aj ja... ručím za to, že po stretnutí so mnou by už nevymslel nič ? tak to vyzerá, keď nejaký trt, s kúpeným titulom z VŠ dostane fleka a realizuje sa.
M.C.:presne toto som si všimol aj ja keď som tam bol.Pýtal som sa na to a bolo mi povedané,že je to mix Capa City a Citara.Niečo v tom,že predné svetlá od Citara a zadné ako novinka Capa City(teda nič nové)len som mal smolu,že som na ich prehliadke nemal odborníka na to vzatého ? ten tam práve iné veci riešil tak som mal nejakého manažéra,ktorý sa v tom menej vyznal ako ja ? Vedel mi len povedať,že možno je to tou výrobou.Že niektoré Capa City sa vyrábajú v Menheime v Nemecku a iné čo ma zarazilo aj v Turecku ? Kto by to bol povedal
a ešte voľačo:vraj sem prišli po vlastných t.z že fičali po dialniciach ? nechcem si predstaviť tú cestu až sem.Čistá samovražda ? Som si myslel,že ich naložili na vlak a tak sem dorazili
Videli ste niekto ako sem prichádzali?
No a keď sa dobre pozriete na ten jeden Medak, tak si všimnite že má iné svetlá ako má 4901. Ako napadla ma jedná vec že či to nie je už 1999 , ale asi nie. Alebo to akože každý bude mať iné zadné svetlá či čo ?
Re #145912 Hug0: Tak strašne by som nevidel, veď nech sa testuje aj na takých. Do sériovej to nemusí ísť. Ja tam vidím určite prvky z kĺbača. Ako keby nebolo treba naprv kĺbovú verziu ale proste iba krátky aby sa preskúšali technógie. A je to určite plus ak sa jedná o hybrid (trolejbus alebo hybridný CNG bus? Nejak viac sa mi začína páčiť možnosť hybridu), veď pre Prahu sa nejaké hybridy očakávajú, nie? ?
Tak je celkom všeobecne známe, že nitrianske NB18 chodili do Libcháv na "kontroly". Každopádne dalo sa to čakal, prvé naozaj funkčné kúsky kĺbového busu, určite to nebolo bez problémov. A možno aj Nitra na to trošku doplatila, ale nedovolil by som si tvrdiť, že to je vyložene strašné. Žiadny veľký výpadok týchto autobusov nenastal. A ani prúser, o ničom teda ja neviem a to sa o to zaujímam, a aj Van Hooly mali výpadky spojov čo som zaregistroval na nr imhd.
Čo sa týka použitelnosti dverí, tak v NR to nie je tak dlho čo na nosných linkách L2,12,14,32 atď jazdili C744 (a v dosť hojnom počte!), takže zvyk tu je. A celkom to nevadí. Ale špička je spička aj v NR, ale tak ako vidím tak v NR sa nerobí rozdiel medzi AG300NEW a NB18, proste jazdia všade kde sú potrebné kĺbače. ?
Opropo, AG300 nie sú tiež bez chýb. Je to už na niektorých poznať, že už nie sú najnovšie. Mne ako cestujúcemu a trošku vačšieho milovníka verejnej dopravy sú NB18 či AG300 na skoro takej rovnakej úrovni.
Súhlasím. Kúpa niekoľkých luxusných Capacít (aj keď vysoko kvalitných) pri akútnom nedostatku väčšieho počtu štandardnejších busov pomohla bratislavskej MHD asi tak, ako by riešeniu problému bezdomovcov pomohlo, ak by niekoľkých z nich magistrát ubytoval v luxusnom päťhviezdičkovom hoteli a ostatných nechal na poli...
neviem ako ti to vysvetliť... Tak za 1. Capacity je príliš drahé riešenie a hovorím, že za tie peniaze sme radšej mohli mať viac vozidiel jednej značky 2. SOR je hnusný low-cost, pričom stačí trochu viac investovať do tendra a bude nepatrne menej nových vozidiel ale stále za lepšiu cenu ako Capacity a s provnateľným komfortom aký ponúka Capacity. Prekvapuje ma, že nikomu nedocvaklo, že mi ide o zlatú strednú cestu. Teda zlúčiť nasledujúce : rozumná cena (nešetriť za každú cenu a najviac ako sa dá) a tiež kvalita a komfort. Nemám dojem, žeby Capacity ponúkal zvnútra dačo lepšie ako Van Hool, Solaris, alebo MAN, alebo obyčajný Mercedes (nie Capacity). Prirovnal by som to ku tomu, že nevyhodím za topánky horibilné prachy len aby mi každý závidel, ale nebudem ani žgrlošiť na tom. Kúpim si niečo cenovo medzi a čo bude kvalitou najbližšie k najlepším značkám a možno aj bez rozdielu.
Teraz ta uz absolutne nechapem , nadavas,ze DPB nakupuje drahe hracky CAPACITY, nadavas na SOR NB 18. Potom vravis,ze naco Capacity - ze za tu cenu by sme mohli mat ovela viac SOR NB 18. Ved to si protireci. Vy ste dvaja pod tymto nickom ??? Alebo nebodaj jeden SCHIZOFRENIK ???
aspoň mne sa zdá, že v NR lepšie fungujú ako SORky a pokiaľ viem tak nejaké SORky 18 aj stoja dakedy v garáži zatiaľ čo sú Van Hooly všetky na výjazde. U designe a interiéri je to bez diskusii neporovnateľne krajšie ako SOR, hoci je to trojdverák a tak má aj usporiadané sedadlá, čiže viac miesta na sedenie, to by sa v BA neujalo, v NR tipujem, že skôr.
Len tak subjektívne: Prečo Van Hool? To si tu hádam nikdy nespomenul "že prečo". ?
(Já nitrančan jak brno... ? )
Re #145903 91roman27: Ako sa tak pozerám na fotky, keď už mala IKEA reklamu, tak už nebolo strhnuté už predtým, aspoň vonku? A mala vôbec na sebe ešte tú reklamu? To ma ihneď napadlo keď to tu teraz čítam, tak že to tu dám. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Bubak
Čo sa týka použitelnosti dverí, tak v NR to nie je tak dlho čo na nosných linkách L2,12,14,32 atď jazdili C744 (a v dosť hojnom počte!), takže zvyk tu je. A celkom to nevadí. Ale špička je spička aj v NR, ale tak ako vidím tak v NR sa nerobí rozdiel medzi AG300NEW a NB18, proste jazdia všade kde sú potrebné kĺbače. ?
Opropo, AG300 nie sú tiež bez chýb. Je to už na niektorých poznať, že už nie sú najnovšie. Mne ako cestujúcemu a trošku vačšieho milovníka verejnej dopravy sú NB18 či AG300 na skoro takej rovnakej úrovni.