Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: zakaznik #143141:
Tak tomu nerozumiem. Podľa teba by napríklad mali mať všetky linky končiace v Petržalke na transparente "PETRZALKA" a v čom by to bolo lepšie? Alebo tam bude "Háje", "Lúky VIII" a kde v "Háji" končí?
Namiesto "Nový most", by malo byť "Staré mesto", taktiež "Šafárikovo nám." by mohlo byť "Staré mesto" a vlastne aj "Námestie SNP" by mohlo byť "Staré mesto". Vlastne všetky linky budú končiť na jednej konečnej...
Nerozumiem, čo je na označovaní konečných v BA sprosté???
Pri šalinách je každému jasné, kadiaľ do Dúbravky, Ružinova atď. pôjde, keďže bohužial nemáme veľmi rozvetvenú sieť.
Pokiaľ je cieľ Rača, tak každému musí byť jasné, že ide do Rače. Čo je lepšie na tom keby bolo na transparetne "Komisárky". Nie každí je povinný vedieť kde sú Komisárky či "Pri kríži".
Alebo to zle chápem? Skús vysvetliť ako by to malo byť teda?
Reakcia na: Technopol #143140:
Nech sa páči, diskutuj o MHD, nikto a nič ti nebráni.
1. Či plánujete zaviesť WIFInu vo vozidlach MHD.
2. Či budú zavádzať klimatizáciu na všetky vozidlá MHD.
3. Či by nemohli chodiť na zástavke Galvaniho a stará ivanská v časoch od 13:30 chodili spoje každých 10 minút. Kôli žiakom aby nemuseli mrznut na zastavke a tlacit sa. ?
Reakcia na: Ike #143138:
Tak na toto celé len dve veci: 1) Nikto zo Zločineckej sa tu nemože šúľať od smiechu, keďže aj tie nezmyselné šotonávrhy vznikajú kvoli mizérii, ktorú tu oni predvádzajú.
2) Najvačším nepriateľom MODERNEJ a EFEKTÍVNEJ železnice je jej nekritický obdivovateľ a zástanca postoja "ani meter z trate". Podrobne k jednotlivým bodom sa možem vyjadriť niekedy v krčme.
Reakcia na: ufo #143134:
Radošinu hej. A čo sa TN - Chynorany týka, tak ešte keď tam jazdili veľké motory aj s jedným - dvoma vlekmi, tak to jazdilo veľmi, veľmi slušne obsadené. Aj krásny trenčiansky S-Bahn by to bol ? .
Reakcia na: S499.1023 #143145:
jediným problémom by bolo to, že vlak by musel medzi Uzgrúňom a Trojačkou ísť cez tunel, inak je tam dolina v ktorej by sa dala krásne vlaková trať viesť... ?
Reakcia na: no.ev.di. #143131:
Ty máš fakt problém udržať v hlave informáciu dva mesiace? O trati Čadca - Makov si tu totiž už raz točil a ja som ti doporučil, aby si si zaobstaral mapu s vrstevnicami. Ako študent zememeračskej VŠ by si z nich mohol čo-to pochopiť.
Reakcia na: Ike #143138:
poprvé by to chcelo na ministerstve a na železnici vymeniť ľudí za týchto bláznov, ktorí si myslia, že na železničnej doprave sa dá "ryžovať zlato" a vyhodiť "expertov" čo dokážu priviesť nákladnú dopravu do mínusu... dalo by sa to riešiť tak, ako napr. v BID, že budú autobusové linky v rámci regiónu a okresu zvážať ľudí v vlakovým linkám, ale to by museli zastávky/stanice poskytovať aspoň nejaký komfort. Teda nič typu, že prídeš na malú zastávku na trati 173 a okrem jednej búdy, ktorá pripomína skôr WC pre homelessákov, tam nie je nič iné a potom ešte aspoň 0,5km pešo do dediny, pričom ani žiadny spoj prímestského/diaľkového autobusu tam nestojí. Keby sa to nejako v rámci kraja koordinovalo alebo by aspoň vznikali nejaké plány postupne a posúvali by sa vyššie s návrhmi konkrétnym dopravcom, kraju a ministerstvu, snáď by to šlo - vytvoriť v každom kraji postupne IDS.
Reakcia na: S499.1023 #143128:
Nič nebol školský výlet, všetko to boli moje súkromné šotozájazdy. Viac ako 3 vozne sú tam len na rýchlikoch a zrýchlených vlakoch, na osobákoch som nevidel. Ak by náhodou aj boli viacvozňové osobáky, tak skôr z dôvodu, že modrým gumám nevyšiel obeh a potrebujú presunúť nejaké vozne.
Reakcia na: no.ev.di. #143130:
Skús si naštudovať registračné značky okresov, Spišská Nová Ves - Levoča.
Reakcia na: Valec #142879:
Prečo by to mala byť sprostosť? Ak je konečná nazvaná podľa oblasti, má to aj ďaľšie výhody. Napríklad zrozumiteľnejšia schéma siete a aj vnútorný informaćný systém vo vozidle.

Ja naopak bratislavský (ne)systém názvov konečných a oblastí považujem za sprostosť.
A hlavne toto je diskusné fórum zamerané na MHD v Bratislave a nie nejaké železničiarske fórum ❗ ❗ ❗ ❗ ❗ ❗
Reakcia na: Ike #143138:
Treba si uvedomiť, že balík €, ktorý sú politici ochotní dať na železnice, je obmedzený. A je efektívnejšíe dať tie peniaze trebárs na hodinový takt rýchlikov na BA-ZA-KE, než na šukafón do Horných Prdelovíc pre 10 ľudí.
Ach jaj... Valec tu tuším napísal pred pár dňami, že ak túto diskusiu číta niekto zo ŽSSK, tak sa musí šúlať na zemi.... má recht...

Tak najprv tu nezmyselne delíte a spájate osobáky, predtým tu vyplakávate nad traťou do Stupavy a Šamorína a teraz by ste rušili neviem koľko tratí...

Môj názor (pre prehľadnosť v bodoch):
1) Rušiť AKÚKOĽVEK trať na Slovensku je blbosť, pretože nie sme civilizovaná krajina a zrušenie traťe je nevratná operácia.
2) Skonštatovať, že tým nikto necestuje, je pekné... ale čo takto hľadať príčiny a zatraktívniť to?
3) Železničná doprava na Slovensku je drahá a (na pár výnimiek) nekomfortná - ale čo tak to zmeniť?
4) Železnica predstavuje - najmä v hornatých redšie osídlených podmienkach ideálnu alternatívu k osobnému automobilu. V miestach, ktoré sú v zime nezjazdné, resp. nebezpečne zjazdné, predstavuje vlak pohodový dopravný prostriedok
5) Jediný argumet, ktorý beriem, je to, že veľa zastávok sa nachádza mimo intravilánu obce - to je nevýhoda, ale som presvedčený, že aj toto sa dá riešiť...

Mávnuť nad železnicami v týchto podmienkach, je analogicky ako mávnuť nad MHD v Bratislave s tým, že... "aj tak tu raz všetci budú mať autá"...

?
Reakcia na: Emo #143126:
Ale prosim ta, cele je to o tom ze na tych tratiach je maly dopyt pre vlak, navyse ten vlak stoji daleko a je nekomfortny. Su trate kde bol interval dobry a aj tak tym nikto nechodil.
Reakcia na: no.ev.di. #143130:
Odporúčam sa doučiť skratky okresných miest.
Reakcia na: Majo #143127:
Ja tam z casu na cas chodim, vacsinou je na tych "mojich" spojoch jedna 810 (resp. jej modifikacia), ktora je naplnena tak ze par ludi stoji. Lenze to zdaleka neznamena ze ta trat ma zmysel..
Reakcia na: S499.1023 #143129:
Ja by som ešte obnovil ako prvé Radošinu - vzorovo umiestnená trať v strede obcí, cesta ide bokom... SNV-Levoča tiež súhlasím.
Ale o TN-Chynorany by som uvažoval, či vôbec. ?
Na listok sa tlaci iba posledna cislica (0), cize je to jedno 😉
Vie niekto preco aj po 3 tyzdnoch od zaciatku roku, je na oznacovacoch (tie oranzove) datum 2000 xx-xx ? Ak je to bug, alebo oneskorene Y2k , tak by mal niekde vysiet oznam, hlavne ak to dava ten datum aj na listok , lebo potom de iure listok neplati ? Ci aj tu plati: §1 nikdysatotaknerobilo ,§2 vsetcisunaobede, §3 tosaneda ,§4 cestujucibytonepochopili ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.