Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #140316:
http://www.jrbrno.cz/910290000 mne sa tam zdá pravidelný interval 10/20/10. A rozidel medzi x25 a 29 je, že x25 bol jediný trolejbus v oblasti a napr z Kohoutovic trvala cesta s x37 na Mendlák cca o 6-10 min dlhšie kvôli zachádzke cez Nový Lískovec a pisárecký tunel, takže časť vlkov skôr využila x25 či už až na Českú, alebo po vozovňu Komín s prestupom na 3/11. Dnes tam majú nosné linky 25/26, či 37 a 29 je iba doplnková -tangenciálna, navyše v úseku St. Lískovec - Kohoutovice má súbeh s 50 a v úseku hotel Antropos - Žabovřesky súbeh s 44/84. Na to aké funkcie a vsťahy tá linka zabezpečuje je jej interval dosť atraktívny.
A sedlový interval cez prázdniny 24 min je opäť pre preklady so zvyškom siete, lebo v sedle majú električky interval 12 (6) min. a autobusy poväčšinou tiež 12 alebo viaceré linky 24..
Reakcia na: Mike #140315:
len je tu nejaký ten rozdiel medzi X25 a 29 a síce ten, že X25 premávala v intervale 10/20/10//15 a cez prázdniny 12/20/12//15, zatiaľ čo 29 premáva počas pracovných dní v rovnakom intervale, ibaže len do 19h + interval počas špičky je miestami všelijaký od 4 do 15min ?, ale najviac je tam rozostupov tak 10min a narozdiel od X25 nepremáva cez víkendy, k tomu je tam počas sedla, pracovných dní cez prázdniny "vynikajúci" interval 24min, pričom sa dopravcovia s obľubou nechávajú počuť, ako chcú zavádzať pravidelné intervaly medzi spojmi. Pomaly ale iste mi tie CPéčka Brnenskej MHD pripomínajú tie CPéčka Žilinských autobusových liniek kde sú tiež podobné intervaly ako raz 15, potom,10,20,25,30,35 atď. ale len ťažko sa možno spoľahnúť na pravidelnosť spojov.
Reakcia na: no.ev.di. #140314:
Trať Jundrovskou a Veslařskou (úsek hotel Antropos - vozovna Komín) bola postavená počas veľkej (viacročnej) výluky MÚK Pisárky (kriiž. Hlinky - Pisárecká - Žabovřeská), kedy tade premávala JEDINÁ trolejbusová linka v JZ oblasti Brna - x25. (Ostatné t.busy boli nahradené a-bus linkami kt. išli cez Pisárecký tunel). Avšak aj po obnovení trolejbusových liniek 25, 26 a 37 bol dopyt po x25 tak ju spravili trvalou linkou s číslom 29. A áno, tá trať je používaná aj na výjazdy a dojazdy z/do vozovne Komín.
Reakcia na: jsk #140301:
ok, tam to chápem, ale či by bol napr. interval 5/6/6 dôvodný aj na Mudroňovej a Búdkovej ulici. Možno tam stačí taká kapacita ako je teraz teda interval 6/7-8/7-8. V Brne napr. trolejbusy premávajú odlišne, skoro žiadne linky nemajú rovnaký interval, ba dokonca ani jedna linka v rámci hodiny nemá rovnaký interval často, keď tak práve pozerám na CP L25 a 26 tak ozaj nechápem. Síce v Brne to je dané tým, že trolejbusové linky tak premávajú tzv. (ja by som to nazval) po skupinách a to na smer Slatina (31 a 33), Líšeň+Vinohrady+po spoločnej trase na Mendlovo nám.+Pisárky na Kamenný vrch/Bohunice (25,26 a 27-lokálna špičková L Židenice - Pálavské nám.), ktoré križujú ostatné električkové radiály v meste a niektoré električkové trate (niečo ako keby bola trolejbusová linka naprieč celou Tomášikovou od Polusu až po Prievoz),potom celkom nezávisle fungujú linky 37,38,39 premávajúce na Kohoutovice, Pisárky a Žabovřesky. Potom L25,26 a 37 doplňuje L29 ktorá spája len počas pracovných dní obratiská liniek 25,26 a 37 na juhozápade mesta a v centre končí na obratisku kde sa točí ďalšia skupina liniek (32,34 a 36) premávajúce na Královo Pole a Komín, ktoré tam dopĺňa ešte jedna linka spájajúca Bystrc a Královo Pole (30). Čo sa týka tej L29 tak mi nejde do hlavy, že sa im v Brne rentovalo postaviť tak dlhý úsek trate od Vozovne Komín až po Pisárky pre linku, ktorá premáva len počas pracovných dní a to len v čase 5-19h. Dúfam, že sa tá trať využíva aspoň ako manipulačná trať na presun trolejbusov z Komína na L25,26,29 a 37 na spoje ktoré začínajú na juhu mesta a že to aj šetrí významný počet vzkm. Keď tak na Brno pozerám, tak niekedy ma napadá, že aj u nás keby mali trolejbusové linky kopírovať skutočný dopyt, možno by sme mali pestrejšie intervaly a dalo by sa pridať tam kde treba a ubrať tam kde netreba, avšak také výrazné rozdiely v intervaloch medzi špičkou a sedlom považujem za strelené.
Reakcia na: Ike #140299:
Ja by som skôr župana/starostu prirovnal k premiérovi ako k prezidentovi. Stačí sa pozrieť do Zlatých Moraviec, Ružinova a pod., aké obštrukcie si tam vedia starosta/primátor so zastupiteľstvom robiť a nikde nie je dané, že sa tak nemôže stať aj vo VUCke.
Reakcia na: TeBeCe #140306:
Myslíš, že to bude reálne vo volebnom roku?
Reakcia na: Iveta.a #140310:
skuste vypravnu autobusov v Jurajovom dvore, ci vodic po skonceni sluzby nedoniesol strateny predmet.
02 / 44453595 - výpravca 2. DP Trnávka
Prosim vas, vcera 28.11.2009 som na linke 63 z letiska na Hlavnu stanicu o 15:45 pravdepodobne stratila fotoaparat. Viem ze je skoro nemozne, ze sa mi vrati, ale ak sa predsa najde poctivy nalezca, tu je moj kontakt : 0904 679 565 .... dakujem
Reakcia na: AAA #140294:
Ad. prestup 204/207, to ma pravdu povediac ani nikdy nenapadlo, že by to niekto nejako extra využíval.

Skôr si ale myslím, že prospešná by bola (po vybudovaní novej trate cez Patrónku) nasledovná reorganizácia:

207: Voj.nem.->Zim.št.
212: Voj.nem.->Ružová dolina

Teda predĺženie 207 ku Voj.nem. (resp. ideálne by bolo Tesco Lamač, ale tam sa hovorilo v niektorých materiáloch aj o 201, resp. o 212). Predĺžením 207 týmto smerom by sa získalo priame spojenie Mudroňovej a Búdkovej s Patrónkou v oboch smeroch.

A po druhé, výmena končených 207212, čím by sa dosiahlo priame spojenie od oblasti Zim.št. na Hodžovo námestie, plus spojenie Kramárov a Prievozskej.
Reakcia na: TeBeCe #140300:
tymto padom nemam najmensi dovod nadalej pouzivat MHD a definitivne presadnut do IGK a niesom jediny...
Reakcia na: TeBeCe #140306:
Tak v takom prípade je to cesta do pekla a treba prehodnotiť celý model financovania MHD.
Ale keďže je to bez záruky, tak sa viac nevyjadrujem.
Reakcia na: ivanbuto #140303:
vraj o 15% vzkm dole, aby sa nemuselo zvysovat cestovne. ale bez zaruky.
Reakcia na: TeBeCe #140300:
no kde napr.? Snáď nie v Petržalke ? tu už dačo ubrali z L95, neviem teda kde chcú uberať, keď na L68 je to na tesno s kapacitou, rovnako L93 a 94 sú akurát, hoc L94 by možno postačovala v špičke keby jazdila a L93 by premávala každých 7-8min počas sedla. Dúfam, že nemá dakto "spasný" nápad na 5min interval na L95 poobede ? aby som nehral len za Petržalku, tak rovnako dúfam, že sa nebude siahať na intervaly vo Vrakuni, lebo tam to už teraz spoje ledva zvládajú, plus oslabené sú L75 a 78.
Reakcia na: jsk #140301:
Súhlasím.
S tým, že sa ale zistilo, že pri víkendovom i=10min na 204/205 by sa vlastne skoro nič neušetrilo, tým pádom je vhodnejšie to ponechať tak, ako je, a opäť je to istý príspevok ku kvalite dopravy. Mimochodom, sú víkendy, kedy v priebehu dňa najmä 204 na úseku Sabinovská-SAV býva slušne vyťažená.
Reakcia na: TeBeCe #140300:
Hej? Ja som nič nepočul o redukciách, snáď to nie je myslené vážne, ak hej, tak čoho sa to má týkať? Šup sem s tým! ?
Reakcia na: ivanbuto #140298:
ja som nepovedal, že si to ty povedal...ja som sa len opýtal či je zbytočná...ok teda... ?
Reakcia na: no.ev.di. #140296:
Byval som tri roky na Trnavke, jazdil som takmer denne do roboty t-busom. Podla mna - ranny interval 5 minut je dovodny, taktiez v poobednajsej spicke interval 6 minut. Co sa tyka sedla neviem sa vyjadrit, kedze v tom case som bol v praci. Cez vikend by postacoval interval 10 minut.
Reakcia na: ivanbuto #140298:
a navyse sa zacinaju sirit reci o planovanej redukcii vykonov v ostatnych MC...
Reakcia na: no.ev.di. #140297:
Župan nie je taký dôležitý, ako všetci tvrdia... Ono veľmi dôležité je zastupiteľstvo, župan je niečo ako starosta/primátor, alebo prezident... skôr reprezentatívna funkcia + schvaľuje a navonok vystupuje... a v zastupiteľstve Schindler je...
Reakcia na: no.ev.di. #140296:
Kurník, Dunčo, kde som ja povedal, že trať na Svätoplukovej je zbytočná?? Iba som povedal, že preklad zrovna na tom úseku je málo podstatný.

Ad. NÚSCH/NOÚ, tam máš sčasti pravdu, ale teraz to tam zapadá do celkového intervalu a prekladu daných liniek.

A samozrejme, že 203/207 sú mimo systému, a že je to zlé, ale neviem, čo sa s tým dá teraz urobiť, pokiaľ nebude k dispozícii aspoň zopár vozov navyše.

Ako vidíš, DPB má v poslednej dobe svoje priority v konkrétnej mestskej časti, na politickú objednávku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.