Prečo by nemal? Pokiaľ viem majoritný (100%) vlastník je mesto Bratislava a teda o obsadení vedenia DPB a.s. rozhoduje mestské zastupiteľstvo resp. primátor a nie župan. ? Alebo sa mýlim?
A na aké kulové je dobrá L135 na miestach dostupných 100-200m od trate a ešte k tomu aj oveľa menej členitom teréne aký je na západ od Karloveskej? Premávka do oblasti Líščieho údolia a L. Sáru je deviancia spôsobená nakazením myslenia v DPB pánom Prznislavom Záprdníkom. To potom môžu byť minibusové linky všade po celom meste komu nestojí 50m od domu nejaký spoj ?
so zrušením linky 135 nesúhlasím.namiesto nej by radšej mali zrušiť 35-ku.je síce pravda že L135 má problematickú trasu ale je určite viac využívanejšia ako L35.jedine keď je to naopak tak vtedy keď okolo pol druhej v poobede idu deti zo školy na borskej.vtedy je L35 fakt narvaná. ?
Tam to treba nechať veeeľmi dlho zvoniť..
Re #140327 kecho: áno on to skúpil už keď vedel že am má ísť cesta.. ako nám svojho času (2005+-) vysvetľoval kompetentný pracovník mesta BA "s Vlárskou už je to jednoduchšie, už sa nemusíme naťahovať s X ľuďmi ale všetky pozemky skúpil jeden, a ten ukázal na mape prstom na pozemok čo vlastní mesto - vedľa Hradu niekde na Palisádoch, alebo Mudroňovej, že za ten to vymení ?" .
? za objasnenie. takže jeden špekulant sa predsa len našiel. vôbec by ma totiž neprekvapilo, keby tie pozemky skúpil vtedy, keď už vedel, že tadiaľ má ísť cesta... aj keď zas jedného možno vyvlastnia (a ak bude zo správnej strany, tak sa dohodnú na nejakej premrštenej cene) rýchlejšie ako nejakých 30 majiteľov...
Re #140325 Mike: 136 je synonymum pre všetky tie KV-DD linky od 35 do 139, čo vznikli a ešte do volieb vzniknú
135,36 jednoznačne zrušiť, 133 vrátiť do pôvodného intervalu, kým sa niečo nespraví s napojením t-bus trate na DD so zvyšnom sieťou. 35 upraviť trasu, resp. zobojsmerniť v úseku Borská - Kuklovská, jednosmerná premávka cez Veternicovu, Nad lúčkami, Baníkovu a J.Stanislava. L139 ponechať dočasne kým sa dorieši stavba t-bus trate Molecova - Staré grunty.
Áno to stojí kvoli pozemkom, tušim akutálne už ostáva iba jeden vlastník ktorý skúpil všetky pozemky v ceste. Teraz asi prebieha vyvlastňovacie konanie (neviem ten presný právnický termín).. ale napr aj u mostu Rázsochy to trvalo pekných pár rokov a nakoniec aj keď ho skolaudovali tak (bývalý?) majiteľ pozemku pod nim si dal spraviť o sebe reportáž do TN, že ten most je tam ilegálne a on svoj pozemok nepredal a cezeň autá nepustí...
Holt ficovláda zaviedla vyvlastňovanie za účelom dostavby diaľnic a podobných marketingových ťahov, ale na mestské stavby lokálneho významu sa to nevzťahuje...
Slabá náplasť môže byť predĺženie 44 z Revínu na Kolibu, ktoré je už nachystané, ale tiež neviem na čom stojí...
Karloveské linky nemôžu rušiť aspoň do konca roku 2010 lebo by nedopadli dobre výsledky volieb. Už teraz si otestoval, že v KV dostal najviac hlasov takže na starostu ešte povylepšuje zopár veci... ?
Čo som si všimol Tedomáci vôbec nepoužívajú dopyt a Solarisáci ho vzorne používajú... ?
"Pri Solarisoch a Tedomoch je popis tlačidiel aj vonku aj vo vnútri" tedomy príliš nepoznám, ale čo som si všimol dávnejšie v SU, tak tie tlačidlá červené "stop" a modré "dvere" za tých niekoľko rokov už tak poprehadzovali, že zrejme nebudú v každom SU pri dverách "dvere", al eniekde aj červená stopka, prípadne zase na ľavej strane boli už niektoré aj poprelepované páskami ? takže teraz bude otázne, či zmačknúť stopku pri dverách alebo dvere v strede busu
Re #140299 Ike: ale je tuším jediný z klubu smer-ok...
Re #140306 TeBeCe: takže by mohli začať likvidovať 901, 182, 147, 133, 136 a podobné politické objednávky... ?
keď ste už začali s Tbusmi, vedel by mi niekto povedať, kedy bude to slávne prepojenie tratí z Koliby cez Vlársku? lebo ak si pamätám, postavili cetu a niekde ju usekli (kvôli pozemkom?) že či to teda nejako pokračuje/bude pokračovať alebo to mesto vzdalo...
Jediné sídliská, ktoré čo to ponúkajú sú Petržalka (väčšinou hypermarkety, OC), Ružinov,Rača kde je logistické centrum Na Pantoch, a oblasť Nové Mesto kde sú sklady, firmy a pod. (Stará Vajnorská napr., ak to je ešte N.M.) Inak o ničom inom neviem.
Ale električky tam majú defakto celodenný int. 10 min (niektoré 5), iba do "rannej špičky" (zvyčajne po dobu najviac 1 hodiny) je tam zahustenie na 8 /4 min.
T-busy - tak asi sa im to oplatí ako vidíš. Tam sú vozovne (komín, slatina, ale plusminus aj husovice) po trati tých liniek, teda tých jalových km skoro nenabehajú, nie ako u nás sú Trnávka aj Hrobonka na okraji siete. A aj v sedle majú dostatočný interval aby bolo napáíjanie siete využité.
Ale tie rozidely špička/sedlo sú dané hlavne dopytom. Tam sú obrovské prepravné nároky počas tých špičiek keď sa ten interval zahusťuje najviac ako sa dá. (aj keď je fakt že aj tam za posledné roky redukovali vzkm tak išli intervaly z 3 na 4 z 4 na 5 atď..) V sedle to v zásade stačí. To je spôsobené najmä výstavbou sídlisk od komáčov, ktoré sú ešte dodnes prevažne nocľahárne. Je tam iba minimum pracovných príležitostí.. - asi ako u nás DNV.
ja som pozeral tento CP, bohužiaľ asi ma doplietlo aj to, že tam sú zapísané odchody zo zastávok po trase, ale tak sú tam nejaké vsunuté odjazdy... Neviem prečo tam majú v Brne také výrazné rozdiely sedlo/špička u trolejbusov. Je to rentabilné aby také veľké množstvo vozidiel po špičke sťahovali. Napr. taká L37, prečo po rannej špičke kde je interval 4-5min nedajú interval 6 alebo 7-8min, ale skočí to na 10, podobne aj L31,34,38,39 ktoré oslabujú počas sedla skoro o 50%, akurát L32 oslabuje minimálne počas sedla... By som povedal, že v Brne je u trolejbusov podobný fenomén ako v Žiline, kde trolejbusy po špičke znižujú premávku o 50%, okrem L5 a 6, pričom úplne končí premávku L16.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
Re #140325 Mike: 136 je synonymum pre všetky tie KV-DD linky od 35 do 139, čo vznikli a ešte do volieb vzniknú