Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jezo #145213:
? ani jeden tunel si nevieme sami postaviť a ani obnoviť stanicu Filiálka...
Reakcia na: Ike #145205:
hlavne ak sa budú revízori prezentovať ako obvykle, tak si budú cestujúci odnášať príjemné zážitky, prípadne ak aj zahraniční návštevníci budú svedkami toho ako asociála minie kontrola lístka a vyhodenie z vozidla zatiaľ čo sa revízori budú lepiť na zjavne solventnejších cestujúcich.
Reakcia na: Z #145219:
Mylim ze si to velmi dobre vystihla 🙂
Reakcia na: m@rtin #145150:
Hovoríš, že "porovnávam neporovnateľné". Ja som vôbec neporovnávala. Ja som len vyzdvihla prínos a čudovala sa no.ev.dimu, ako dokáže každý prínos ofrflať. ?

Poďme porovnať teraz. Mám úctu k SORu ako k výrobcovi, ponúkol na trh prijateľnú alternatívu. Autobusy od SORu sú ako pre cestujúceho, tak aj pre vodiča pohodlné, z hľadiska vodiča ľahko ovládateľné a svižké, veľmi dobre sa s tým jazdí. ? Ale s Mercedesom je naozaj neporovnateľný. Je pravda, že v prípade MB sa platí aj za značku, ale táto značka garantuje kvalitu, vysokú životnosť a pri správnom zaobchádzaní takmer nulovú poruchovosť. Je to ako porovnať napríklad tenisky s GoreTexom a s inou membránou. Iná membrána je alternatíva prístupnejšia vrstvám, ktoré si nemôžu dovoliť priplatiť za GoreTex. Ale aj keď sú mnohokrát aj tie lacnejšie membrány fajn, pokiaľ potrebujem investovať do ozaj kvality a istoty, radšej siahnem po GoreTexe, ktorého kvalita je preverená časom. Vznik značky Mercedes sa (veľmi skrátene) datuje na desaťročia. SOR je značka relatívne mladá, je zaujímavou konkurenciou, ale zatiaľ nie porovnateľnou.

?
Na ktorej linke dnes jazdí nový červený mercedes capacity?
Reakcia na: zakaznik #145215:
Napojenie na letisko (v prvej fáze z ÚNS) priamo súvisí s prepojením koridorov, akurát je to tematicky a finančne v jednom balíku, nie doslova že trať Predmestie Filiálka bude prepojená s letiskom. Jednak ten pán to povedal ako dve rôzne myšlienky a dvak vieš ako novinári... aj keď v tomto prípade slečna zo sme to napísala ešte celkom zrozumiteľne a bez chýb...
Noo a tá Filiálka.. € fondy pokryjú cca necelú polovicu projektu prepojenia koridorov.. a Keďže minister Smiešny sa rozhodol že on, teda štát do tohto dá tak maximálne 5,50 ak vôbec, tak v "prvej etape" sa ide stavať iba čisto to, na čo máme z € fondov. A to je tá prvá etapa Predmestie - Filiálka a napojenie ÚNS - Letisko.
Reakcia na: zakaznik #145215:
Prepojenim zeleznic na letisko sa podla mna mysli trat na letisko, nezavisle od zvysku TEN-T.
Reakcia na: Jezo #145213:
"Podľa informácií od Petra Hrapka z ministerstva dopravy, ktorý na stretnutí bol, ale prepojenie koridorov bude v prvej etape aj v podzemí, no iba po Filiálku. V tejto prvej etape sa urobí aj prepojenie železníc na letisko."

? ? ? ? Nejak tomu pánovi nerozumiem, čo s čím má akože trať po Filiálku prepájať? A načo sa vôbec o trati po Filiálku uvažuje? Keď sa ten tunel nebude vôbec robiť, tak načo akože budeme mať úplne zbytočnú stanicu?
Reakcia na: Jezo #145213:
Hmmm, kto by to bol cakal....?

Som zveravy ake riesenie navrhne LoLo teraz... jaj zabudol som, autobusy stacia este... 18 rokov?

Tesim sa na verejnu diskusiu...
Tak toto ma prekvapilo! Ale zas doslo na slova niektorych...
Náhrada metra sa posúva: Tunel popod Dunaj bude neskôr
http://bratislava.sme.sk/c/5256746/nahrada-metra-sa-posuva-tunel-popod-dunaj-bude-neskor.html
Reakcia na: Emo #145204:
Ja si myslim ze nie.
Reakcia na: Solider #145188:
A co tak letisko?
Reakcia na: luky133 #145186:
Nezabudaj ze je aj Citaro, ktore je lacnejsie ako CapaCity.
Reakcia na: Valec #145201:
Heh?
Reakcia na: Solider #145177:
Myslíš si, že električková trať sa dá naplánovať a postaviť za rok? Aj na výber developera pre podchod je už neskoro... Takže tam pripadajú do úvahy max. drobné opravy.
------
Re #145205 Ike: Plakať môžete dávno, keďže okrem hanby sú MSĽH zámienka na to, aby bola nezanedbateľná časť majetku mesta v okolí štadióna supervýhodne prihraná firmám kapitána Širokého. To je zároveň hlavný "úspech" poslanca Záhradníka v súvislosti s prípravami na MSĽH.
MatejBA - gratulujem k prvym fotkam na imhd ?
Reakcia na: 810zssk #145155:
nebol by som si istý, či preferencie potenciálnych cestujúcich nie sú skôr naklonené ku kvantite, ako kvalite.... nechcem tým však haniť nákum Mercedesov...
Reakcia na: Mike #145194:
Každopádne, myslím si, že pri MSĽH Bratislava ŤAŽKO zaplače... a nejde len o dopravu a kolaps, ale aj o služby, verejné priestory a pod... neviem či to bude dobrá reklama
Reakcia na: 810zssk #145155:
To máš možnosť aj so SORkami. ?
Reakcia na: Ámos #145202:
človek čo tam má za normálnych okolností cestu tak na 30min tam bude cestovať hodinu ? fakt je, že parkovanie tam je totálne na prd. Štadión je hneď nacapený pri hlavnej ceste a okolo štadióna je miesta asi ako okolo budov v centre mesta... a MHD svojimi službami a čistotou 2x neláka

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.