Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Neviem ci to tu uz bolo ale displej na Molecke konecne vidno aj na priamom slnecnom svetle 😃
DPB tolko penazi minie na vylistenie techniky, a tie zaschnue zuvacky co tam hladaju na podlahe???? to za den tam nezaschli... to je take cistenie ako....
ako vidim tak to nase MHD naozaj krasne vycistili....Hanba im ? ?
Reply on: IGIs #135344:
"Redakcia imhd.sk" ? to aj take tu mame? ? ? ?
Reply on: kecho #135328:
Mňa by zaujímalo ako príšli redaktori klamdy na trojkoľajnú trať...
Reply on: IGIs #135344:
Myslím, že Braňo Záhradník nech je aj sebelepší rečník, tak tentoraz má úohu, ktorú nemožno splniť : OBHÁJIŤ TZV. ČISTENIE VOZIDIEL, ZA KTORÉ MESTO VYHODILO PENIAZE.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=7466 - ? nebol náhodou DPB na Kremnických Gagoch??? s týmto "čistením" by vyhral 1. cenu v medzinárodnom súťažení ☠
Dovoľte mi vyjadriť názor na tému: "Bojovníci proti kríze, pardón, špine v prostriedkoch DPB MHD BZ BA". Kdesi som započul správu, že sa má všetko kompletne vyčistiť. Či do toho spadajú aj priestory pracovné vodičovské, teda kabíny (dosť silné slovo pre vozidlá sor a tedom), resp. priestory pre vodiča oddelené stienkou (nedá sa to nazvať stenou) som sa síce nedozvedel, ale zato viem, že vyčistiť vozidlo trvá 4-5 hodín ak si dobre pamätám, a ja si určite dobre pamätám. Ale jeden človek, pracujúci ako vodič v jednej vozovni nášho DPBBZ sa mi zdôveril, že za jednu smenu s názvom "pristavovanie a odstavovanie vozidiel na SUNČ (super ultra non-plus čistenie) v trvaní 7 (slovom sedem hodín) pristavil a odstavil 20 (slovom dvadsať kusov autobusóf MHD DPB ATĎ). Keďže som úspešne ukončil základný kurz matematiky pre začiatočníkov, tak to vychádza na neuveriteľných 21 minút/kus vozidla čiže 3 vozidlá . h-1. Tento údaj má ďaleko k tým 5 hodinám. Ale hlavne, že podnyk to stojí len 65 tyšic evry... ?
"Počas týždňa mestskí policajti riešili aj 19 priestupkov na zastávkach mestskej hromadnej dopravy súvisiacich s porušovaním zákona na ochranu nefajčiarov, ako aj 12 prípadov obťažovania okoloidúcich žobrákmi."

Zrazu zistili, že to patrí po ich právomoc? ?
Reply on: luky133 #135340:
a bude v nizkopodlaznej casti aby tam bol bezbarierovy pristup ?
Ja už len čakám, kedy napíšu, že do Petržalky bude chodiť električka aj s jedálenskou časťou a držitelia bratislavskej karty budú mať 2% zľavu na všetku stravu v ňom ponúkanú. ? ? ?
Reply on: no.ev.di. #135337:
Pochybujem, že ak bude tá vymoženosť, že vlak z Petržalky pôjde cez AS a Raču do Pezinka a TT, tak ľudia sa neodvezú na stanicu niečím. Mimo to, k ŽST Petržalka chodia spoje z celej Petržalky, navyše pre Ovsište bude lepšie chodiť na vlaky na zastávku pod autobusovou stanicou. Za ďalšie : Pochybujem, že ľudia z BA sa budú trhať o spojenie na smer TT, skôr to je v záujme mimomestských zamestnancov firiem a podnikov v BA a neviem si fakt predstaviť dôvod pre aký by mal pre nich význam viesť vlak s električkou stredom Petržalky. Je to fakt šialenstvo ?
Reply on: no.ev.di. #135337:
Presne tak!
Reply on: drink #135334:
rovnako sa dá opýtať či by nestačil prestup na vlak na stanici v Petržalke...
Reply on: kecho #135328:
Fabor sa zbláznil? Alebo je to zase len nejaký krycí manéver?
Reply on: kecho #135328:
je to už siedmy rok, čo som prvýkrát zavítal na túto stránku a pravidelne sem prispievam... ALE!!!

od toho momentu sa nič v tejto otázke nezmenilo...

kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy kecy...

Proste ja poviem, že keď budem veľký, budem astronaut a potom to budem každý polrok striedať s kardiochirurgom alebo pilotom raketoplánu a bude to mať viac výpovednej hodnoty ako tieto ich kecy....
Reply on: no.ev.di. #135332:
A nestačil by prestup vlak x električka v Dúbravke a v Ružinove?
Reply on: no.ev.di. #135332:
Obe spomínané trate by ale najskôr museli v prípade 131 zdvojkalajniť a v prípade 110 ztrojkolajniť. Takže reálnejšie je postaviť novú trať. ? ? ? (Snáď nemusím vysvetlovať priepustnosť a vyčerpanú kapacitu.)
Reply on: kecho #135328:
inak takto by šlo napojiť aj trať 131 na Ružinovskú radiálu. Električky by mohli chodiť z centra BA cez Ružinov a ŽST P. Biskupice až do Dunajskej stredy, rovnako by šlo spojiť Dúbravskú radiálu s traťou 110 na smer Malacky. Keď tram-train, tak nech to funguje komplet pre viacero smerov a nielen Petržalka - Nivy - Vinohrady - Rača - Pezinok

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.