tá minuta je úplne super , s bude to nenormálna úspora času , hlavne keď oproti štandardnému prejazdu sa na konečnú v dúbravke , práve kvôli stavu trate dostane o 5 min. neskôr ako to bolo v minulosti.
? L50 robí vláčiky, viac chodí nepresne ako presne, L94 má celkom krátku trasu a nemá kde ani nabrať nejaké veľké meškania, akurát by sa veci ešte zhoršili keby sa toho stalo. Odporúčam vôbec nehýbať s linkami ktorých sa to netýka. Teda pracuj len s L50,78 a 95. Ja osobne by som okrem zmeny trás sa snažil dať do pozornosti aj iné možnosti cestovania, napr. L88 alebo L68 sa odviezť k 202/205/206/207/208, ktoré idú na Rajskú, resp. Špitálsku (ak sa jedná o ľudí čo chodia L95 + električkou cez Špitálsku), L95 to bude ma jednoznačne na zachádzku takže treba počítať s tým, že ľudia budú hlavne využívať klasické linky cez most Apollo a Nový most, ak nie je cieľom ich cesty okolie Šafka. Napr. na Kamenné nám. sa neoplatí počas výluky chodiť ľuďom z Ovsišťa na L95, keď majú v Ovsišti L68 a 88, ktoré ich odvezú k trolejbusovým linkám, kt. idú do centra.
Umožní nasadiť na každú linku v priemere asi tak o 0,1 električky menej. ? Takže ich tam bude toľko isto ako teraz a neušetrí sa tým nič, akurát vodiči budú mať na konečnej prestávku o minútu dlhšiu. Keď tu chce niekto znižovať prevádzkové náklady výpravou menšieho počtu električiek, nech konečne zavedie FUNKČNÚ preferenciu...
O pár príspevkov nižšie sa na tom smial resp. udivoval TeBeCe takže si z toho sprav názor... Podľa mňa je to osobne blbosť, ale čo už keď si niekto myslí, že jedna minúta ušetrí ohromné náklady...
Podla vyjadrenia Zahradnika pre Ba-noviny sa po otvoreni tunela v lete 2010 usetria prevadzkove naklady, lebo sa zvysi prejazdova rychlost elektriciek, v dosledku coho vraj menej vozidiel obsluzi cestujucich rychlejsie. Mne sa to nejako nezda, preto sa pytam vas skusenejsich - je uspora 1 minuty casu v tuneli (oproti minulosti) naozaj az taka vyznamna, ze umozni napr. na L5 z Race do Dubravky nasadit menej elektriciek?
pred voľbami sa magistrát odhodlá akurát tak na predvolebné sľuby a nepôjde do ničoho čo by mohlo niekomu znepríjemniť život (IAD). Ľuďom, ktorí používajú MHD to bude proste vysvetlené tak, že zmeny sú dočasné aby sa mohol zrekonštruovať Starý most a prvá časť NS MHD do Petržalky a nech sú trpezliví (čo iné aj tým čo MHD používajú zostáva už cez desaťročie... ? ), takže myslím, že zjazd z Prístavného mosta nebude obmedzený. Ale napadlo ma ešte to, že L95 by mohla za Farského ísť cez Černyševského na Einsteinovu a tadiaľ vyliezť na Apollo (to sa dá nie?!) a cestou naspäť by šla od Apolla po Einsteinove a pri Artmedii vyliezla hore na nadjazd (bola by na hlavnej ceste spolu s autami ☺ ) a prichádzala by na Farského ako keby šla od Starého mostu.
Ináč nevie sa kde budú mať konečnú autobusy/trolejbusy končiace na Hlavnej stanici ako 32 a ostatné? Lebo sa pošuškáva a už sa to aj písalo v médiach, že toto leto sa ide konečne stavať Predstaničné námestie.
po einsteinovej na nadjazd krasovského? bw. čo keby smer mesto vynechala hraničiarov a išla cez lachovu a bosákovu(pri poliklinike) nie je to kratšia cesta? a naspäť prípadne ako 68 alebo vytrieskať od magistrátu zmenu hlavnej cesty pri zjazde z prístavného mosta alebo uzavretie zjazdu...
to by som bol aj ja happy, potom by sa aj po samotnej Petržalke cestovalo super, lebo podľa mňa sa určite posilní L99 alebo sa spraví k nej nejaká posila a to potom bude určite interval aspoň 6min a cez víkendy 7-8 alebo 10, takže aj iné plusy prinesie električka. Navyše sa časť ľudí z 93,94 presunie do električiek takže sa možno z L94 stane len špičková linka a ušetria sa autobusy pre L31/39, ktoré budú onedlho potrebovať posilniť podľa mňa na interval 5/7-8/5. Už teraz počas sedla vezie každý spoj cca 100 ľudí, a keď sa otvorí Cubicon (dúfam, že som to napísal správne), tak určite tam bude chodiť viac ľudí.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto