No a co? To co z neho zostalo (teraz neratajme tie mytne domceky) jednoducho nie je nicim vynimocne a nemam dovod tomu pripisovat historicku hodnotu vacsiu ako servitke z roku 1945.
Nikomu samozrejme pravo na jeho nazor neberiem, iba prezentujem ten svoj tak ako ty s Vladom prezentujete ten vas.
iba také mimochodom, pri zjazde z Hlaváčikovej ulice do lesa je asi 30° - 45° klesanie, cesta je vytvorená z nepravidelných betónovych panelov, čiže s obtiažnosťou by tadiaľ prešli midibusy, aj keď v minulom roku tam stavali celkom novú cestu, tak neviem ako to tam teraz vyzerá...
stoj si za čím chceš, nikto ťa nenúti meniť svoj postoj, ale ber na vedomie, že podobne legitímne existuje aj opačný postoj, preto nebúrať,
o stavbách bez hodnoty často hovoria tí, čo ju nevedia vnímať, ale to nie je dôvod na náhradu novostavbou,
v Bratislave sa treba sústrediť na riešenie lievika na Prístavnom moste a postavenie 6. mosta,
Co je na tom dizajne jedinecne? Ved to ani dizajn nema.
Proste si stojim za tym aby sa to zburalo. Ked ma nieco hodnotu, beriem ze historiu treba uchovat, sem-tam aj za cenu mierneho zbrzdenia pokroku. Ale toto fakt ziadnu hodnotu nema a ani mat nebude.
ten most má veľkú historickú hodnotu, viem, nie pre všetkých, má svoj jedinečný dizajn, uznávam, že mnohým sa nepáči, ale to by sme mohli povedať aj o iných mostoch (tiež budovách),
svojmu účelu (pôvodnému aj rozšírenému) je schopný slúžiť, vyžaduje náležitú starostlivosť, ak by ho bolo mesto udržiavalo len na základnej úrovni, nikdy by sa OK nedostala do 6. stupňa,
ak by nejaký blbec v minulosti nebol rozhodol o nezmyselnom priťažení ŽB dielcami kvôli IAD a MHD, mohol byť v 2. stupni,
niekto si spomenul na drevený materiál, ten tam bol už v čase, keď po ňom električky chodili,
Starý most netreba zbúrať, nezmyselného búrania už bolo v Bratislave dosť, ak bude donekonečna staré musieť ustúpiť novému, stratíme prepojenie minulosti s budúcnosťou,
Nový most, Prístavný most, ani most Apollo neslúžia tak, ako by sme to potrebovali, dáme ich zbúrať?
predpokladám, že niet pochýb o tom či pre bratislavskú dopravu je dôležitejší Prístavný most, alebo Starý most,
Pozri, ten most nema ziadnu historicku hodnotu. Nema to ziaden dizajn a jednoducho to uz nedokazde sluzit ucelu. Proste to treba zburat a postavit novy.
nie celý dnešný Starý most je provizóriom,
provizóriom RW boli nahradené 4 deštruované polia cestného mosta v dĺžke 320 m,
OK dnešného železničného mosta pochádza z Vítkovických železiarní a bola dokončená v roku 1950
no myslel som cez Dunaj (a pevný)... nech rátam ako rátam 1945 je stále menej ako 1972... a neverím, že sa nedá zrekonštruovať... problém je však v peniazoch...
Sucasny stary most je prvy most v Bratislave? Nie, ide o provizorium, ktore jednoducho nema na to aby vydrzalo dlhsie, navyse ver mi ze ak ho nezburaju teraz, spravi to jedna z najblizsich generacii.
Mytne domceky sa zachovat daju aj bez mosta, aspon sa mi zda.
Ja by som to až tak nezatracoval..dnšená zastávka Farského ma veľké spádové územie.. aj preto tam premáva z mesta "posila" k 95-ke linka č. 78. Navyše, konečná zastávka (obratisko, nástupište/výstupište) Má byť pri tej prozvizórnej Y-križovatke Jantárová - rusovská - Námestie Hraničiarov.. takže to bude tieždosť značné spádové územie k nej...
poznám, mne osobne sa to veľmi nepáči,
keď sa hovorí o moste cisára Fr. Jozefa a ešte sa zdôrazňuje pôvodnosť, tak mám maličkú dilemu, lebo pôvodný most bol cestný šírky 6450 mm, železnicu na neho umiestnili iba z núdze, lebo Kráľovské uhorské železnice nedali súhlas na prevádzku lokálnej železnice Bratislava - Viedeň na vedľa postavenom železničnom moste Zadunajskej miestnej železnice,
Eiffelovka má nejakú architektonickú hodnotu? A tu nejde len o samotný most, ale aj o colné domčeky a pod... a proste o ten titul - prvý most v BA
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A