Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #137538:
dolezite rozhodnutie? To bude asi: S panom Bohom, idem od vas! ? ? ?
http://branozahradnik.sk/ - to je tak fasa stranka, az som sa z nej skoro .... poblil ?
Reakcia na: Valec #137500:
A kde sa dajú nájsť oblasti Viedne podľa čísiel? Teda myslím, kde zistím, kde sa nachádza oblasť 1, 2, 3,...,8?
Reakcia na: Preßburg.Germane #137498:
Aj u nás má občiansky hlas váhu, ak bývaš na DD. ?
Reakcia na: drink #137529:
Ja si nezvyknem hľadať spojenie na mape.
Reakcia na: no.ev.di. #137487:
Povedal by som, že tie zákony sú také aké sú, lebo málokto z tých, čo ich píše, rozmýšľa trochu ďalej.
Reakcia na: no.ev.di. #137479:
Aha, tak testovák najskôr. Ten, čo bol u vás v Máji. Asi sa zas ide niekde testovať. 🙂

V Nitre sa to hemží testovačkami od SORky. Premával tu plynový NBG12 ( http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3882224476/), potom ešte jedna NB12 biela (neoverená informácia), testovací pre Prahu ( #3000), teraz je na autosalóne jedna NB18 ( http://www.flickr.com/photos/mathulo/3969576130/) a veľmi zaujímavý bus CN 13.5. Veď viac k-report http://www.k-report.net/discus/messages/2484/11639.html?1254496541 ?
heh, k mudrym vyjadreniam dopravneho inspektoratu k MHD pripajam aj jedno k cyklistickej doprave:
http://bratislava.sme.sk/c/5043237/cyklotrasy-pribudaju-len-po-kuskoch.html

„Dospeli sme k záveru, že cestička pre cyklistov na Trenčianskej nie je súčasťou žiadnej cyklotrasy a cyklisti ju využívajú minimálne," tvrdí Peczár. „Prispieva k tomu aj fakt, že voľba bicykla ako alternatívneho druhu dopravy a využívanie cyklotrasy nie je permanentné v každom ročnom období a nepriaznivé poveternostné podmienky v zásade neumožňujú využitie tejto dopravy."

hlavne ze vo Viedni funguje cyklisticka doprava vo velkom, tam je asi uplne ine pocasie ako v BA ?
"Dobrý záhradník, lepší kraj" - tak toto je už moc 😃
Reakcia na: S499.1023 #137518:
Ja mám jeden dôvodík na oddelené číslovanie t-busových a a-busových liniek. Keď sa chcem niekam dostať v cudzom meste, snažím sa nájsť spojenie skôr t-busom, pretože je oveľa väčšia pravdepodobnosť, že jazdí často. Iná možnosť je oddelené číslovanie tzv Metrobusov - nosných autobusových liniek s hustými intervalmi (napr. Berlín - Mxx). Je dosť nepríjemné, ak si na mape nájdem spojenie, a na zastávke zistím, že autobus jazdí 2x za deň. ?
Reakcia na: Ámos #137526:
neviem ... mozno nezvyk
Reakcia na: no.ev.di. #137524:
hej hej, lebo obyvatel z hornej marikovej uz od svojich 5 rokov vie, ze v Bratislave oznacujeme od 1-19 elektricky a ked pojde na vysoku skolu tak si bude pamatat, ze ked bude chciet ist elektrickou musi hladat na oznacnikoch cisla 1-19. To, ze su niekde kolajnice a ze po nich jazdia autobusy ale bez pneumatik je irelevantne. Dolezite je cislo!
Reakcia na: MatejBA #137523:
Co je na tom divne? Je to len cislo. Cinania tam miesto toho maju obrazok. Myslis, ze riesia momotiny, ze autobusy musia byt v inom kaligrafickom style ako elektricky?
Reakcia na: MatejBA #137520:
A to už by na čo bolo šotodobré?
Reakcia na: Ámos #137521:
Ale električky je treba od autobusov v číslovaní separovať! Trolejbusy a autobusy nájde človek na jednej zastávke, ale napr. električky s B+T nie. Preto je fajn, že električky majú vymedzený čísedlný rad a tak by to malo ostať. Takto by bolo vždy treba dodávať keď niekomu budeš radiť, že "musíš ísť električkou číslo..." takto ak povieš číslo 1 až 19 je jasné, že ho treba hladať na električkovej zastávke. Prípadne by sa kľudne električky mohli označiť aj písmenami. Určite viac ako 32 električkových liniek BA mať nikdy nebude ?
Reakcia na: Ámos #137521:
skor by som rozdelenie urobil stylom 1-10 elektricky, 11-20/29 tbusy a 21/30-99 abusy - presda len, je trochu divne, ak mas L28 bus, L29 tbus a L30 elektricku (trosku chaoticke)
Reakcia na: S499.1023 #137518:
tak teda potom ako linky číslovať??? V IDSJMK sú MHD linky číslované električky (1-13), trolejbusy (25-39) a autobusy (40-99), potom nasledujú REGIO busy číslované od 200 po 999, tie už sú však číslované podľa oblastného označovania liniek. Takže je to individuálne dosť ako je zrejmé.
Reakcia na: MatejBA #137520:
a naco? osobne nerozumiem ani potrebe oznacovat elektricky od 1-19 a autobusy od 20-199.
ako je to historicky prenos a bolo by hlupe to menit, no aky je rozdiel ci linka cislo 5 je 5ka alebo by bola 27 alebo oznacena trebars DR (Dubravka-Raca). Stale to bude rovnaka trasa, rovnaky interval, voziaca rovnaky pocet ludi, za rovnake prachy aj naklady.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement