To je možno pravda, ale aj napriek takýmto, možno, banálnym nedostatkom je MHD -in Wien Rádovo Na Vyššej úrovni než v Bratislave. A DPB si môže brať z Wiener linien len príklad. Tak ako celá SR by si mohla brať príklad -aus Österreich. Však je to dané aj historicky -bez Karpatských Nemcov by Slováci nemali Nič. Nebol by Ružomberok - Rosenberg , Banská Bystrica - Neusohl, Banská Štiavnica - Schemnitz. ..... -Bohužial to sú fakty.
V súvislosti s dopravou - v dnešnom trende na SR, keď sa tu všetko predáva vrátane Elektrární mohlo vedenie mesta Bratislavy ponúknuť odpredaj aj celého DPB spoločnosti Wiener Linien a to by tu boli iné poriadky. Treba uznať, cestovné síce čosi drahšie ale aj Bratislava by mala namiesto dožívajúcich Ikarusov, Karos a komediantských SORov - vozidlá MAN a Mercedes. A možno aj niekoľko kusov ULF namiesto T3.
A vobec Bratislava ako historicky len čiastočne slovenské mesto by mala aspoň z 33% pripadnúť pod Rakúsku správu a 1/3 vedenia by malo byť Rakúske. Pre toto mesto aj dopravu v ňom by to bol rozhodne len prospech.
Tam je tých úplných blbín viac. Pán klame v tom, že inde nie sú reklamné nátery. Asi keď príde do Wärzburgu trebárs, tak nenastúpi do električky, kým mu nepríde oranžovobiela .
No 1713 a 1715 som osobne daval do jamy...srotovisko v podniku... a osobne som z nich vyberal baterie.... neviem ci ich dali prec..minuly tyzden som ich tam daval.,..
Mám moznost vlastne aby som ja pridaval fotky do galerie?? alebo ich aspon poslal na server nech si ich pridaju? vedel by som pofotit vela veci ako to funguje v podniku ..alebo vozy...
Dnes nalozili zeriavom Karosu 1716 bez kolies... bez motora... na náves kamiona a putoval kdesik..asi do srotu... kto chce video ci fotku nech sa ozve.....
"Inde majú mestské dopravné podniky určitú hrdosť na svoje služby verejnosti a dbajú na to, aby ich vozidlá bolo poznať na prvý pohľad. Nie som proti reklame, ale mala by spĺňať určité vlastnosti. Mohla by byť na doskách pozdĺž horného okraja vozidiel, prípadne aj na bokoch v obmedzenom poli, ktorý zachováva typicky farebný vzor dopravného podniku."
Tam je viac blbostí. Aj toto napríklad. Inde vo svete tiež majú celovozové reklamy.
"Nastúpim do električky (autobusu, trolejbusu) a niečo tvrdé ma nepríjemne ťukne do hlavy - umelohmotné držadlo s reklamou."
To už je len nepríjemnosť teda.
"Horšie obmedzenie, priam znemožnenie výhľadu predstavujú reklamy, ktoré zaberajú prakticky celé zadné okno. Mnohí cestujúci pritom potrebujú prestupovať a chcú vidieť, či ich prípoj nie je za nimi."
Ak prestupujem, tak musím na určenej zastávke vystúpiť von z vozidla. A keď som vonku, tak už sa bez problému pozriem, či je tam aj nadväzná linka
Preßburg.Germane
To je možno pravda, ale aj napriek takýmto, možno, banálnym nedostatkom je MHD -in Wien Rádovo Na Vyššej úrovni než v Bratislave. A DPB si môže brať z Wiener linien len príklad. Tak ako celá SR by si mohla brať príklad -aus Österreich. Však je to dané aj historicky -bez Karpatských Nemcov by Slováci nemali Nič. Nebol by Ružomberok - Rosenberg , Banská Bystrica - Neusohl, Banská Štiavnica - Schemnitz. ..... -Bohužial to sú fakty.
V súvislosti s dopravou - v dnešnom trende na SR, keď sa tu všetko predáva vrátane Elektrární mohlo vedenie mesta Bratislavy ponúknuť odpredaj aj celého DPB spoločnosti Wiener Linien a to by tu boli iné poriadky. Treba uznať, cestovné síce čosi drahšie ale aj Bratislava by mala namiesto dožívajúcich Ikarusov, Karos a komediantských SORov - vozidlá MAN a Mercedes. A možno aj niekoľko kusov ULF namiesto T3.
A vobec Bratislava ako historicky len čiastočne slovenské mesto by mala aspoň z 33% pripadnúť pod Rakúsku správu a 1/3 vedenia by malo byť Rakúske. Pre toto mesto aj dopravu v ňom by to bol rozhodne len prospech.