Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #142929:
Chápem 🙂 len či je dostatok takých prípadov, aby sa to oplatilo robiť... 🙂


Re #142930 810zssk:
napadá ma iba jedna výhoda... že zatiaľ čo pri systéme dvoch vlakoch, môžu oba vyraziť napr o 6.00 (časy trepem, GVD nepoznám, teda som bez štítu, môžte ma kameňovať
? ) teda v nejakom čase špičky, pri jednom vlaku je odchod z jednej stanice o 5h posunutý, alebo by musel byť druhý vlak vypravený o 5h skôr z BA... inak povedané, pri súčasnom stave je možno rovnaký počet vlakov, ako pri jednej linke, akurát je to usporiadané flexibilnejšie...

niečo ako N93 a N91... tiež by teoreticky mohli byť jedna linka...
Reakcia na: 810zssk #142929:
Lebo dnes mas vlak BA-ZA a ZA-KE. Nikto mi nevie povedat vyhodu tohto systemu oproti jednemu vlaku BA-KE.
Reakcia na: Ike #142928:
Na to iste na co je osobak do Ziliny.

Ten vlak by nebol na to aby si nim siel Bratislava - Diera, ale aby si s nim siel Diera - Diera a nemusel v Ziline prestupovat 😉
Reakcia na: 810zssk #142896:
Načo by ti boli osobáky až do KE? To by bolo asi tak zbytočné, ako prímestský autobus do Sniny 🙂

Nie, vážne... keď niekto potrebuje ísť z BA do nejakej diery napr medzi Svitom a Liptovským Hrádkom, tak naozaj to bude mať rýchlejšie, keď pôjde IC do Popradu a tu prestúpi na vlak/bus, ako keby mal ísť niekoľko hodín v osobáku (čo je spravidla aj nižší štandard) a stáť pri každej vŕbe 🙂

aj dopravné spoje musia mať hierarchiu 🙂
Reakcia na: S499.1023 #142799:
len jednu chybicku tam mas. Najlepsie tunely robia na Slovensku ? ?
Reakcia na: no.ev.di. #142912:
Prečo by to malo byť tak?
Reakcia na: no.ev.di. #142909:
Myslel som tvoju druhú dementnú otázku. Je na ňu pomerne jednoduchá odpoveď.
Reakcia na: Solider #142917:
Podla toho aky ma byt pobyt v Bratislave. Ak by na Filialke boli max. 15 minut a hned isli naspat tak aj hej.

Mimo spicky to budu dve linky s intervalom 30 a viac minut, kazdej by stacila jedna kolaj. V spicke by to muselo na Filialke stat kusok kratsie (kedze tam je interval do TT 15), alebo zabrat dalsiu kolaj...

Dve (v spicke pripadne len jedna) kolaje by boli stale pre dialkovu dopravu.

Celkovo suhlasim skor s Igorkovim riesenim - Hlavna stanica na mieste dnesneho Predmestia/Vinohradov. Na sucasnu plochu medzi odbavovaciou halou ZST Predmestie a nastupistiami ZZ Vinohrady by som postavil halu a cestu zakopal pod zem.. Elektrickova trat by zostala tam kde je s tym ze by bola zakryta (= bola by priamo v hale). Na nastupistia dnesnych Vinohradov by sa slo nadchodom ponad el.trat.
Reakcia na: 810zssk #142922:
...pardon, kratsi nie prazdnejsi.
Reakcia na: Emo #142919:
Otazka znie, co ziskas tym ze vlak bude prazdnejsi.
Reakcia na: Solider #142901:
Vidis v tom problem? Samozrejme hovorim o vlakoch z BA do 10.00, ostatne by jazdu ukoncili skor, tak aby to vyslo o cca 24.00.
Reakcia na: Solider #142917:
nie všetky rýchliky môžu ísť na Filiálku, lebo sú vlaky zo smeru GA, ktoré pokračujú do ČR a Nemecka alebo do Kútov. Zo smeru GA by sa dalo do Filiálky odkloniť 15 párov vlakov podľa aktuálneho GVD. Zo smeru Trnava to je 43 párov vlakov denne. Ale to sa ešte dovtedy všetko zmení, keď sa má medzi BA - TT zaviesť 30min interval a v úseku Pezinok - BA 15min a zo smeru GA má byť interval 30-60min. Vyzerá to skôr tak, že sa na trati Nové Zámky - Galanta - Bratislava,hl.st. - Malacky - Kúty zavedie interval nakoľko vlakov premávajúcich z Nových Zámkov do Kútov málo nie je. Z Kútov do NZ (alebo až do Štúrova) premáva 6 vlakov a z NZ (príp. zo Štúrova) premáva 9 vlakov.
Reakcia na: AAA #142902:
To bol len príklad. Proste sa mi zdalo ďaleko ťahať to až do Trenčína.
Reakcia na: 810zssk #142896:
"Pri Duncovom navrhu by (na rozdiel od tvojho) nemusel cestujuci z Leopoldova do Noveho Mesta nad Vahom prestupovat v Piestanoch. Zatial co vyhodu tvojho riesenia nepoznam."

To je pravda.
Reakcia na: no.ev.di. #142912:
A zvládne to takú frekvenciu? Veď to má mať len štyri dopravné koľaje + jedna odstavná (bez nástupištia) v strede.
Reakcia na: IGIs #142915:
treba skopírovať celú adresu ?
ak by mal DPB záujem ? , tak môže rozšíriť rady historických vozidiel, len za 15 000 Eur (451 890 Sk) ? ?
Reakcia na: S499.1023 #142906:
t.j. frekvencia na vybranom úseku trate?
Reakcia na: S499.1023 #142887:
tak čo navrhuješ teda? Aby všetko z TT a GA chodilo na Filiálku? Lebo buď sa bude všetko na daný smer vypravovať z Filiálky alebo pol na pol Hl.st. a Filiálka. Vyjadri sa teda ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement