Otázka:
Na L139 budú od 1.3. 2010 zriadené štyri nové zastávky, znamená to, že sa jazdná doba predĺži? Bude to stíhať jeden bus s intervalom každých 30 min., alebo bude interval 60 min., alebo bude mať linka dve poradia? ?
1. etapa plánovanej električky v Pe bude v prevádzke v roku 2012,
druhá etapa do Janíkovho dvora je rovnako veľkou neznámou, ako pri žel. tuneli popod Dunaj,
ak nebudú peniaze vo fondoch EÚ pre tunel, určite nebudú ani na nejaký podiel pre trať druhého a tretieho úseku električky v Pe, potom sa ukáže, či Ba bude mať cca 250 - 300 mil. €, lebo v hre bude už aj Južné Mesto,
podľa mňa, vlastné zdroje Ba mať nebude, ak dramaticky neupraví daň z nehnuteľností alebo poplatok za OLO, a také úverové zaťaženie jej nedovolí zákon,
prečo by sme nevedeli?
len peniaze nemáme, napr. aj preto, že mesto od roku 1992 pri predaji a zámene pozemkov "darovalo" majetok v hodnote rádovo stoviek mil. €
Inak nikto zo šoférov ani cestujúcich vo vozidlách kde ráno púšťali prenos zo zápasu Slovensko vs. Nórsko nechytil infarkt? ? ja som ešte ráno stihol celú druhú tretinu a jak sa čas zastavil na 0.1sec. pre koncom 2.tretiny, tak som nechápal čo ten puk robí v našej bránke ? vtedy som stuhol jak tyčka na mraze...
Bez toho tunela je Filiálka nanič. Teda jeden prínos bude - modré gumy sa budú môcť dôkladnejšie vybúriť na cestovnom poriadku. Budú si môcť rozhodiť vlaky na tri rôzne stanice, trebárs v pomere 5:4:1 (HlSt:Filiálka:Petržka). ?
...a vieme ako to u nás býva, kľudne sa môže stať, že to bude 40 ročné "provizórium". Teda moja otázka je, že či by sa za tie peniaze nemohla robiť radšej inde korytoryzácia, trebárs na Liptove, kde by to malo aj nejaký praktický prínos. Či tie európske peniaze sú už naviazané na túto bratislavskú blbosť?
A prepojenie letiska... Keď tu bude zúriť ficovláda ďalšie 4 roky a letisko sa nesprivatizuje, tak aj tak nemá význam sa s tým ponáhľať, lebo to nebude mať kto využívať. ? Vlaky pre bezďákov čo tam chodia do nejakého sociálneho zariadenia a k tomu zopár cestujúcich na letisko - to sa mi zdá trošičku luxus.
Kde jsi přišla na to, že Mercedes garantuje kvalitu? Zeptej se třeba v Nitře, jak jsou s Mercedesy spokojení. Co já mám informace, tak Mercedesy například v Kolíně patří k podprůměrně spolehlivým vozům. V Londýně se kloubových Citar také chtějí zbavit a ne jen kvůli počátečním problémům, kdy tam shořelo 5 fungl nových Citar a jejich "nulová poruchovost" se dostala až na půdu parlamentu, kdy z toho vznikla pomalu mezinárodní potyčka mezi UK a D. Mercedes rozhodně nemá nulovou poruchovost. Kamarád pracuja ve špedici a na Actrosy tam nadávají kudy chodí - elektronika se kazí mnohem víc než u Scánií nebo Dafů.
Pokud porovnáváš konkurenci podle data vzniku, rád bych ti třeba připomenul značku BMW, která je mladší než Mercedes o 70 let, ale motory dnes nabízí mnohem lepší. Porovnatelnou konkurencí Sor samozřejmě je.
Myslím, že prevádzkovatelia Mercedesov by ti o poruchovosti povedlai svoje. Autobus Marcedes nie je auto Mercedes a súčasné auto Mercedes nie je nesmrteľné "piáno". Dnešný Mercedes je len platba za značku.
az take porovnanie to neni .. je rozdiel osobne auto mercedes a autobus mercedes.. dalej bavime sa o busoch co potrebuju udrzbu a ver tomu, ze ta udrzba mercedesu je drahsia a narocnejsia a pri nasej "bezudrzbovej" MHD budu tie mercedesy viac stat ako fungovat ...
a ako som pisal, rozdiel capacity a SOR je tak marginalny zvnutra, ze to az pekne nie je ..
aby sme mali jasno, sukromne jazdnim na eMBecke C klasse (W204) a tam rozdiel voci skoda ochcavke je, aj ked nie tiez az taky ligovy ako kedysi napriklad W202 vs. povodna ochcavka .. ale pri capacity vs. sor proste ten rozdiel nema..
mno ten koridor ozaj ide do bratislavy, ale madari vyuzili nasej demencie, ako cesi pri zeleznicnom koridore V ...
.
ta trat z brucku po kittsee je kompletne pripravena na zdvojkolajenie a bude rychlejsie urobene ako mi urobime jeden segment na koridore 120 ..
.
navyse je to trat navrhovana do 200kmh pre jednotky typu railjat ..
.
aj teraz v jednokolajovej konfiguracii zvlada 160kmh ..
.
tragedia je, ze bohuzial v roku 2020 uz na to peniaze z EU nedostaneme ..
.
len problem je presne v tom, ze my ani nemame projekty, lebo to dementne zadanie dualnosti to vsetko nici
lebo to bude len dalsia zbytocna a este k tomu hlavova stanica, ktora bude triestit tok dopravy a skomplikuje prestupovanie/navaznost spojov a znechuti este viac ludi od MHD .... resp hromadnej dopravy ...
.
tak ako je nove mesto uplne zbytocna stanica, ked uz aj vinohrady ich hravo trhnu, tak vznika filialka..
.
filialka mal zmysel najma ked to bol povodny navrh novej hlavnej stanice a 8 nastupnych hran.. pri 4ch to malo zmysel ala wien mitte, ze by sa zintenzivnila BID (okey, ze sci-fi, ale stale plus minus realne)
.
ale ako hlavova stanica, bez akehokolvek prepojenia je zbytocna ...
.
to iste plati aj pre zeleznicne napojenie letiska, ktore je uplna hovadina .. ale vyhovuje to mesto, lebo nemusi do toho investovat..
.
predlzenie ruzinovskej radialy by bolo za tretinove naklady a s podstatne vacsim efektom ..
.
tak isto ako konecne rozdelit tieto dva nesuvisiace projekty ....
.
ked sme to uz posrali v maju roku 1990 a posrani VPNkari odmietli metro tazkeho typu a zastavili prace, tak nech sa nesniva, urobi sa elektricka v maximalnej moznej miere mimourovnovo krizovana a jedno ci povrchovom, zapustenom, alebo estakadovom variante ..
.
len problem ej v tom, ze doteraz tu neni realne projekt ani na jeden variant.. takze ako som pisal uz kedysi, do roku 2020 nebude elektricka ani len po bosakovu ..
Re #145207 kacka: Vdaka, som rad ze presli ? Kedze nie som fotograficky talent, a pouzil som obycajny kompakt, mohol by niekto fundovany ohodnotit kvalitu fotiek? Niektore su hrozne, viem, ale tie najhorsie som radsej ani neposlal ?
čítam, že :"Tunel sa má robiť v rámci TEN-T. Podľa dostupných informácií sa časť popod rieku projektuje, ale stavať sa bude až v druhej etape projektu z európskych peňazí, čo môže byť až okolo roku 2020 alebo dokonca až 2022." Takže ešte 10 rokov čakania? To len idiot môže chcieť aby Petržalka čakala na riešenie dopravy kým sa uráči hentým infantom dohodnúť ako sa bude stavať, za čo, kedy a potom ešte kto bude stavať a potom ešte ďalej cucať peniaze ako to bolo v prípade mosta Apollo keď víťaz súťaže nahodil cenu kde nepočítal so žiadnymi rizikami a zvyšovaním cien a potom len ako si nárokoval hradenie hentoho-onoho-tamtoho, tak nás to vyšlo drahšie ako keby to robili iné firmy a spoločnosti.
Mimochodom myšlienka, že pre TEN-T je priorita trať Viedeň - Petržalka - Filiálka je obyčajná obsesia, nakoľko je to len obyčajný slíž a pokiaľ sa na to pozrieme lepšie tak od Parndorfu ide jednokoľajka, kadiaľ chodí každú hodinu REX do Petržalky. Skutočnosť je taká, že koridor Paríž - Viedeň bude pokračovať cez Gyor do Budapešti, nakoľko je to logické pokračovanie trate na východ a za druhé si to Maďari vylobovali, boli schopnejší. Takže chorály na TEN-T ako riešenie dopravy v Bratislave niesú na mieste.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023