"ktorý možno spôsobil výpadok príjmov, možno nespôsobil nič zlé" keby spôsobil iba výpadok príjmov, dajme tomu...ale on spôsobil aj rast výdavkov
Re #136378 Emo: 1/takže keď máš napr. voz A za 10 tisíc, voz B za 15 tis. a voz C za 20 tis. a zavedieš na A a B rovnakú dotáciu a na C bez dotácie, tak ti všetci budú kupovať ten dvadsaťtisícový? okrem toho, keď robím nejaké opatrenie, musím predpokladať rôzne varianty a tá, že ľudia budú kupovať zahraničné vozy je viac ako 70 percentná možnosť... no ale aj to svedčí o odbornosti našich finančných vodcov...
2/"Ty tvrdíš, že šrotovné je dobrá vec" to som nikdy netvrdil. šrotovné je blbosť, ale čo si Germáni robia so svojimi peniazmi a ako míňajú svoje daňové príjmy, to je predsa ich vec. ak sa nás to nedotkne, nič sa nedeje, ak to má na nás pozitívny dosah, budeme mať niečo úkor ich blbosti... ale prečo to opakovať?
Re #136383 Viliam22: a kam zmizla prevádzka lanovky? ? to budú teda fest drahé poštové vozy...
Re #136390 luky1: lebo 18-percentný bakšiš navyše oproti pôvodne zarátanému 10-percentnému plánu je predsa len viac
Re #136392 M.C.: nemalo byť v tom roku hotové napríklad metro či trať cez Starý most? ? ale vážne, možno si v tom JeTiho preferenčnom čase mysleli, že bude jediný, tak ho šupli na posledné miesto v 1. dpa...
Re #136397 luky133: možno to bude Metro Goldwyn Mayer
Re #136399 IGIs: keď si môžeš kúpiť auto za 10 tisíc €, tak si to isté kúpiš radšej za 15 tisíc? porovnaj si cenu Skapalšity od Ikea a cenu z VO....
Re #136416 luky133: tak im to radšej nahlás už preventíávne, lebo 1/súčasný manažment tam po voľbách už nebude 2/ak by aj bol, kým sa rozhýbe, tak to nejaký ten rok potrvá
Ináč ak si niekto spomína čo opravovali tú zástavku Matejkova čo som nahlasoval tak som si všimol, že je už znova puknutý obrubník na tom istom mieste ako ho opravovali. Takže myslím, že do dvoch rokov je ten istý stav ako predtým. ?
A ešte mám otázku tiež o zástavke Matejkova, ale smerom do mesta. Nakoľko voľakedy konečná na DD bola práve pri tejto zástavke, zástavka smerom do mesta je dlhšia než iné (asi preto lebo voľakedy pred ňou stávali autobusy). A tu je moja otázka nakoľko sa už konečna presunula a zástavka sa používa len z polovice zodpovedá DPB stále aj za tú druhú nepoužívanú? Lebo cez zimu napr. nie je posypaný jej povrch atď...
Mal by som jednu radu. K autu si kúp pekný pozemok, postav si na ňom pekné diaľnice a jazdi si tam koľko chceš aj bez povinného poistenia. Pravda je, že ak budeš jazdiť na benzín, spotrebnú daň zaplatíš, ale tu by sa dalo tiež niečo vymyslieť, napríklad bionafta
Nič z toho, čo si vymenoval nie si nútený kupovať. Kúpou domu v bytovom dome dobrovoľne pristupuješ na podmienky nákupu energii, kúpou auta dobrovoľne súhlasíš, že sa poistíš proti externalitám, ktoré môžeš ním spôsobiť. Verejnú dopravu využívať nemusíš. Dane platiť musíš.
Podľa mňa do 16.9.2009 do 4.00 mal zastavovať bez ohľadu na podmienky na náhradnej zastávke...
Lebo takto je to zavádzanie cestujúcich...
Ja som stál na regulérnej zastávke označenej terčíkom a CP, kde bol odchod spoja, ktorý neprišiel. Miesto toho vodiči začali zastavovať na do zajtra neexistujúcej, resp. neobsluhovanej zastávke
ako to, ze nenúti? nikto mi nedovolí, aby som si riešil zásobovanie domácnosti zmluvne oddelene od ostatných v dome, podobne verejný prepravca neumožňuje jednať o cene - je to diktát ako pri daniach a poistnom,
proste neplatím dobrovoľne ani to, ani ono, lebo ma na každom kroku niekto núti kupovať niečo, čo by som si dobrovoľne nekúpil, napr. také povinné zmluvné poistenie, môžem si vybrerať medzi poisťovňami, ale musím ho mať, hoci možno za celý život nikomu prevádzkou vozidla žiadnu škodu nespôsobím, je to povinosť, vďka ktorej sa kumulujú prostriedky na uspokojenie potreib poškodených,
platenie daní je povinnosť ako platenie poistného, z nich sa financujú činnosti, ktoré možno nikdy v živote nebudem potrebovať, ale druhí sú na ne odkázaní,
stále čakám na vysvetlenie toho násilia
no.ev.di. : A vieš prečo kúpili za také drahé peniaze aj tie Capacity? a aj keby kúpili od Mercedesu (čo si aj myslím že to urobia) tých 100 kusov, tak to preto lebo - Žiadna kríza nie je, je to celé umelo vytvorené, šetcia sa robia na svete že nie su peniaze ale pritom sú len musia povedať že keď že je kríza tak aj preto zrušili aj ten tender na 240 - to síce vieme. Ale tak možno to spravili aj preto aby čo najviac peňazí si schovali aby mohli potom kúpiť drahšie busy ( čo určite aj spravia, pochybujem že to vyhrá SOR fakt vážne) stavím sa že to bude Mercedes alebo niečo drahšie a tiež to bude také nápadné ako s tými Capacitamy.
lenže karta sa obrátila. Najviac som tu bol proti SORu ja, ale keďže všetci, alebo aspoň väčšina chápe, že je kríza tak nákup drahých, resp. predražených Mercedesov vyznieva ironicky.
Aj ja by som si rád kúpil BMW 123d, kam si môžem prísť po peniaze, keď už chceš tak veľkoryso Bratislave doplácať rozdiel medzi síce subjektívne škaredým, ale funkciu plniacim autobusom a nejakým "svetovým výrobkom"?
Ona aj tá predpokladaná cerna bola fest premrštená a evidentne to nie je dobrý business, kupovať 19,5 m autobusy.
Ale na tvoju otázku ti odpoviem presne - pretože Dr. Z. už má sľúbené od Ing. G. príslušné všimné.
nechápem imhd.sk, pretože dlhodobo kritizuje (a aj skoro všetci na tomto fóre) DPB, že prednostne vyhrával SOR vo VO a teraz pri porovnávaní s Kapasity dáva každému na oči, že koľko tých SORov by sme mohli mať, síce by ich bolo viacej, ale ich design a podobne je na hranici mrazu - viacerým sa ten design nepáčil a osobne som radšej, ke´d vyhral vo VO nejaký svetový výrobca autobusov, ako nejaký z česka... ☠ ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
Re #136378 Emo: 1/takže keď máš napr. voz A za 10 tisíc, voz B za 15 tis. a voz C za 20 tis. a zavedieš na A a B rovnakú dotáciu a na C bez dotácie, tak ti všetci budú kupovať ten dvadsaťtisícový? okrem toho, keď robím nejaké opatrenie, musím predpokladať rôzne varianty a tá, že ľudia budú kupovať zahraničné vozy je viac ako 70 percentná možnosť... no ale aj to svedčí o odbornosti našich finančných vodcov...
2/"Ty tvrdíš, že šrotovné je dobrá vec" to som nikdy netvrdil. šrotovné je blbosť, ale čo si Germáni robia so svojimi peniazmi a ako míňajú svoje daňové príjmy, to je predsa ich vec. ak sa nás to nedotkne, nič sa nedeje, ak to má na nás pozitívny dosah, budeme mať niečo úkor ich blbosti... ale prečo to opakovať?
Re #136383 Viliam22: a kam zmizla prevádzka lanovky? ? to budú teda fest drahé poštové vozy...
Re #136390 luky1: lebo 18-percentný bakšiš navyše oproti pôvodne zarátanému 10-percentnému plánu je predsa len viac
Re #136392 M.C.: nemalo byť v tom roku hotové napríklad metro či trať cez Starý most? ? ale vážne, možno si v tom JeTiho preferenčnom čase mysleli, že bude jediný, tak ho šupli na posledné miesto v 1. dpa...
Re #136397 luky133: možno to bude Metro Goldwyn Mayer
Re #136399 IGIs: keď si môžeš kúpiť auto za 10 tisíc €, tak si to isté kúpiš radšej za 15 tisíc? porovnaj si cenu Skapalšity od Ikea a cenu z VO....
Re #136416 luky133: tak im to radšej nahlás už preventíávne, lebo 1/súčasný manažment tam po voľbách už nebude 2/ak by aj bol, kým sa rozhýbe, tak to nejaký ten rok potrvá