Reakcia na: Peon #143610:
Na území "domáceho" štátu nie je v princípe problém, je to len otázka toho, ako je vydaná licencia. A na území ostatných štátov sa može takisto požiadať o vnútroštátnu licenciu. Rozne štáty majú rozny prístup, pokiaľ viem, tak napr. Rakúšania boli striktne proti. Ako Maďari, to neviem ale rozhodne to nie je tak, že du.nč.o. rozhodne a vnútroštátna preprava bude. V Maďarsku by bol napr. problém aj s menou - dvvojtarifná pokladňa, duálne účtovanie. Na území toho-ktorého štátu NESMIE byť odmietnutá platba v jeho mene.
Peon
Ide skôr o to, čo napísal 810zssk v #143572 . Zaujímavé, že cesta tarifou VOR (Postbus alebo OBB) stojí z Wolfsthalu do Hainburgu 1,80 €. DPB by to robil za 1,50 € (teoreticky aj za menej by mohol), tak toho sa niekto bojí... Ale bolo by zaujímavé, keby sa do toho začal "montovať" nejaký eurokomisár podobne ako pri regulácii roamingu v EU. ?
Alebo iné riešenie - zahrnúť rakúsky úsek 901-ky do VOR. Len neviem, či by DPB mohol predávať vopred vytlačené CL. A kvôli tržbám či by to nebolo pre DPB (alebo VOR) príliš zložité, keby tam bola zahrnutá. ?
Medzinárodná linka BA - Wien cez Hainburg (väčšina spojov Slovaklines, niektoré Postbus) má tiež zakázanú vnútroštátnu prepravu v oboch krajinách. Ale tam v tom sú asi aj kapacitné dôvody. Na tú linku sa na úseku BA - WIEN celkovo odporúča rezervácia.