Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Odpusťte, ale želať si EMtest do vlastného mesta, a k tomu ešte dobrovoľne, bez nátlaku, to nepochopím. To môže lchcieť len človek, kto tie transparenty buď nikdy nevidel alebo je očarený super-nízkou cenou.
EMtesty sú to najhnusnejšie, najodpornejšie, najkazivejšie, najkostrbatejšie, najhoršie čitateľné, najmenej dokonalé, čo na Slovensku máme. Na Slovensku ich z väčších miest používa, pokiaľ viem, len Banská Bystrica. Kto neverí, nech tam beží, až sa na vlastné oči presvedčí o kvalitách EMtestov.
---
Keďže firmu EMtest som "taktne" vyšachoval, ostali nám dve značky transparentov: BUSE Blansko a R&G Mielec. BUSE-čká prevažne používajú v Bratislave a Košiciach, "Mielce" zasa Prešov a Žilina.
BUSE
- super svítivé
- super grafické
- super komplikované
- super drahé
R&G
- celkom slušne svietivé
- trošku graficky nedokonalé
- na obsluhu jednoduché
- za 1/4 ceny BUSE
V Slovenských podmienkach je celkovo tieto dva systémy ťažko porovnať, lebo porovnávať by sa mali plné verzie. Kým R&G už roky svojim dopravcom slúžia, BUSE-čko sa ešte nikomu na Slovensku nepodarilo spojazdniť.
Na reklame nebohatne dpb ale Recar 😎.

A poznamka k bratislavskym farbam. Bratislavske farby su cervena a strieborna (velmi dobre nahraditelna bielou) + zlate (zlte) detaily. Z toho mi vychadza za "najbratislavskejsi" nater nater trolejbusov biely a cerveny pas + zlte detaily (evidencne cisla); aj ked o spodnej tretine namalovanej na cierno by sa dalo polemizovat. I4xx maju skor banskobystricky nater (3 cervene pasy na striebornom pozad).
Ak niekto prisiel na to, ze hovorim o heraldike, tak bingo! 🙂
Hups hrubka sorry....pokazi s Y 🙂 🙂
Dik chlapci za vysvetlenie aj ked neviem po tej rozprave kde je pravda 😉 Viete mi aj povedat preco ked su elektricky v pare musia mat dva krat kabinu vodica ,vyzbroj...? Viem ze su obcas situacie ked sa prva pokazy alebo poskodi a druha tak moze zajst do vozovne ale kabina je casto katastrofa nevraviac o cistote. Preco teda nevyrobit resp. neupravit ci kupit druhy vozen ako vlecne vozidlo tak ako to bolo volakedy 😉 Bolo by to lacnejsie a ekonomickejsie a zmestilo by sa tak viac ludi.
Reakcia na: J #14065:

ten dráčik vyzerá ako potkan, to je niečo otrasné 🙂
Ta cena pre SPP - 7 milionov je za vsetky vozy. Vsak Karosa 732 rok cela oblepena/pomalovana stoji 200 000 /rocne/...

K tomu GPS k displejom - je to napr. v Prahe /pri zastavke Malostranska/ a funguje to BIEDNE - ma to sice napisane, ze ukazuje casy podla GPS polohy vozidla, ale ked mi elektricka mala dojst o 10 minut a bola tam uz o dve, neviem... este maju co robit

A zo strany preferencii sa pridavam aj ja k BUSE.
Reakcia na: J #14065:
7 milionov rocne, to je dufam ciastka za vsetky takto oreklamovane autobusy. Inak by DPB z reklam strasne zbohatol, ked by jedno vozidlo s CVR za rok zarobilo na kupu dalsieho uplne noveho vozidla 🙂

Ad M@rtin, Neoplan, Vladimir: Z klbovych NP sa mi nepochopitelne najviac paci Urbino 18 a Volvo 7000. Ale uplne nedostizna a na nase podmienky absolutne najlepsie dizajnovana NP karoseria je podla mna 22Tr, to je dielo genia.

Displeje EMTEST - pocul som, ze su velmi kazive, neviem, nakolko je to pravda. Zatial som mal moznost v beznej premavke porovnavat len RG Mielec a BUSE, a to vyhralo na celej ciare BUSE.
SPP platí 7 milionů ročně za jeden autobus nebo za všechny vozy dohroady? Protože tady v ČR stojí reklama na vozidlo tak 100-300 tisíc za rok.
Vladimír: Ten dráčik je reklama SPP (je síce monopol, ale neva) a za tú reklamu platí (tuším 7 mil. ročne). Ak sa SPP rozhodne, že ten bus chce kriklavo oranžový s nálepkami psích exkrementov, tak si ich tam za tých 7 milionov dám, bo to sú dve K 741 CNG.

Čo sa emtestu týka, ešte sa mi ho nikdy nepodarilo vymáknuť, no ten systém cez GPS sa mi zdá príliš zložitý, ale ak ponukne rovnakú informovanosť ako tie nové od buse aj s teplomerom za porovnateľnú cenu alebo nižšiu, tak prečo nie? Alebo skôr- ÁNO

tulenique: to dúfam aj ja, lebo by som si pripadal ako v Košiciach a to by som nechcel. Mne sa naša červená lúbi.
Tak to jsem nevěděl. U nás byly první ledkové displaye na začátku roku 2000.
m@rtin: nie som odbornik na informacne transparenty, ale ten jediny emtest co beha v BA bol jednym z prvych LEDkovych transparentov ak nie zrovna prvy, ktory v BA bol... akurat je oranzovohnedy na rozdiel od zeleneho BUSE (a mne sa zelena paci viac:-))
Neoplan:
EMTEST vypadají lépe? To potom nevím, jaké máte v Bratislavě BUSEčka? Mají vůbec EMTESTY led diodové displaye? Nabízejí elektronické teploměry? Dvouřádkové vnitřní displaye?

Ač mi to nedá, ale co se týče firmy BUSE, tak ta po estetické stránce a v podávání informací u mě jasně vyhrává. Horší je cena.
Neoplan: Dost dobře jsem nepochopil tvou otázku. Ale Kloubový Citybus se vyrábí od roku 1996 a v Praze jezdí od roku 2001.
Momentálně se v Praze nachází 13 kloubových Citybusů a letos přijde dalších 20. Ústí nad Labem 3 vozy a Zlín 4 vozy.

Foto je nahoře.
OTAZKA


Preco nedavame do autobusov slovenske EMTEST Transparenty, ale davame tam BUSE?

Su tie nase "made in slovakia transparenty" vadne??? vsak inych SVK mestach sa bezne pouzivaju! Maju viac pixelov a vyzeraju lepsie!!! 😕
Reakcia na: Neopl@n #14058:
Prečo jednoducho nepozrieš na stránku Karosy? Link máš hore.
Reakcia na: m@rtin #14049:
To existuje aj klbovy Citybus! Tak to dufam, ze dlzka bola zachovana a bol pridany prives...
Reakcia na: m@rtin #14055:
Dobre, verím Ti. Ak sa tam vojde viac ľudí ako do B961, som za! 🙂
Reakcia na: TeBeCe #14053:
A to on to akože robí pre DPB zadarmo alebo s nejakou výraznou zľavou, že má nárok ešte aj na reklamu?
Ač je to paradox, tak právě ta 100% nízkopodlažní podlaha krátký Citybus úplně znemožnila. Vysoko sadadla, není vidět přes motor zadním oknem, otevřít střešní větrák lze pouze, když člověk vyleze na podestu sedadel, autobus ztratil tak užitečnou druhou plošinu pro batohy, psy a kapacita vozidla se snížila. Právě ta 100% nízká podlaha je úplný nesmysl.

Poměr sedadel:
SD Citybus-kapacita 100, míst k sezení 34......34% v. 66%

KB Citybus-kapacita 150, míst k sezení 44......29,3% v. 70,7%

Takže poměr míst k sezení má KB Citybus menší, tím pádem je kapacitnější 🙂

Ale stejně si myslím, že Prešov bude první na Slovensku, kdo vůz nakoupí.
No ako som si (oneskorene) všimol, pri takých špecifických výrazoch ako sú skratky SPP a DPB nie je jasné ako som to myslel s tou službou, takže je to takto:
"Ja som si myslel, že SPP robí tou plynofikáciou službu pre DPB a nie naopak (že, DPB robí plynofikáciu kvôli SPP)." Inak potom nechápem, prečo SPP určuje náter plynofikovaných busov.
---
Ešte je tu možnosť, že som to pochopil zle a že SPP náter tých autbusov neurčuje. Potom sú posledné dva moje príspevky bezpredmetné 🙂
Uf, idem ja radšej spať!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement