Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #139251:
iba také mimochodom, pri zjazde z Hlaváčikovej ulice do lesa je asi 30° - 45° klesanie, cesta je vytvorená z nepravidelných betónovych panelov, čiže s obtiažnosťou by tadiaľ prešli midibusy, aj keď v minulom roku tam stavali celkom novú cestu, tak neviem ako to tam teraz vyzerá...
Reakcia na: 810zssk #139265:
Ten most predsa nebol zničený od základov preboha!

Re #139270 810zssk: prečo si myslíš, že tvoje vnímanie "hodnoty" je najlepšie? Možno má ten most aj inú hodnotu, ako architektonicko-vizuálnu...

Nech je, čo je.. určite to nie je len bezcenná kopa železa...
Reakcia na: 810zssk #139270:
stoj si za čím chceš, nikto ťa nenúti meniť svoj postoj, ale ber na vedomie, že podobne legitímne existuje aj opačný postoj, preto nebúrať,
o stavbách bez hodnoty často hovoria tí, čo ju nevedia vnímať, ale to nie je dôvod na náhradu novostavbou,
v Bratislave sa treba sústrediť na riešenie lievika na Prístavnom moste a postavenie 6. mosta,
Reakcia na: N/A #139271:
Na zaklade coho ma hodnut? To mame v centre nechat kazdu kopu plechu len preto ze je stara?
Reakcia na: 810zssk #139270:
nechcel som na teba reagovat ale nedalo mi to, ten most ma velku hodnotu a rozhodne omnoho vacsiu ako tvoje prispevky na tuto temu...
Reakcia na: vlado13 #139269:
Co je na tom dizajne jedinecne? Ved to ani dizajn nema.

Proste si stojim za tym aby sa to zburalo. Ked ma nieco hodnotu, beriem ze historiu treba uchovat, sem-tam aj za cenu mierneho zbrzdenia pokroku. Ale toto fakt ziadnu hodnotu nema a ani mat nebude.
Reakcia na: 810zssk #139267:
ten most má veľkú historickú hodnotu, viem, nie pre všetkých, má svoj jedinečný dizajn, uznávam, že mnohým sa nepáči, ale to by sme mohli povedať aj o iných mostoch (tiež budovách),
svojmu účelu (pôvodnému aj rozšírenému) je schopný slúžiť, vyžaduje náležitú starostlivosť, ak by ho bolo mesto udržiavalo len na základnej úrovni, nikdy by sa OK nedostala do 6. stupňa,
ak by nejaký blbec v minulosti nebol rozhodol o nezmyselnom priťažení ŽB dielcami kvôli IAD a MHD, mohol byť v 2. stupni,
niekto si spomenul na drevený materiál, ten tam bol už v čase, keď po ňom električky chodili,
Starý most netreba zbúrať, nezmyselného búrania už bolo v Bratislave dosť, ak bude donekonečna staré musieť ustúpiť novému, stratíme prepojenie minulosti s budúcnosťou,
Nový most, Prístavný most, ani most Apollo neslúžia tak, ako by sme to potrebovali, dáme ich zbúrať?
predpokladám, že niet pochýb o tom či pre bratislavskú dopravu je dôležitejší Prístavný most, alebo Starý most,
>aktualne
31.10.2009 čas 18:25 odchod z kuklovská smer molecova
výpadok trolejbusu 6703 33/1 o 18:55 z kuklovskej za napojil zv Tam bus
Reakcia na: vlado13 #139266:
Pozri, ten most nema ziadnu historicku hodnotu. Nema to ziaden dizajn a jednoducho to uz nedokazde sluzit ucelu. Proste to treba zburat a postavit novy.
Reakcia na: 810zssk #139263:
nie celý dnešný Starý most je provizóriom,
provizóriom RW boli nahradené 4 deštruované polia cestného mosta v dĺžke 320 m,
OK dnešného železničného mosta pochádza z Vítkovických železiarní a bola dokončená v roku 1950
Reakcia na: Ike #139264:
Hovorim o SUCASNOM starom moste. Nebol pred nim povodny Franz Jozef? 🙂
Reakcia na: 810zssk #139263:
no myslel som cez Dunaj (a pevný)... nech rátam ako rátam 1945 je stále menej ako 1972... a neverím, že sa nedá zrekonštruovať... problém je však v peniazoch...
Reakcia na: Ike #139259:
Sucasny stary most je prvy most v Bratislave? Nie, ide o provizorium, ktore jednoducho nema na to aby vydrzalo dlhsie, navyse ver mi ze ak ho nezburaju teraz, spravi to jedna z najblizsich generacii.

Mytne domceky sa zachovat daju aj bez mosta, aspon sa mi zda.
Reakcia na: Martin Fundárek #139238:
Ja by som to až tak nezatracoval..dnšená zastávka Farského ma veľké spádové územie.. aj preto tam premáva z mesta "posila" k 95-ke linka č. 78. Navyše, konečná zastávka (obratisko, nástupište/výstupište) Má byť pri tej prozvizórnej Y-križovatke Jantárová - rusovská - Námestie Hraničiarov.. takže to bude tieždosť značné spádové územie k nej...
Reakcia na: 810zssk #139258:
poznám, mne osobne sa to veľmi nepáči,
keď sa hovorí o moste cisára Fr. Jozefa a ešte sa zdôrazňuje pôvodnosť, tak mám maličkú dilemu, lebo pôvodný most bol cestný šírky 6450 mm, železnicu na neho umiestnili iba z núdze, lebo Kráľovské uhorské železnice nedali súhlas na prevádzku lokálnej železnice Bratislava - Viedeň na vedľa postavenom železničnom moste Zadunajskej miestnej železnice,
Reakcia na: luky133 #139251:
Takže už vieme aká ďalšia nová linka najbližšie vznikne... ? ?
Reakcia na: 810zssk #139253:
Eiffelovka má nejakú architektonickú hodnotu? A tu nejde len o samotný most, ale aj o colné domčeky a pod... a proste o ten titul - prvý most v BA
Reakcia na: vlado13 #139257:
Ja som preferoval toto riesenie: http://www.alfa04.sk/userfiles/image/H9-4.jpg - celkom fajn kombinacia originalneho stylu a moderneho dizajnu
Reakcia na: 810zssk #139253:

pôvodný most cisára Fr. Jozefa mal 7 polí, z ktorých stredné malo 92 m, k nemu sa symetricky pripájali z každej strany dve polia po 72 m a jedno pole s 32 m, celková dĺžka mosta bola 458,45 m,
čo sa týka vzhľadu, zásadne iný malo iba stredné pole s hornou líniou v oblúku, ostatné boli rovnako priame ako dnešné,

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.