Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #143387:
Možno by to mohlo byť aj takto:
Príklad:
L50: OD Slimák - AS Mlynské Nivy - Wustenrot - Landererova - Most Apollo - EU - Bulíkova - Šustekova - Mlynarovičova - Farského (odtiaľ by išla smerom na Starý most, pri štadióne Artmedia by odbočila na Krasovského ulicu) a odtiaľ ku Auparku.
(myslím, že tak nejako premávala aj počas maratónu.)

L78: Čiližská - Mlynské Nivy - Wustenrot - Malá scéna - Šafárikovo nám. / Nová budova SND

L95: Vyšehradská - Nám.Hraničiarov - Farského - Krasovského (tak ako L50) - Nový most (L70) - Šafárikovo nám. ?
Reakcia na: no.ev.di. #143401:
Toho roko sa tusim Branko vyjdaril, ze sa nebude rekonstruovat nic..len Tunel sa dorobi... ?
Re #143402 Solider: Neboj Trnavske a ani Hl St. nebude existovat (zavolaju Davida C.) a Branko posle k stadionu na tie 2-3 tyzdne medvede a vsetko z DD, aby sme sa ukazali hypersuper ? ? ?
Reakcia na: no.ev.di. #143401:
Hlavne by ma zaujímalo, prečo ešte stále nebol rekonštruovaný električkový terminál Trnavské mýto, keď už v podstate o rok a pár mesiacov tu máme MS v hokeji, tak fajne im tu ukážeme, čo sme zač 🙂 rozostavaná hlavná stanica, bordel v doprave, špinavé a rozpadnuté zastávky!! Thumbs up!
Reakcia na: luky1 #143400:
veru... mňa by veľmi zaujímalo kedy sa plánuje rekonštruovať trať na Hlavnú stanicu a tiež trať na Krížnej a Špitálskej. Pokiaľ viem, tak na Špitálskej nebola výluka riadne dlho. Dokonca neviem či nie až 2x nebola taká situácia, že všetko z Obchodnej muselo premávať cez Špitálsku. Trať na Hlavnú stanicu by bolo najlepšie rekonštruovať spolu s prestavbou Predstaničného nám., lebo sa môže meniť výškové položenie električkovej trate a možno bude aj mimoúrovňové križovanie so Šancovou, takže to bude určite rozsiahlejšia robota.
Reakcia na: Solider #143399:

Dobre, nechajme to, máš pravdu, JaT nie sú povinní ničím prispieť. Mňa iba mrzí, že zo značne skráteného rozpočtu na MHD v roku 2010 veľká (neskrátená) časť ide práve na dokončenie opravy tunela, okrem iného aj na úkor vypísania tretieho tendra a nákupu nových autobusov, či rekonštrukcie električkových koľají na iných úsekoch.
Reakcia na: luky1 #143398:
Prečo by mali prispieť na opravu? Ty čo berieš? Ty by si nebodaj susedovi zaplatil rekonštrukciu bytu?
Reakcia na: TICGER #143392:


Tunel je jednou zo vstupných brán k River Parku. Preto rečičky o tom ako veľmi sa ušetria prevádzkové náklady DPB sú iba pláštikom na zakrytie faktu, že z generálnej opravy tunela (vrátane položenia vysokotlakého vodovodného potrubia) za mestské peniaze bude mať úžitok hlavne JaT a jeho klienti. Vie niekto, či JaT prispeli nejakou čiastkou na túto opravu?
Reakcia na: Solider #143395:
A prečo potom píšeš o skúsenostiach s petržalskou samosprávou? A s novomestskou samosprávou máš aké skúsenosti?
Reakcia na: Solider #143395:
Ale v tom príspevku to bolo myslené na ich myšlienkove pochody, nie na to, či ja osobne s nimi mám nejaký problém.
Reakcia na: S499.1023 #143393:
Veď to viem, preto mi ostáva len priestor na veľké reči ? A osobné skúsenosti? Som rád, že žiadne. Stačia mi skúsenosti s novomestskou samosprávou ?
Reakcia na: kecho #143374:
K tej poslednej vete - ti hrabe?
Reakcia na: Solider #143368:
No tak to máš smolu. Zatiaľ o nej, naopak, nemožeš rozhodovať ty ? . A aké máš ty osobne skúsenosti s petržalskou samosprávou?
tá minuta je úplne super , s bude to nenormálna úspora času , hlavne keď oproti štandardnému prejazdu sa na konečnú v dúbravke , práve kvôli stavu trate dostane o 5 min. neskôr ako to bolo v minulosti.
Reakcia na: 810zssk #143366:
Aký máš s tou bankou problém?
Reakcia na: no.ev.di. #143363:
Sorry, myslel som, že hovoríš o odbočení pri TPD. ?
Reakcia na: TeBeCe #143388:

... a možno to zniženie prevádzkových nákladov bude spočívať v tom, že sa koľaj v tuneli zatrávni, a ta tráva bude mariška ? ?
Reakcia na: Majo #143386:
ale mozno na tom nieco bude, kedze v tuneli podla BZ postavili 400 m kolajoveho zvrsku. to znamena, ze tunel skratili na polovicu ? ?
Reakcia na: enge2 #143378:
? L50 robí vláčiky, viac chodí nepresne ako presne, L94 má celkom krátku trasu a nemá kde ani nabrať nejaké veľké meškania, akurát by sa veci ešte zhoršili keby sa toho stalo. Odporúčam vôbec nehýbať s linkami ktorých sa to netýka. Teda pracuj len s L50,78 a 95. Ja osobne by som okrem zmeny trás sa snažil dať do pozornosti aj iné možnosti cestovania, napr. L88 alebo L68 sa odviezť k 202/205/206/207/208, ktoré idú na Rajskú, resp. Špitálsku (ak sa jedná o ľudí čo chodia L95 + električkou cez Špitálsku), L95 to bude ma jednoznačne na zachádzku takže treba počítať s tým, že ľudia budú hlavne využívať klasické linky cez most Apollo a Nový most, ak nie je cieľom ich cesty okolie Šafka. Napr. na Kamenné nám. sa neoplatí počas výluky chodiť ľuďom z Ovsišťa na L95, keď majú v Ovsišti L68 a 88, ktoré ich odvezú k trolejbusovým linkám, kt. idú do centra.
Reakcia na: luky1 #143381:
Umožní nasadiť na každú linku v priemere asi tak o 0,1 električky menej. ? Takže ich tam bude toľko isto ako teraz a neušetrí sa tým nič, akurát vodiči budú mať na konečnej prestávku o minútu dlhšiu. Keď tu chce niekto znižovať prevádzkové náklady výpravou menšieho počtu električiek, nech konečne zavedie FUNKČNÚ preferenciu...
Reakcia na: toldo #143382:
Na to je moja linka 100!!! 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.