"si myslíš o tých električkových tratiach HL.ST. - Pražská - Brnianska - Patrónka - TESCO Lamač - Harmincova a Dolné hony - Gagarinova - AS - centrum (cez Dunajskú asi nie)"
Čo Ti mám napísať? Trochu fikcie? ?
1. ET Hlavná stanica - Patrónka - Dúbravka
Trať nadväzuje v podzemí Hlavnej stanice na existujúcu električkovú trať a hĺbeným tunelom prechádza do stredového deliaceho pásu Pražskej ulice. Električkové teleso je vybudované na úkor pôvodných bus pruhov. V stúpaní prechádza popod križovatku so severnou tangentou. V klesaní pod pešou lávkou je umiestnená zastávka Hroboňova (ktorá je prístupná bezbariérovo z existujúcej lávky). Trať pokračuje stredovým deliacim pásom Brnianskej ulice. Pred križovatkou Patrónka stúpa na estakádu, ktorou prekonáva križovatku. Zastávka Patrónka je umiestnená na estakáde bližšie ku križovatke voči súčasnej polohe autobusovej zastávky. Zo zastávky je možný prestup na doplnkovú dopravu (autobusy a trolejbusy), ktorých zastávka sa nachádza o úroveň nižšie. Trať ďalej pokračuje na estakáde v stredovom deliacom páse Lamačskej cesty. V križovatke s Cestou na Červený most prechádza na ľavú stranu Lamačskej cesty a schádza z estakády na úroveň terénu. Trať je vybudovaná na úkor jedného jazdného pruhu existujúcej komunikácie. Oproti Tescu Lamač sa nachádza rovnomenná zastávka. Prechod cez Lamačskú cestu je zabezpečený lávkou pre peších. Za zastávkou trať odbočuje vľavo popod diaľnicu D1 a ulicou Polianky. Za teplárňou odbočuje vľavo popri záhradkárskej osade do zastávky Dúbravanka, ktorá zabezpečuje obsluhu navrhovanej zástavby. Trať sa pri štadióne ŠKP pripája na existujúcu ET v smere do Dúbravky, pričom mimoúrovňovo križuje ulicu Mikuláša Schneidera Trnavského v smere do Dúbravky.
Dĺžka trate je 5100 metrov.
?
Ináč nie je troška prehnanná cena 1000€ za údržbu zeleného električkového pásu? To tá voda, ktorou ju polievajú je taká drahá? A kosiť to stačí podľa mňa raz - dva krát do mesiaca...
Len jedno male upozornenie: Dnes su zrusene vsetky vlaky medzi BA a Rakuskom iduce cez Devinsku Novu Ves a to v nasledovnych casoch:
Z Bratislava do Viedne s odchodom 9:00 az 13:50 z hlavnej stanice
Z Viedne do Bratislavy s odchodom od 8:28 do 13:28 zo Sudbhf
Medzi Bratislavou a Ganserndorfom vsetky vlaky od 10:00 do 15:00
Nahradna doprava nie je zabezpecena, treba ist z Petrzalky
sedadlá inak ničia aj teenageri len tak pre zábavu proste aby sa odbavili na vozidle za to, že MHD meškala alebo že majú nervy alebo majú potrebu poškodzovať majetok, hento socky niesú, ale sú to obmedzenci a takýmto idiotom nepatrí MHD
a este som zabudla. ked sa pozres pozorne na tu foto, tak napravo ako je ten strom si mozes vsimnut ako je tak trochu stoceny ten travnaty okraj. nemam teraz na nete foto z ineho uhla tak ti toto musi stacit ? #134740)
lenže jemu do tých sedadiel nikto nebude rezať nožíkom, čmárať, oblievať ich alebo prípadne smradiť mu na ne v jeho osobnom aute, čo sa o vzťahu ľudí k autobusom povedať nedá. Takže DP ak nemá prostriedky ako pohnúť s ľuďmi aby sa uvedomili, že sa im snaží poskytnúť pohodlie, tak budú musieť trpieť spartské podmienky.
Ja dobre viem o com hovorim. V minulosti som mal moznost chodit z / do skoly autom a vzdy som to s radostou vyuzil a na celu MHD sa vybodol. Napriek tomu ze to bolo dlhsie. Na MHD som presiel len a jedine aby som nezdrzoval cestu do prace zachadzkou..
Aj ja som si na nich mnohokrát posedel pri dlhšej jazde (v Tam busoch, keď ešte mali pôvodné sedačky) a nepovažujem ich za úžasné (hlavne na rozbitých cestách). Pamätám si najmä na jednu jazdu na ex-97 z Astronomickej na Romanovu (voz tuším 1404).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tr3mp
Čo Ti mám napísať? Trochu fikcie? ?
1. ET Hlavná stanica - Patrónka - Dúbravka
Trať nadväzuje v podzemí Hlavnej stanice na existujúcu električkovú trať a hĺbeným tunelom prechádza do stredového deliaceho pásu Pražskej ulice. Električkové teleso je vybudované na úkor pôvodných bus pruhov. V stúpaní prechádza popod križovatku so severnou tangentou. V klesaní pod pešou lávkou je umiestnená zastávka Hroboňova (ktorá je prístupná bezbariérovo z existujúcej lávky). Trať pokračuje stredovým deliacim pásom Brnianskej ulice. Pred križovatkou Patrónka stúpa na estakádu, ktorou prekonáva križovatku. Zastávka Patrónka je umiestnená na estakáde bližšie ku križovatke voči súčasnej polohe autobusovej zastávky. Zo zastávky je možný prestup na doplnkovú dopravu (autobusy a trolejbusy), ktorých zastávka sa nachádza o úroveň nižšie. Trať ďalej pokračuje na estakáde v stredovom deliacom páse Lamačskej cesty. V križovatke s Cestou na Červený most prechádza na ľavú stranu Lamačskej cesty a schádza z estakády na úroveň terénu. Trať je vybudovaná na úkor jedného jazdného pruhu existujúcej komunikácie. Oproti Tescu Lamač sa nachádza rovnomenná zastávka. Prechod cez Lamačskú cestu je zabezpečený lávkou pre peších. Za zastávkou trať odbočuje vľavo popod diaľnicu D1 a ulicou Polianky. Za teplárňou odbočuje vľavo popri záhradkárskej osade do zastávky Dúbravanka, ktorá zabezpečuje obsluhu navrhovanej zástavby. Trať sa pri štadióne ŠKP pripája na existujúcu ET v smere do Dúbravky, pričom mimoúrovňovo križuje ulicu Mikuláša Schneidera Trnavského v smere do Dúbravky.
Dĺžka trate je 5100 metrov.
?