pravda je uprostred.... chvíľka nepozornosti môže nastať u kohokoľvek... Mne sa už veľakrát stalo, že som proste parkoval a keď som vystúpil, zistil som, že na zemi je napr. neodkrytý kanál, alebo nejaká tyč, s ktorou som pri parkovaní vôbec nerátal...
mňa však najviac zaráža, že najväčší hrdinovia tu sú nevodiči (ak vôbec majú na to vek)
Stane sa, obyčajná nepozornosť vodiča. Ja by som to video skôr považoval za ukážku určitej ohľaduplnosti. Šofér IGK mal slabšiu chvíľku nepozornosti a aj napriek tomu vodič električky pohotovo zabrzdil, čím zabránil škode na obidvoch stranách. Ani mu nenadával, nezvonil... Ako to tu listujem tak viac dementov má očividne prístup k PC ako k vodičáku.
Takto vyriešený kamerový systém by mohli mať aj naše autobusy... ? Teda aspoň Citelisy + 25Tr avšak škoda, že sa ten kamerový systém nerozširuje aspoň pri nových autobusoch...
Pekne to zabrzdil a aj pekne vidieť ako to "hodí" s vodičom v kabíne električky. Kebyže je plná ta električka tak je možno aj nejaké zranenie stojacích... Ale tak čo už keď dement dostane vodičák...
K tej K2 bol moj návrch...inak nič neobvyklé, napr. Praha má 2ks historických T3. ale pravda, vyžadovalo by si to platenie poistky a pod. aj ked by vozidlo prevažne stálo vo vozovni.
S tým pridelením čísla trolejbusu, tiež nepodstatná vec, hlavne je aby voz samozrejme jazdil. Len ma napadla myšlienka, že aký systém má DPB ked niekedy obsadzuje to isté ev. č.aj trikrát a niekedy dáva úplne nové.
teda ten vodič v aute má viac šťastia ako rozumu. Keby ten šofér električky mal toľko v hlave čo vodič auta, tak veru má auto na šrot ? do výbavy električiek by som montoval pluhy s užívaním po celý rok aby ohŕňali z trate sneh a arogantné gumokoly. ☠
Však ked chcú nech skúšajú. Aspoň kvázi Viedenský región bude jednotný v tomto.... ale je to podľa mna banalita. Rakúskym vodičom nerobil problém i terajší systém. Rozdiel je akurát v tom, že na SR ak naskočí oranžová tak vodič môže prejsť križovatku ak už nedokáže ubrzdiť tak, že by zastal pred križovatkou. V Rakúsku sa na oranžovú myslím už vojsť do križovatky nesmie vôbec nakoľko je blikaním zelenej vodič upozornený.
A vobec, ja by som na Rakúsko nemrmlal, pretože je všeobecne na vyššej úrovni a v mnohom o dosť lepšie. - a byť na mne, tak tretinový podiel Bratislavy by som dal pod Rakúsku správu (otázne je, či by AT malo vobec záujem) A bolo by to pre toto mesto len na prospech.
Boris asi nepochopil jednu vec, že my to nejdeme skúšať v teoretickej rovine, ale praktickej... klasika
Re #144330 Valec: čas mali predĺžiť hneď... 2s je žalostne málo a parkrát som už skúšal brzdnú dráhu, keď vodič(ka) predomnou pochopil blikajúcu zelenú nie ako "pridaj, ešte stíhaš", ale "flekuj"... potom sme flekovali viacerí
Tak obdobné osvetové kampane fungujú aj inde vo svete, len je to trocha viac graficky aj myšlienkovo prepracované, ako len piktogramyn a kus strohého textu.
Re #144321 Preßburg.Germane: Nemyslíš, že jedna historická K2 pre DPB postačí. Či len tak bude udržiavať ešte jednu, keby náhodou 2x do roka bola potrebná? Však si kúp papiere sám a električku ti DPB možno aj daruje.
Re #144322 Preßburg.Germane: Meniť čelá, alebo nabúravať zbytočne systém evidencie len z šotodôvodu?
Na Molecke nám možno začínaju prípravné práce na Akvárku (Aquario) takže sa môžeme tešiť na menšie obmedzenia dopravy. Posledné dva dni sa v bývalom BVS objavu Tatra odvážajúca nejaký bordel + dnes pribudli dva bagre. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk