Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #137572:
sorry opravujem, moja chyba v texte spravne je IK 280 a tych okolo 40ks. sedi
Reakcia na: MARAD #137588:
Nie je tych vlakovych nejak malo? Ci sa mi to len zda?
Reakcia na: Papyr #137592:
Ako keby to urobili naschvál.. 😶
Reakcia na: Ivan3 #137566:
píšete o legendách a faktoch, tak uveďte, kde konkrétne ste objavili zosmiešňovanie projektu električkovej trate cez Starý most,
predovšetkým je blbosť tvrdiť o plánovanej jednej línii na pravej strane Dunaja, že v otázke náhrady je rovnocennou ako sieť na ľavej strane Dunaja,
druhovou blbosťou je tvrdenie, že by niekto naznačil likvidáciu čo i len časti existujúcej siete električkových tratí, nie to ešte celej,
nie ste jediným, kto má obavy, ale tie o zachovaní súčasného stavu sú zbytočné, lebo zámer zmeniť ho je jasný, jedine forma a rozsah zmeny nie,
Vašu nedostatočnú predstavivosť nemožno brať ako významný faktor, lebo simulačná štúdia dostatočne preukázala, že súbeh je reálny a vlaková prevádzka na území mesta je možná v 3-min. intervaloch,
Reakcia na: MARAD #137588:
pritom, keby naopak celé Záhorie hodili do tristovkového radu, mohli ostať 2xx pre trolejbusy... 😞
Reakcia na: ufo #137574:
Lenže ak ma pamäť neklame, u nás sa na tej novej trati majú stavať len zastávky a nie dopravne s koľajovým rozvetvením. A to si naozaj neviem predstaviť ako by na takej trati chodil každé 3 minúty Os a do toho EC.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=7575
"nástupné dvere a miesto na uloženie bicykla sú označené príslušným piktogramom" takže kšeft s nálepkami v akcii "čistenie" už nevynáša, teraz sa bude lepiť 700 nálepiek bicyklových? 😉

"cestovný lístok cestujúci obdrží približne za 2 minúty, až potom môže nastúpiť do vozidla" môže nastúpiť po 2 minútach alebo po obdržaní lístka?
Reakcia na: hoppusmark #137531:
to je tá, čo postavili "odnikiaľ nikam" a parkujp tam autá s tým, že "sa v budúcnosti napojí" na niečo? ?
Re #137532 Bubak: zak 13,5metrové busy ešte tuším nemáme - treba dať do pozornosti Zahradníkovi ?
Re #137542 Ámos: najlepšie by bolo, keby odišiel z verejnosťou platených funkcií úplne - nie aby ho vvykopli vyššie...
Re #137556 810zssk: nedotýka sa to DD, takže asi stratený projekt...
Re #137582 Mischo1: kedysi to bývalo 10% z pokuty, zmenilo sa to?
http://www.bid.sk/data/File/A1%20Zaradenie%20zastavok%20-%20bus.pdf
http://www.bid.sk/data/File/A2%20Zaradenie%20zastavok%20-%20vlak.pdf
http://www.bid.sk/data/File/B%20Zmena%20v%20oznacovani%20vlakovych%20liniek%20BID.pdf

Za pozornosť v týchto dokumentoch stojí nové číslovanie tarifných zón. Už sa tam vôbec nevyskytuje 300-vková rada, ale celé Záhorie je číslované v 200-vkovom rade. Taktiež sú zmeny v číslovaní zón aj v iných okresoch. Napr. Chorvátsky Grob je zóna 525. ?
Reakcia na: Mischo1 #137582:
Samozrejme ze nie. "Vzdy" to tak bolo..
Reakcia na: IGIs #137579:
Ten odznak som uz spominal 🙂
Reakcia na: no.ev.di. #137581:
To je nejaký zákon, že keď je niekde trať, musí po nej jazdiť vlak?

Ja som ale nepovedal, že tam nič nebude jazdiť. Len výhodnejšie bude prehnať to tunelom, neobávam sa, že by tam boli vypredané trasy.

A k električke stredom Petržalky - tie desaťročia, ktoré tam mesto sľubuje stavať, sú zárukou, že tam mesto nikdy nič nepostaví. A dovolím si tvrdiť, že ani cez Starý most sa nič nepostaví (viď stav projektu, neschopnosť mesta, dlhoročné sľuby atď.).
Reakcia na: 810zssk #137556:
Určite nie je šanca, že by mesto financovalo železničiarom služobák na Východné a ešte za to platilo ŽSR za používanie trate, ako tomu bolo počas premávky 155 po skončení výluky priecestia.
Reakcia na: no.ev.di. #137580:
lepsie ako na Trvanske myto po Karadzicovej je od ASMN po Parickovej - Kosickej na Zahranicku ?
Reakcia na: IGIs #137579:
Mňa by zaujímalo čo ak si človek zabudne doma platnú električenku a chytí ho revízor v takom prípade nie je pokuta 40 EUR ???
Reakcia na: Solider #137577:
"logik" ? časť vety pred čiarkou bola o tom, že nákladné vlaky pôjdu cez ÚNS, teda tie nepôjdu cez stred Petržalky (ako reakcia na obavy prispievajúceho) a druhá časť bola rečnícka otázka do pléna, aby si uvedomili, že Prístavný most nemôže ostať bez obsluhy. Už je ti to jasné?
Reakcia na: drink #137578:
V to pevne verím. Dúfam, že sa žiadny vlak nebude premávať cez stred Petržalky, nemá to ani zmysel. Chcelo by to len električkovú trať cez Dostojevského k AS a po Karadžičovej k trati na Trnavské mýto.
na www.dpb.sk sú k tej novej tarife aj obrázky - karta revízora, potvrdenie o zaplatení pokuty...a podobne a všimol som si, že revízori majú už aj odznak - podobne ako v Prahe - neviem, či ho majú dlhšie alebo nie, pretože revízora som nestretol 5 mesiacov... ? ? ?
Reakcia na: no.ev.di. #137575:
Vnútromestská doprava bude tiež, ale nebude to náhrada za električky, len doplnok.
Reakcia na: no.ev.di. #137576:
Žeby to, čo pôjde cez ÚNS?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement