Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #146278:
semafór pri Sokolskej nie je zbytočný, lebo zabezpečuje chodcom podmienky na bezpečný prechod,
ak sa bude realizovať prestavba Pražskej v rámci projektu Predstaničné nám., mal by byť približne v tom mieste nadchod,
Reakcia na: Tedomík #146271:

Tiež som mal dnes potešenie ísť na L 32 Tedomom 1103 a bola to veľmi príjemná jazda, vrátane tej vianočnej výzdoby ☺
Prekvapilo ma ako živo tento busík zdolal stúpanie z Patrónky na Kramáre.
sice ot otazka, ale vy ste mi blizsi, ako vlaky.net... ?

osobak BA - ZA je zruseny?
Reakcia na: no.ev.di. #146275:
Ja si myslím, že severná tangenta je celkom šikovne vyriešená, tvoje riešenie je zbytočné - jednak zbytočne dlhý tunel predraží realizáciu tohto diela a tiež komunikácia na Pražskej a Brnianskej zvláda počet áut, ktoré ňou prechádzajú, kolóny sú jedine tak na zbytočných semaforoch na Sokolskej, alebo na križovatke so Štefánikovou a Šancovou, čo však severná tangenta rieši. Na Pionierskej by mala byť mimoúrovňová križovatka.

Čo však naozaj toto dielo bude dnes riešiť je otázne. Odľahčenie Šancovej, Legionárskej či Trnavskej je len málo, čo sa môže pre spomenuté ulice urobiť. Lebo dotyčný motorista vyjde na Jarošovu, alebo Bajkalskú ulicu, kde sú pemanentne v dopravnej špičke kolóny. A tie žiadna tangenta nerieši.
Dnes som išiel v autobuse okolo MB na Zlatých Pieskoch a buď preparkovali tie Mercedesi alebo došli ďalšie 🙂
Reakcia na: Papyr #146262:
pri takej vzdialenosti musí byť aj veľká hĺbka ostrosti
Reakcia na: Solider #146273:
nie - rozmýšľajte s nami. Neviem načo chcú nápor automobilov odkláňať až pri stanici a posielať to na Račko a Pioniersku, keď môžu spraviť zachytávanie cestnej dopravy na Patrónke a podarí sa tak aj uľaviť celej Pražskej a Brnianskej ulici. Potom by sa tam možno dala vybudovať aj električková trať, keby nebolo treba 3 pruhy (BUS+2xIAD). Či mesto chce najprv postaviť estakádu pri Hl.st. aby sa zistilo, že "hups, mohli sme tú odbočku posunúť k Patrónke aby na Pražskej a Brnianskej bol pokoj" a takto sa vyhodia peniaze na jednu zbytočnú stavbu, pričom pri pridaní financií, na variant Patrónka - Pionierska, by sa postavil účinnejší variant. Inak oplatilo by sa pri Pionierskej zakopať pod zem električkovú trať, keď tam bude ústiť tunel z východu. Nemusela by sa tak riešiť preferencia a tiež zdržovanie dopravy a tiež stav priecestia lebo to bude pojazďované riadnym kvantom IAD, takže sa určite povrch bude riadne opotrebovávať.
Reakcia na: no.ev.di. #146270:
ked uz tak, netahat to zo zahorackej, ale napr ten stredovy pas na patronke (je pomerne dost siroky (aspon sa mi tak zda)) "upravit" na vstup do tunela (napr ako je hodzovo nam.)
Reakcia na: no.ev.di. #146270:
Rubrika "Snívajte s nami?" ?
Reakcia na: aquila #146259:
ešte chcem vedieť čo to je za blbé riešenie po Smrečianskej ulici smerovať väčší dopravný prúd ? nestačí, že na Račianske mýto ústia ulice Račianska, Šancová z dvoch strán, Radlinského a Karadžičova ale o kúsok ďalej treba vyrobiť ešte 6-ty smer - Smrečianska ?
Reakcia na: TeBeCe #146264:
To mala byť výzdoba ku 1. výročiu TEDOMOV v Blave ?
Reakcia na: aquila #146259:
neviem ale načo chcú robiť prepojenie Pražská - Šancová popod Prestaničné nám. a zbúrať čas skladov starej železničnej stanice, keď má byť táto severná tagenta... Ďalej ma napadá otázka, že čo sev. tagenta v takejto podobe rieši vlastne? Odbremení len Račianske mýto, Šancovú a križovatku pri SAV. Mňa napadá takéto riešenie - modré sú povrchové úseky a červené podpovrchové. Na Pionierskej (pre autá idúce z/na smer Karpatská) by sa len mierne nadvihla komunikácia pre vyústenie východného portálu na povrch : http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&msid=109751271200888653359.000482011c2ca93ef6798&ll=48.166958,17.093933&spn=0.009832,0.01929&z=16
Reakcia na: luky133 #146263:
Je to na #1103 iniciatíva DPB to neni dal som to tam ja a už ma vodič z #1101 poprosil, aby som mu tam dal šípky na STOPKU ☺
Reakcia na: Solider #146266:
asi to iste co s projektom Rajka....
Čo sa deje s projektom rekonštrukcie TT na Patrónke, Valašskej a Vojenskej nemocnici a výstavby novej TT na Hroboňovu?
Reakcia na: TeBeCe #146264:
Áno presne ten. ?
Reakcia na: luky133 #146263:
urcite to bol ten s vianocnou vyzdobou ? ?
Dnes som cestoval v Tedome na linke 32 (bohužiaľ na číslo som sa zabudol pozrieť) a všimol som si, že má troj jazyčné nálepky pre tlačidlá DVERE a STOP. Teraz len či je to iniciatívna DPB alebo vodiča. ? Avšak tento Tedom mal pritom hneď dve poruchy a to prvá, že mu stále blikali STOPky aj keď nikto nestlačil tlačidlo STOP a potom mu zase nefungoval podtlakový vetrací systém. V inom Tedome dávnejšie som si všimol zase poruchu, že svietilo tlačítko STOP počas celej jazdy aj keď ho nikto nestlačil... ☺
Reakcia na: Ike #146260:
Nie je to celkom tak rovnaka vzdialenost, fotka je fotena pod inym nez pravym uhlom. Predmety pri dolnom okraji fotky su k pozorovatelovi blizsie, ako tie pri hornom okraji.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.