Reakcia na: 810zssk #141117:
Tak ULF už má nejaké svoje roky. Ved prototypy vznikli niečo okolo roku 1995, to už bude plných 15 rokov a na svoju dobu to je prevratné vozidlo. Nemá možno najlepší dizajn a najlepšie usporiadaný interiér ale to je daň za výšku podlahy 152mm nad TK. K tomuto číslu sa nepriblížilo dosiaľ, žiadne iné koľajové vozidlo.
Inak Viedeň ešte stále nie sú len ULF ale aj spústa vozidiel rady E. Hoci staré ale výborne udržované.
Vozidlá K2S v Bratislave, síce "najnovšie" ale viaceré už v najlepšom stave nie sú. Niekoľko krát som mal možnosť ísť vozidlom ktoré rachotilo na celú ulicu.
Preßburg.Germane
To je možno pravda, ale aj napriek takýmto, možno, banálnym nedostatkom je MHD -in Wien Rádovo Na Vyššej úrovni než v Bratislave. A DPB si môže brať z Wiener linien len príklad. Tak ako celá SR by si mohla brať príklad -aus Österreich. Však je to dané aj historicky -bez Karpatských Nemcov by Slováci nemali Nič. Nebol by Ružomberok - Rosenberg , Banská Bystrica - Neusohl, Banská Štiavnica - Schemnitz. ..... -Bohužial to sú fakty.
V súvislosti s dopravou - v dnešnom trende na SR, keď sa tu všetko predáva vrátane Elektrární mohlo vedenie mesta Bratislavy ponúknuť odpredaj aj celého DPB spoločnosti Wiener Linien a to by tu boli iné poriadky. Treba uznať, cestovné síce čosi drahšie ale aj Bratislava by mala namiesto dožívajúcich Ikarusov, Karos a komediantských SORov - vozidlá MAN a Mercedes. A možno aj niekoľko kusov ULF namiesto T3.
A vobec Bratislava ako historicky len čiastočne slovenské mesto by mala aspoň z 33% pripadnúť pod Rakúsku správu a 1/3 vedenia by malo byť Rakúske. Pre toto mesto aj dopravu v ňom by to bol rozhodne len prospech.