Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: pepino23 #146298:
To si ako predstavuješ, že tá cesta pôjde priamo nad koľajiskom hlavnej stanice?
Reakcia na: pepino23 #146298:

Re #146297 no.ev.di.:

s Vašimi predstavami nesúhlasím... A prikláňam sa k názoru, že severná tangenta je blbosť... základ je
1) autá vyhnať z centra
2) urobiť to, čo najefektívnejšie...

Myslím, si že podpora kompletnej dostavby D4ky by situáciu riešila dostatočne. Pretože základ kongescií spočíva v tom, že veľa vozidiel s rôznymi destináciami má jednú vstupnú komunikáciu do BA. Príklad - Vozidlá idúce z Pezinka do Lamača stoja s autami, ktoré idú z Pezinka do Trnávky.
Ak by existovala D4ka, autá by plynule išli po nej a zišli na exite najbližšie k destinácií...

Druhá vec je tá, že D4ka by sa mala začať stavať aspoň v polovičnom profile, možno JEDNOSMERNE, aby vznikol v prvopočiatku aspoň taký obrý kruhový objazd okolo BA. Lepšie niečo ako nič...

Severná tangenta mi príde ako keď si bezdomovec kúpi notebook
Reakcia na: pepino23 #146298:
nakoľko ja som veľkým fanúšikom stavby električkovej trate Hl.st. - Pražská - Brnianska - Patrónka - Dúbravka, tak severnú tagentu schvaľujem, avšak len v takom variante ktorý by odbremenil Pražskú a Brniansku ulicu aby bolo možné tam tú trať postaviť a bolo to aj priechodné zo strany magistrátu, ktorý schválil niečo prospešné pre MHD ani nepamätáme...
Reakcia na: no.ev.di. #146297:

Podla mna cela severna tangenta je uplna blbost a mrhanie obrovskych penazi za ucelom nabalenia sa spriatelenych firiem. Dufam ze sa to nikdy nepodari zrealizovat.
Ak by sa to predsa len malo zacat stavat, tak neviem preco sa neratalo s variantou ze by cela cesta viedla na estakade a kopirovala by zeleznicu pod sebou. Navyse by sa usetrilo kopec penazi za vykup a odskodnenie ludi byvajucich v okoli Jaskoveho radu a so zeleznicami ako statnou firmou by sa dalo dohodnut na vyuziti ich pozemkov na postavenie pilierov nesucich celu estakadu.
To sa ale samozrejme nestane, lebo by to bolo lacnejsie riesenie a tym padom by sa tam dalo uliat menej penazi.
Reakcia na: Emo #146287:
Áno tunelom? Nikdy si nevidel tunel ešte alebo nevieš na čo slúži? Rovno ti poviem, že ak má nejaká cesta 2+2 ísť popri železničnej trati ako je Pionierska tak to je volovina. Neviem, ale absolútne neviem načo to má byť dobré, keď cesty po Račianskej a Šancovej sú s tou plánovanou rovnobežnou cestou cca po Pionierskej a Jaskový rad (tunel) od seba vzdialené 300-400m! To už nevieme ako lepšie vymyslieť tendre pre firmy rodín a známych grázlov v štátnych orgánoch?! A potom za 10 rokov prísť opäť s návrhom, že sa vybudujde odbočka na Pionierskej do tunela, ktorý bude ústiť na Patrónke alebo niekde pri TESCU Lamač, keďže vybudovanie komunikácie Pražská - Jaskový rad - Pionierska nesplní úlohu, ktorá sa očakáva... Neviem prečo sa nespraví teda do kelu projekt na odľahčenie Pražskej, Brnianskej a Šancovej v takom alebo aspoň podobnom variante aký som navrhol ja. Na Pražskej a Brnianskej by sa dala potom zúžiť komunikácia pre IAD, vybudovať v strede cesty eletkričková trať a nikomu by absencia po jednom pruhu z každého smeru na ceste nechýbal + električka by nahradila linky 34 a 83.
Reakcia na: irizar #146286:
Je vidieť,že je to typický debil,ktorý sa vyváža na aute.Že doprava v Braatislave nie je kritická?To potom kadiaľ jazdí?Po kanáloch? ? Ekologický dopad IAD nie je taký veľký?Zrejme si nevšimol,že tu pribúda aut každým dňom a,že o niekoľko rokov budú dopravné kolapsy na dennom poriadku ? Myslím si že MHD a BID by mali byť určite preferovanejšie formy cestovania do práce/školy ako IAD.Len ešte ľudí na toto naučiť bude obrovský problém ?
Reakcia na: irizar #146286:
Tomu človeku už šiblo z toho, že je ako dopravný expert skoro každý tretí deň v telke...
Reakcia na: intony #146290:
Aj pri takej intenzite dopravy?
Reakcia na: Solider #146278:
CSS pri zastávke Sokolská by som vyhodnotil ako jednu z mála tých nových, ktoré sú aj opodstatnené. Až taká brzda dopravy to tam nie je.

Na Severnú tangentu mám taký názor, že peniaze treba investovať inde.
Reakcia na: ear4 #146289:
V tomto prípade vídím ešte nejakú šancu, že ten pán zmení názor po doštudovaní problematiky ?
Reakcia na: Solider #146282:
Pre chodcov je nadchod/podchod horším riešením, ako úrovňová križovatka.
Reakcia na: irizar #146286:
vsak naco na neho upozornujes? blbcom najviac uskodis, ak si ich nevsimas.
Reakcia na: kecho #146285:

ad 1 - v súčasných podmienkach nadchod nie je riešením, na strane stanice by vyústil za plotom, na území, ktoré patrí železniciam, zaplatený z pokút by asi nebol, nadchod by muselo financovať mesto alebo súkromný investor a pokuty by boli príjmom ŠR,
ad 2 - zast. Sokolská na strane stanice plní zámer prestupného systému - prestup na spoločnej hrane, zároveň uľahčuje cestovanie v smere Pražská - Brnianska alebo Limbová pre ľudí, ktorí bývajú alebo pracujú na Pražskej, Sokolskej, Za sokolovňou, Baníkovej,
Reakcia na: no.ev.di. #146270:
No len by ma zaujímalo ako by si to chcel viesť cez Kramáre? Tunelom?
Reakcia na: Hug0 #146277:
voľby sa blížia, nezabúdaj, že realitný agent spolu so záhradkárskym všeumelcom kandidujú aj do NRSR 😉 predpokladám, že možno na víkend BA alebo niekedy v máji ešte bude aj nejaké slávnostné uvedenie busov do premávky ?
Re #146281 vlado13: varianty riešenia bez semaforu: 1/nadchod + policajti, ktorí budú pokutovať prebiehajúcich cez cestu ("sa to nikdy tak nerobilo") a čoskoro bude nadchod zaplkatený z pokút; 2/zrušenie zastávky Sokolská, máme predsa prestupný systém...
Reakcia na: Solider #146282:
predpokladám, že náklady na nadchod by boli o jeden - dva rády posunuté oproti nákladom na CSS, záleží na konštrukčnom riešení,
súčasné pomery nedovoľujú realizovať nadchod, lebo schodište a výťah pre imobilných na strane stanice by museli byť za plotom,
Reakcia na: luky1 #146280:
mozno zivy voz ,ale "trha"z tedomovej starsej serie najviac ( 1101-10) ?
Reakcia na: vlado13 #146281:
V tomto smere je potrebný, ale radšej z financií vyčlenených na túto CSS sa mohli vyčleniť peniaze na nadchod, ktorý plne podporujem a najmä na takejto komunikácii. O koľko by bola výstavba nadchodu finančne náročnejšia, než výstavba CSS?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.