Prepravovanie autobusov od výrobcu k objednávateľovi je bežné a úplne normálne. Troleje na ceste od výrobcu k dodávateľovi nevisia, preto sú trolejbusy prepravované na nákladných vagónoch, alebo na prívesoch kamiónov.
No to hej , tu pri Poluse (RD) sa mi doslova cely dom zatriasol.Tak si neviem predstavit tie domceky v podunajskych.To keby skutocne nieco vybuchlo v slovnafte , tak podla mna si to odnesie este aj devinska nova ves.
Bratislavou v stredu o 22:00 otriasol výbuch, ktorý rozrinčal okná mnohých domov. Podľa hovorcu spoločnosti Slovnaft Antona Molnára išlo o bezpečnostné odtlakovanie zariadenia fabriky, podobné, ako približne pred rokom.
78 to isto nebude ,tej linke uz odbijaju minuty do zrusenia. Ak sa aj zachova 2DP na 78 ,tak uz duplom CAPACITY nie, vraj ma byt 2DP CNGckova vyhradne. Ale to je len moj nazor. Berte to s rezervou
Hug0:tie neumité ich mali dosť špinavé takže šli asi všetky po vlastných ? #145928:prečo furt na DD by mali jazdiť? Akože berem takú L133 tá je natrieskaná tam by som dal dva,ale zvyšok aspoň strategicky rozmiestnil lenže také myslenie vedenie DPB nemá ?
Petto:Na 78?To je tu zatiaľ najlepší nápad ? a čo taká L61 tá sa mi zdá v poslednom čase pekne preplnená a hlavne cez leto by na nej mohli zo dva jazdiť,lebo toľko ľudí nastupuje na letisku,že tí čo nastúpia napr.pri AVIONE sa môžu už akurát tak tlačiť ? ale nechajme sa prekvapiť kde budú vypravované.Rozhodne by sa mi páčila tá L78 ?
akože nebude? Je snáď nejaká náhrada za ňu? Spojenia : Trnavské mýto - AS, Trnavské mýto - Drieňová, Drieňová - zimák, Dolné hony - Čiližská za ňu prevezme ktorá linka? Na Karadžičovej ju nahradíš čím?
takže by teoreticky mohla byť celá L96 Capacity? No nebolo by od veci... v Ružinove je L96 dosť plná a tak pokračuje vždy po Lachovu minimálne, v opačnom smere je zas dosť plná už na Hrobákovej až do Ružinova... Inak mohli by ich kľudne dať na L78, keďže sa tam zhoršoval interval, tak aspoň nejaká satisfakcia.
hej, ale si zober, že vozidlo, ktoré sa na trh dostáva v roku 2009 je podľa teba na tom ako vozidlo z roku 2001/2002, to svedčí o tom, že Van Hool sa rozhodne nemá za čo hanbiť, dúfam, že sa ešte ich počet podarí na Slovensku rozšíriť aj o nové vozidlá a nie len second-hand. Podľa mňa, keby sa v BA podarilo odstrániť sardinkáreň (a z autobusov v DNV, Lamači, Vlčom hrdle a Petržalke spraviť len doplnkovú dopravu k t-busom a elinám) a DPB by uvažoval v klbáku o plnom počte sediacich ľudí + max. 20-30 stojacich, tak by sa aj trojdveráky od Van Hool uživli aj tu. Ak si ale niekto v DPB myslí, že do Capacity narve 186 cestujúcich, tak škoda komentovať...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ondrox