DD čo cestuje k EUBA a povedal mi, že L133 prestal používať lebo stoja v zápche (či je ráno a či poobede), takže ide maximálne po Molecku a tam prestúpi na električku, pod Novým mostom sadne na L88 dojde k EUBA. Pri tomto ma napadá, že je veľká škoda, že neexistuje žiadny projekt na rozšírenie električkovej siete v centre mesta, napr. o trať Šafko - Dostojevského (keď už EUROVEA odmietla električky, tak by sa tam točili a-busy a t-busy) - AS - Karadžičova - napojenie na el. trať pri Steine.
Reakcia na: MatejBA #146439:
to je rovnako ako Ovsište. Keby im sľúbili, že zavedú linku v trase bývalej L88, tak by boli nadšení, ale frfľali by, že L99 by tam už nepremávala, lebo oni potrebujú mať linku k ŽST Petržalka, TERNU, atď. pričom k TERNU a všade ďalej po trase L99 sa dostanú skôr linkami 68 a 98. Hlavne ma irituje, že DPB nič nerobí s tým neekonomickým súbehom L84 a 99.
Reakcia na: MatejBA #146441:
Stala sa tam už minimálne jedná smrteľná nehoda resp. možno aj viac len na 100% viem o tej jednej.
Reakcia na: Solider #146438:
Preco nie?
Reakcia na: no.ev.di. #146440:
Problémom Molecky nie je ani to, že sa ľuďom nechce prestupovať, ale ten, že tie semafóry sú tak debilne nastavené, že jednoducho človek neprejde celú Molecovú za kratšie ako 5min keď čaká podstivo na každom semafóre... A zelené sú tu tak krátke, že keď niekto nebeží málokedy stihne prísť do cieľa na zelenú... Ale to je problém viacerých križovatiek v BA. ? Mne nerobí problém prestupovanie veď ten kto ma pozná vie, že by som sa zaobišiel bez 133 (veď ju používam len možno 2 dni v týždni) a duplom už bez liniek 139, 36, 35 a 135... Dokonca v peknom počasí hocikedy vystúpiom o dve, tri zastávky skorej a prejdem sa po vonku keď ma netlačí čas. Ale povedzme si asi každý bude radšej cestovať linkou bez prestupu ako prestupovať nie? ? Takže to nie je, že problémom sú leniví Dlhodielčania, ale skôr to, že ich DPB rozmaznáva.
Reakcia na: no.ev.di. #146440:
Ale hlavny problem 33 je, ze ked bola sanca vybudovat prestupny uzol "na hrane" tak niekto, koho asi ani v zivote volit nebudem, sa vybudovala zastavka v polovici molecovej a nasledne zrusila ? A dalej sa neriesilo - a ludia su ako ovce akonahle vidia, ze nieco ide, bezia hlava nehlava a divim sa, ze sa este nestala smrtelna nehoda ?
Reakcia na: MatejBA #146435:
všetko je ok, mne sa ľúbi táto konverzácia ? tak prechod cez jeden prechod na Molecke by som nevidel ako takú tragédiu. Čo majú hovoriť ľudia čo prestupujú každé ráno z 84/99 na Farského a musia prejsť cez 4 semafory. Viem, že toto točím tu dookola ale poukazujem na to, že niekomu je za ťažko prestup kde má použiť jeden prechod pre chodcov a niekto musí prejsť cez 4 prechody a ani nepípne (aj keď dávnejšie Ovsišťania riadne pindali). Alebo napr. prestupy a-bus,t-bus, elina na Račianskom a Trnavskom mýte, príp. Bajkalská, tiež žiadna sláva ale nemôžu byť všade podchody, nadchody, skrátka niekde musí byť prechod a inak to nejde.

Mimochodom električky jazdia z KV do mesta každé 2-3 minúty lebo ľudia väčšinou nečakajú na svoju linku ak majú čakať viac ako 5-6min. Sadnú na prvú linku, ktorá ide do centra a neriešia viac (to bolo ostatne konštatované aj v audite v 2005). Tam aj tak prestupujú, len keď sa nahodí návrh o kratšom intervale elín a prestupoch, tak besnia, pričom nevedia že prestupujú, len potrebujú mať podvedome pocit, že sa môžu dostať všade bez prestupu. Keby bol kratší interval (4 alebo 8min) tak by sa ľahšie prestupovalo v centre z busu,t-busu na eliny.
Reakcia na: Solider #146438:
Tak naco ju potom slubovali pred volbami? ?

Re #146437 Ike: Pravda ...
Reakcia na: boxcar #146436:
133 by vôbec nemala existovať.
Reakcia na: MatejBA #146435:
aleba... pokiaľ ide o DD, zrazu prestupný systém nefunguje.... zastanem sa teraz dunča, ktorý bol totálne zdrbkaný, keď vyťahoval, že v Bratislave prestupný systém nefunguje... a zrazu ejha... naozaj...
.

Počuj, ja každé ráno prebehávam cez Saratovskú zo zastávky Pri Kríži pri Bille, na električkovú zastávku, ale sorry, ak by toto mal byť argument pre obhajobu nejakej vzkriesnej 101ky
Reakcia na: MatejBA #146435:
L133 by nemala byť nosnou linkou. Ak hej, potom zrušme električky, trolejbusy na dd..
Reakcia na: no.ev.di. #146433:
a este - preco nemoze byt L33 ako nosna linka? Lebo prestupny system v BA nefunguje - ze treba prejst cez 1 cestu? Jednu z najfrekventovanejsich + elektricky jadzai iba kazdych 12 minut + su strasne pomale (Karloveska pomalodraha) + el. su v najhorsom stave (Vacsina - aj ked osobne jazdim 17 rano a 5+(nieco z racianskeho na SAV)+32 poobede)
Reakcia na: no.ev.di. #146433:
Tak ty vkuse rozpytvavas DD a "neferove rozdelenie vozov" ja iba reagujem 😉
Reakcia na: MatejBA #146429:
neviem prečo sa nemôže dať za DD bodka proste s tým, že sa vytýči ako cieľ nosná/lokálna linka s hustým intervalom L33 k Molecovej a doplnková L32, ktorá by neskôr po dobudovaní t-bus trate na Patrónku z Molecky mohla byť posilnená.

Linka z DD do ŽST P. Biskupice by nebol moc dobrá nápad kvôli meškaniam, ktoré by naberala. Na L32 by mohli byť Solarisy, ale rovnako a ešte viac by si ich zaslúžila aj L50, nemusia všetko dobré zhrábnúť DD linky totižto.
Reakcia na: luky133 #146431:
Ups, zabudol som, ze teraz tu nastane vybuch nervov ?
Reakcia na: MatejBA #146429:
No už si prezradil to čo som nechcel povedať. ? Už od tohto piatku to možno bude a možno nie. ?
Reakcia na: intony #146427:
predbehol si ma.
chlapec by už nemal toľko masturbovať nad 133 či 32, vymýšľaním nových liniek na dd a vypisovanie podnetov kvôli tomu na dpb, magistrát.
Mohol tu byť príjemný systém trolejbusovej dopravy na DD s prestupom na hrane na električky do rôznych častí mesta, kapacitne sa zaviedla aj L17. Miesto toho tu máme prázdnu 33 atĎ. škoda reči.
Reakcia na: no.ev.di. #146426:
1.) Nie, myslel, ze Solarisy by mali ist na 32/133
2.) Posuskava sa o celodennej premavke 133
3.) 133 sluboval Durkovsky pred volbami (priame spojenie DD a NM)
4.) Ja uz sam dlho hovorim, ze nech zrusia 32/33/133(/139) v sucasnej podobe a zavedu 2 linky:
- 32 (alebo 213): DD - Molecova (alt. - Slavicie udolie) - Patronka - Kramare - Hl. Stanica (stacili by 14Tr(M) ci iny kratky tbus)
- 33 (alebo 70): DD - Molecova - NM (alt. Eurovea ako zachadzka/konecna) - ASMN - Vlcie Hrdlo - ZST P. Biskupice (ta 33 preto, aby si nepindal na subeh "33" a "70" do Eurovei - stacil by Solaris ci nejaky 18m bus)
Interval ale neviem aky by sa mal dat (mozno 10/15/20 na 32 a 5/10/10 na 33/70)

(to je len navrh, aby niekto nevravel, ze "nevymyslam" ? )
Reakcia na: no.ev.di. #146426:
Tak napr. nejaké odchody môžu vložiť na 32 veď pred voľbami by im to pridalo nejaký ten hlas, ale možno tam nakoniec dajú 15m vozidlá. Veď voľakedy sa povrávalo, že chceli odkúpiť MANy z EX zájazdov a nasadiť ich na 32... ? Čo sa týka linky 133 tak nejedná sa o novinku ohľadom vozidiel, ale s premávkovým časom a dňami počas, ktorých bude premávať, ale nebudem konkretizovať lebo to možno tak nakoniec nebude. Ale dňa 26.3. bude pravdepodobne 133 posilnená resp. na nej budú jazdiť najmä Solarisy alebo aj kĺbové vozidlá (len NP kĺbakov máme málo).
Aby si sa zo 133 neposral. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.