Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
trošku OT, ale tu by ma už nenapadlo stavať:
http://www.petrzalka.sk/?program=51&module_action__0__id_ci=3754

vizualizácia:
http://www.petrzalka.sk/admin_new/getpicture.php?id=554644
btw.: tam na tom dolnom obrázku vpravo je na zastávke tambus alebo 4136? ?
Reply on: klasIK #140420:
A aj keď mi je jasné že to úzko súvisí s dobou, ale v tých ilustračných záberoch je v porovnaní s dneškom najmä jedna vec pozoruhodná..a najlepšie je to vidieť keď je tam záber do obratiska Nový Most, alebo do vozovne.. jednota vozového parku autobusov: kĺbaky - ik 280, sóla B731/2...
Reply on: derik #140413:
Asi myslíš to v 2:28. ?
Re #140414 Mike: Vidím tam 1814/II na linke 130, Vrakosu 2053, vo videu možno postrehnúť aj K2 7015, T3 7823 rok po dodaní, 9Tr 6020, 14Tr 6209 a Sanos 6507 (9:27). Pekne je vidno tiež Ikarus so starou kabínou na Šafku. ?
Reply on: Papyr #140417:
žiaľ musím Ťa opraviť - v apríli 1999 sa skutočne jeden vozeň vykoľajil (na akejsi zarážke, ktorú tam zabudli traťoví robotníci) a padol do rieky...5 ľudí zomrelo, asi 50 bolo ťažko zranených ?

http://en.wikipedia.org/wiki/Wuppertal_Schwebebahn#12_April_1999
http://www.rp-online.de/panorama/deutschland/katastrophe/Schwebebahn-Unfall-Glueck-im-Unglueck_bid_2520.html
Reply on: no.ev.di. #140398:
Kratky tambus sa do race dostava relativne casto na nocaku N55
Reply on: no.ev.di. #140373:
Nepadol. Vraj jedina smrtelna nehoda sa stala na wuppertalskej drahe pred desiatkami rokov, ked cestujuci dobiehal vagon a preletel cez okraj nastupista, ktore bolo peknych par metrov nad zemou.
Reply on: luky133 #140405:
na Slovensku ich uz nevyuzije, lebo uz nemaju licenciu na prevadzkovanie autobusovej dopravy...
Reply on: klasIK #140412:
Hehe, vodiči a ich problémy ?. Ale video ak som dobre postrehol začína rozjazdom nočákov (služ. spoja) z Nám. SNP ?
Reply on: klasIK #140412:
Pekné video. Všimol som si jedno logo v 2:28, nepodobá sa tak náhodou na terajšie logo DP?
Reply on: Mike #140408:
nesranduj , zase nám chceš meniť vozový park ??? ?
V tom používaní dopytu v abusoch je taký bordel že až . Jeden ho používa ,druhý nie - jak u debilov ? Ale aspoň sa človek nasmeje,keď cestuje v Solarisoch : Hlášky cestujúcich : " Nejdú vám zadné dvere .........Halooooo, vystupujem ............ Otvorte dvere "......... alebo trieskanie do dveri ?
Reply on: Preßburg.Germane #140407:
neviem veru...mňa najviac strašia tie piliere, lebo aj tie majú nejakú trvanlivosť. Taktiež keď sa opravuje električková trať je možné pristaviť vozidlá údržby na cestu, proste je to ľahšie. Ale vo vzduchu si ťažko niečo pristavíš, pri údržbe, akurát tak helikoptéru ? nie fakt, o tomto treba mlčať pre ľuďmi z MÚ Petržalka lebo ešte začnú o väčších somarinách snívať, povedia, že chcú zavesené súpravy pod zemou a to bude totálny vlastný gól ?
Reply on: luky133 #140405:
Presne ako hovoríš (neviem akého smajla dať...) tieto úvahy tu boli z prostredia DPB a myslím že aj stále sú reálne..
many si DPB buď prenajme alebo odkúpi a potom asi pôjdu na 32/133..
Preßburg.Germane

Preßburg.Germane

Reply on: no.ev.di. #140373:
Tak, to je Nemecko kde je rádovo vyššia údržba vozidiel hlavne v Ex Západnej časti. Ohladom nebezpečia spadnutia vozidla, treba podotknúť, že aj klasická električka može mať na svedomí 10tky obetí - Košice 1978.
Inak práve tento systém by bol vhodný aj pre Bratislavu, možno ani nie vozidlá zavesené, vhodná by bola klasická železnica na viaduktoch. Napr. by som si to vedel predstaviť nad Dostojevského radom a bola by to lacnejšia alternatíva ako dnes uvažovaný tunel.
Preßburg.Germane - úplne súhlasím s obi dvoma príspevkami 🙂
Reply on: Preßburg.Germane #140403:
Aj ja som nad tým rozmýšľal, ale možno ich Albus použije v inom meste nakoľko v Bratislave skončil... Ak nie a ponúkne ich za dobrú cenu na predaj tak by ich mohol DPB kúpiť... Ale treba počítať, že určite by sa objavili aj napr. na linke 133 resp. skôr 32 (teda obávam sa).
Preßburg.Germane

Preßburg.Germane

Inak ten MB Citaro 2020 mám tak chápať, že je už vo vlastníctve DPB? Ak hej tak čiastočne predošlý príspevok beriem späť ale aj tak je stále čo zlepšovať. Vozidlový park vážne kvalitou i estetikou zaostáva za priemerom miest EU. A by som sa trochen opravil, obvinil som DPB ale za to je vlastne zodpovedné aj vedenie mesta, že nedáva na MHD také dotácie aké by mali byť.
Preßburg.Germane

Preßburg.Germane

Reakcia na: Viedenské autobusy odišli z bratislavskej MHD
Nechcem tu príliš byť múdry ale to nemohol DPB tie autobusy odkúpiť za zostatkovú cenu dofrasa??? To boli najlepšie autobusy čo tu jazdili. A vždy som zostal naradostený ked mi prišiel MAN i na 95ke. A som už mal pocit, že sa Bratislava aspoň náznokom blíži úrovňou k Viedni.
Však sú tu zo schopných autobusov len Solarisy a jeden Capacity a "jedlé" sú ešte Citelisy. A zvyšok je len hromada šerblov vrátane električiek aj trolejbusov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.