Ale prosim ta, cele je to o tom ze na tych tratiach je maly dopyt pre vlak, navyse ten vlak stoji daleko a je nekomfortny. Su trate kde bol interval dobry a aj tak tym nikto nechodil.
Ja tam z casu na cas chodim, vacsinou je na tych "mojich" spojoch jedna 810 (resp. jej modifikacia), ktora je naplnena tak ze par ludi stoji. Lenze to zdaleka neznamena ze ta trat ma zmysel..
Ja by som ešte obnovil ako prvé Radošinu - vzorovo umiestnená trať v strede obcí, cesta ide bokom... SNV-Levoča tiež súhlasím.
Ale o TN-Chynorany by som uvažoval, či vôbec. ?
Vie niekto preco aj po 3 tyzdnoch od zaciatku roku, je na oznacovacoch (tie oranzove) datum 2000 xx-xx ? Ak je to bug, alebo oneskorene Y2k , tak by mal niekde vysiet oznam, hlavne ak to dava ten datum aj na listok , lebo potom de iure listok neplati ? Ci aj tu plati: §1 nikdysatotaknerobilo ,§2 vsetcisunaobede, §3 tosaneda ,§4 cestujucibytonepochopili ?
chcem sa opýtať či neexistoval nejaký projekt prepojenia trate 128 s traťou na Českej strane. Na trati 128 je pomerne dosť vlakov, myslím, že 13-14 párov a preto keby sa to podarilo potiahnúť na Českú stranu. Ale záleží od toho ako veľmi by tadiaľ ľudia chodili, o tom nemáš prehľad že?
Čo na polovici, na dvoch tretinách, Pro[:ko:]tovič je zo mňa slabý odvar ? . Ja by som teda radšej zahustil rýchliky BA-KE na hodinovku a IC na dvojhodinovku, spravil takt a nie trojhodinovú paródiu BA-BB, scivilizoval osobku TN-Chynorany, obnovil SN-LE ale aj zastavoval.
1) A koľko z toho bol váš školský výlet ? ? Inak viď LUK - keď nejde autobus, tak samozrejme musia ísť vlakom.
2) No a ja som sa pýtal, aký ROLLING STOCK ? vozia tie 750/754? Aj viac, ako tri vozy?
Ako Ťa poznám, Ty by si zrušil osobnú dopravu na polke tratí na Slovensku. ? Ono pri hentakej ponuke spojov sa nemožno čudovať, že sú vo vlaku dvaja ľudia.
Ak by ste mali informacie o poradiach vozidiel, ktore vykonavaju jednotlive spoje, prosime, poslite ich na cp@imhd.sk. Ak by bol tychto informacii dostatok, spravili by sme sekciu pre vsetkych, ktori prispeju svojimi udajmi, a teda by si mohli pozerat odchody konkretnych vozidiel.
Po Brezno možno hej. Pokračovanie po 174 je čisté šoto. To je trať vhodná pre Kubáčika na muzeálne zubačkovanie a nie pre osobnú (a s tými 47 či koľko promilami už vobec nie pre nákladnú - kocúr tam má normu tuším 150 ton) dopravu.
Aké klasy tam jazdia? V roku 2002, keď som túto trať naposledy navštívil nepracovne, som mal česť so súpravami okuliarnik+3*Bdt, okuliarnik+2*Bdt, ba aj okuliarnik+Bdt ? . To sa v civilizovanej krajine vozí v M trakcii. Vozba súprav dvoch lokomotív a jedného vagóna bývala špecialitou Psiackych Koleji Państwówych a Caile Ferat Romania Calatori ? .
jasne, už dlhšie sa vyše BR preferujú šukafóny, lebo tá trať žije iba zo slávnej minulosti... dopravný význam tej trati stúpol až po ukrutnom zlepšení ponuky autobusom inštaláciou downgradu SAD ZV za monopolného dopravcu v ZVSK...
trať 174 je na tom veľmi podobne... kým bude stáť najbližšia vlaková zastávka 2 km za dedinou, tak tým v dnešnej dobe nikto cestovať nebude...
tak jedine tak by to malo zmysel, že by BB - Brezno ťahala 750 alebo 754 s 3-4 osobnými vagónmi, alebo 2x 813+913 a od Brezna by jazdili vlaky po Margecany a nemuselo by sa v ČS prestupovať. Brezno zas totálne bezvýznamné nie je, prestupuje sa tam na 174. Ale máš aj pravdu, ľudia tam síce žijú ale je to tam zapadákov. Ľudia nemajú dôvod cestovať, lebo práce tam 2x veľa niet. Ak niekto prácu má, tak autom berie ďalších troch kolegov alebo v dedine kde býva pracuje príp. v najbližšom väčšom meste alebo kde sa dá, už to všetko padlo...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk