Myslím, že Braňo Záhradník nech je aj sebelepší rečník, tak tentoraz má úohu, ktorú nemožno splniť : OBHÁJIŤ TZV. ČISTENIE VOZIDIEL, ZA KTORÉ MESTO VYHODILO PENIAZE.
Dovoľte mi vyjadriť názor na tému: "Bojovníci proti kríze, pardón, špine v prostriedkoch DPB MHD BZ BA". Kdesi som započul správu, že sa má všetko kompletne vyčistiť. Či do toho spadajú aj priestory pracovné vodičovské, teda kabíny (dosť silné slovo pre vozidlá sor a tedom), resp. priestory pre vodiča oddelené stienkou (nedá sa to nazvať stenou) som sa síce nedozvedel, ale zato viem, že vyčistiť vozidlo trvá 4-5 hodín ak si dobre pamätám, a ja si určite dobre pamätám. Ale jeden človek, pracujúci ako vodič v jednej vozovni nášho DPBBZ sa mi zdôveril, že za jednu smenu s názvom "pristavovanie a odstavovanie vozidiel na SUNČ (super ultra non-plus čistenie) v trvaní 7 (slovom sedem hodín) pristavil a odstavil 20 (slovom dvadsať kusov autobusóf MHD DPB ATĎ). Keďže som úspešne ukončil základný kurz matematiky pre začiatočníkov, tak to vychádza na neuveriteľných 21 minút/kus vozidla čiže 3 vozidlá . h-1. Tento údaj má ďaleko k tým 5 hodinám. Ale hlavne, že podnyk to stojí len 65 tyšic evry... ?
"Počas týždňa mestskí policajti riešili aj 19 priestupkov na zastávkach mestskej hromadnej dopravy súvisiacich s porušovaním zákona na ochranu nefajčiarov, ako aj 12 prípadov obťažovania okoloidúcich žobrákmi."
Ja už len čakám, kedy napíšu, že do Petržalky bude chodiť električka aj s jedálenskou časťou a držitelia bratislavskej karty budú mať 2% zľavu na všetku stravu v ňom ponúkanú. ? ? ?
Pochybujem, že ak bude tá vymoženosť, že vlak z Petržalky pôjde cez AS a Raču do Pezinka a TT, tak ľudia sa neodvezú na stanicu niečím. Mimo to, k ŽST Petržalka chodia spoje z celej Petržalky, navyše pre Ovsište bude lepšie chodiť na vlaky na zastávku pod autobusovou stanicou. Za ďalšie : Pochybujem, že ľudia z BA sa budú trhať o spojenie na smer TT, skôr to je v záujme mimomestských zamestnancov firiem a podnikov v BA a neviem si fakt predstaviť dôvod pre aký by mal pre nich význam viesť vlak s električkou stredom Petržalky. Je to fakt šialenstvo ?
Proste ja poviem, že keď budem veľký, budem astronaut a potom to budem každý polrok striedať s kardiochirurgom alebo pilotom raketoplánu a bude to mať viac výpovednej hodnoty ako tieto ich kecy....
Obe spomínané trate by ale najskôr museli v prípade 131 zdvojkalajniť a v prípade 110 ztrojkolajniť. Takže reálnejšie je postaviť novú trať. ? ? ? (Snáď nemusím vysvetlovať priepustnosť a vyčerpanú kapacitu.)
inak takto by šlo napojiť aj trať 131 na Ružinovskú radiálu. Električky by mohli chodiť z centra BA cez Ružinov a ŽST P. Biskupice až do Dunajskej stredy, rovnako by šlo spojiť Dúbravskú radiálu s traťou 110 na smer Malacky. Keď tram-train, tak nech to funguje komplet pre viacero smerov a nielen Petržalka - Nivy - Vinohrady - Rača - Pezinok
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ignác Igor