Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #139796:
podľa mňa je L35 celkom dobrá linka a z časti aj L135. L135 ukázala, že sa v úseku Borská - Kuklovská dá robiť linka s obojsmernou trasou. Takže by som robil L35 v takejto trase : BORSKÁ - Šaštínska - Sološnícka - Kuklovská - (jednosmerný úsek trasy zač.) Hlaváčikova - Beniakova - Nad lúčkami - Baníkova - J. Stanislava - Beniakova - DLHÉ DIELY (j.s. úsek trasy koniec)- Kuklovská - Sološnícka - Šaštínska - BORSKÁ
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=7707

v článku ma zaujala jedna poznámka a to:Dlhé diely testovali všetky nové vozidlá, ktoré boli DPB zapožičané od výrobcov, a preto je možné predpokladať, že po dodaní nových kĺbových vozidiel budú tieto vypravované aj na linky 32 a 133.

To je pekná somarina.Pokiaľ je známe tak ak prídu Capa City tak by mali byť vypravované výlučne na nosné linky síce spomínaná 33 je nosnou linkou s pohľadu jej časového intervalu,ale je viac než pravdepodobné,že vypravované budú skôr na Petržalské nosné linky ako na Dlháče alebo do iných mestských časti. Napríklad taká L83 hlási zakaždým nejaký výpadok autobusu pre poruchu.Tam sú potrebné ako soľ
Myslím si,že spoje na DD s intervalmi a krátkymi BUS-mi bohato stačia a prevyšujú daleko iné mestské časti.
Reakcia na: Ivan3 #139786:

Zial, zda sa, ze mas pravdu. Co petrzalski za to od mesta dostanu neviem, ale je zrejme, ze mesto sa uz velmi dlho snazi utopit tento projekt a zaroven sa tvarit ze s tym nieco robi.

Je smiesne, ze stavba blbej elektricky sa stava problemom ako cesta na Mars. Most, estakady, tunel, mrte projektov a studii...

V normalne fungujucom meste by uz davno boli kolaje (na zemi, resp. v trave) cez Stary most az na koniec Petrzalky, s jednou odbockou do Ovsista a druhou po zeleznici na petrzalsku zeleznicnu stanicu. Nuz ale Bratislava je mesto podvodnikov a tak nic nie je a ani nebude aspon najblizsich 5 rokov.
Reakcia na: luky133 #139796:
35 je dobra linka. 36, 135 su zbytocne, 133 je dobra ale chce to zmenu - rano 6 min interval moze byt, poobede staci 15 min interval ale aby jazdila od 13.00 do 19.00 🙂 (32,33 a 139 su dobre linky)
Ináč neviem či to tu bolo, ale v ankete Nové času (takže to treba brať s veľkouuuu rezervou) vyhral s 25% naskokom Záhradník... ?
Reakcia na: bees #139795:
139 ale nebola zriadená pre študentov intrákov, ale obyvateľov lebo študenti nehlasujú v BA kraji... ?
Čo sa týka 133 je to linka, ktorá má plusy aj mínusy a je pravda, že nie každý spoj býva plný ale jazdieva plná v istých časoch. Avšak treba poznamenať, že bola vymyslená spred Záhradníkových časov a on ju len potiahol ďalej čo sa osvedčilo... A určite netreba 6 min interval a keď už hej tak len medzi 6:45 do 7:20... ?

Linka 36 = zbytočnosť...

Linka 35 = zbytočnosť na 80% trasy

Linka 135 = zbytočnosť na 80% trasy

Linky 35 a 135 sú jasné predvolebné síce využívané, ale spravené pre lenivých ľudí... Ja tiež dochádzam viac na zastávku ako taký čo využíva linku 135 a 35 a nevadí mi to... Radšej by som preferoval linku 132, ktorú som navrhoval lebo by jazdila naozaj časťami od ktorých je MHD aj na kilometer dochádzania a nie všetci tam majú autá...
Reakcia na: 810zssk #139792:
ale nejazdila tak casto ... nahodou 139 je dobra
Reakcia na: Mike #139793:
Vsak ja by som to zrusil tiez 🙂 Len ze sa nebude dat pouzit argument "je to plne"
Reakcia na: 810zssk #139790:
Ale to ne.va.di. ? Pokiaľ ich jediná úloha je , aby obyvatelia nemuselí ísť na zastávku MHD 400m, ako vo väčšine BA, ale 50 m.zrušil by som to aj keď chodia plné.. iné je keď mal niekto dochádzkovú vzdialenosť na najblizšiu MHD zastávku povedzme 800 m alebo viac, nech tam ide minibus. Ale zasa ide aj o to kade tam ide.. nie je ok ak bežná linka MHD - ok obsluhovaná minibusom, ale budiž.. premáva po uliciach kde ja riadne vyznačené parkovanie op oboch stranách ulice že ten voz sa tam vyhýba doslova na milimetre medzi späťákmi zaparkovaných igk .. a navyše chodí cez retardéry kde musí šúchať podvozok, lebo ináč sa tade prejsť nedá...

A ináč v histórií by sa našlo dosť liniek ktoré sa zrušili aj keď boli plné.. keby sme šli systémom že linka je plná tak sa nemôže zrušiť.. a v tom úseku kde je plná ako skrátiť.. tak od 1992 tu nemáme skoro žiadne zmeny v linkovom vedení. ☺
Reakcia na: bees #139791:
Narazal som na linky 35, 135, 139... nebola 133 este z pred Zahradnika?
Reakcia na: 810zssk #139790:

somarina, kazdy den poobede o piatej na nabrezi prejdu dve-tri poloprazdne 133, kym pride moja narvana 39
Reakcia na: Osky #139789:
Lenze tie linky (okrem 36) nie su malo vytazene. Zial.
Reakcia na: Osky #139788:
...a nerobím si ilúzie. Verím, že po voľbách všetky tie nové linky postupne zaniknú. Budú to síce argumentovať nízkou vyťaženosťou, no je to cielená predvolebná kampaň s krátkodobým povolebným trvaním. ?
Ja ako Karlovešťan teraz po prečítaní najnovších článkov navrhujem, aby sa na náklady mesta presťahovali všetci členovia predstavenstva i zamestnanci DPB z Dlhých Dielov do Petržalky. Myslím, že by sa po dlhých rokoch sľubovačiek a alibistických naťahovačiek konečne uviedli do chodu procesy, ktoré by petržalskej doprave konečne pomohli. ?
Som síce z KV a žijem tu takmer od narodenia, no z toho, čo sa za posledný rok udialo v našej MHD, som znechutený. ? Deje sa síce opak toho, čo v rokoch 1994-95, no je to podľa mňa naprávanie jednej kraviny druhou, ešte väčšou... Je zaujímavé, že po pätnástich rokoch odrazu nikomu nevadia také dlhé súbehy autobusov s električkami. ?
Reakcia na: no.ev.di. #139766:


Zavedenie novej mini-linky pre starších občanov z Horského parku je určite pozitívna vec a mohlo prísť aj skôr. Len škoda, že dobrý pocit z tohto činu zmenšuje vychcanosť niektorých komunálnych politikov, ktorí ho načasovali tak, že z neho urobili ďalšie polienko pod kotlík s predvolebným guľášom...
Trochu se vyjádřím k TT do Petržalky, která se tu trochu opět rozebírá na základě nových novinových článků. Já si myslím, že v Petržalce není tak hloupé vedení a že tyto "hrátky" jsou předem domluveny, aby se nakonec našel důvod: "Proč to nejde stavět." Město zřejmě nemá peníze ani na povrchovou variantu, peníze si půjčit nehodlá a stát zřejmě vůbec budování elektrických trakcí ve městech finančně nijak nepodporuje. Stejně nesmyslné mi přijdou ty hádky, co se Starým mostem, které mají jen pomoci k výsledku: "Nemůžeme nic stavět."
To všechno kolem Starého mostu i co vlastně Petržalkou povede jako další varianta MHD místo autobusů, považuji jen divadlo pro veřejnost, aby se našly důvody, proč se nic zase nepostavilo. (A to vůbec nehovořím o tom, že se mělo jezdit již tento rok až do Janíkova dvora tou slavnou rychloelektričkou.)
Reakcia na: Petto #139779:
a kde bola pondelok a utorok ked nebola na 95/(tusim 4)? ?
Reakcia na: Petto #139783:
Ale že sa ti nikto nepoďakoval a nepovedal že prepáčte za chybu ?
Reakcia na: kubo_99 #139782:
Už niekto aktualizoval tu stranku , v case ked som to pisal, tak tam bol este napisany aj 4816 + jeho fotka,ktorá je tam doteraz ?
Reakcia na: Petto #139779:
Nerieš ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement