ani príjem podliehajúci dani mať nemusíš, zamestnaní, podnikaní alebo živnsoťou dobrovoľne pristupuješ na podmienky zdanenia, podobne aj nákupom tovarov a služieb,
kúpou auta som s ničím takým nesúhlasil, mal som ho dávno predtým ako povinné zmluvné poistenie uzákonili,
dane platiť musím, ak mám príjem, majetok atď. podliehajúci dani,
#136381
Celkové množstvo alebo rozsah:
Predpokladaný počet 100 kusov.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: 29 874 527,00 EUR.
Bolo to dve strany dozadu. Skus vnimat nielen seba...
Slávnostné otvorenie európskeho týždňa mobility na hlavnom námestí za účasti primátora, predsedu predstavenstva DPB, a. s.? , novinárov, vrakosy kabriolet a škody 706RTO na hlanvom námestí úspešne za nami ?
Pre uplnu presnost, ZSSK ma niekolko voznov na 200 km/h. Su to tie modrocervene WLABmee, ktore povodne mali byt urcene pre RZD, ale tie prevzali iba cast z nich. Ale lozkove vozne asi na Strelu nie su...
Bude spojenie až do Nemecka strelou, ktorá pôjde do/z Břeclavi a tam na/z EC 177/378. Budú tam 2x Bmz ČD (ZSSK nemá vozne na 200km/h - hlavne že sa kupujú nové šroty z Vrútok) a ešte Beer+Aeer ZSSK, ale tie len po Prahu, kde ich odvesia/privesia.
Je mi blivno z tych klamstiev o uzasnosti 680 ci dokonca porovnatelnosti s TGV. Tesim sa ze konecne bude kvalitne ranne spojenie s Prahou (aspon dufam ze tam budu normalne vozne, idealne Beer a Bpeer ŽSSK. Ak by tam nebodaj zaradili Ampeer tak neni o com a idem jednotkou).
Este k tomu nezastavovaniu L21 na Racku. Vcera vecer som cca.okolo 19,30 vecer pocul v buse L98 generalne hlasenie dispecera,ktory dal pokyn pre vodicov L21,210 ,aby zacali jazdit po povodnych trasach. O zastavovani na konkretnych zastavkach nehovoril nic. Zopakoval to este asi dvakrat.
Takze vodici zacali proste asi aj zastavovat na povodnych zastavkach bez ohladu na oznacenie zastavok resp.predpokladali ,ze uz su vsetky povodne zastavky oznacene.
Pokiaľ na tej bežnej zastávke nebol ani označník (resp. bol prekrytý čiernym igelitom), de iure zastávka neexistovala a teda vodič mal stáť na tej výlukovej...
Ďalšia možnosť je že dispečing operatívne zrušil odklon v plnom rozsahu, ale príslušné technické zložky nestihli realizovať opatrenia v teréne...Teda vodiči už jazdili ako bežne ale podľa informácií to vyzrealo ako počas výluky...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david1