Kamarát má dve autá, napriek tomu chodí do centra MHD. Jednou z príčin prečo tak robí je zlé parkovanie a tak to má byť, pretože je vylúčené, aby si do centra každý doviezol autom. Ak by navyše boli na to vytvorené podmienky, jazdil by bicyklom.
A vás ostatních ho baví riešiť? Sranda, že vždy sa tu nájde 1 diskutér takmer v pravidelných intervaloch, ktorý vie odpoveď na všetko a všetky problémy riešiť.
a? ľudia dobre vedia ako je parkovanie v centre mesta na riť a napriek tomu im nič neprekáža v tom, aby síce ušetrili čas na ceste autom ale zabili ho hľadaním miesta na parkovanie a ďalej aj cestou do práce, nakoľko miesto neraz nájdu aj 5-10min pešo od práce. Sú ľudia čo sa auta nevzdajú ani keby mali prácu, obchod a lekára v spojení MHDčkou bez prestupu do 10 zastávok.
U drevených sedadiel je ale problém, že nie každý má zadok v súlade s ČSN ISO ako Ty... Mne sa napríklad zdajú drevené sedadlá nepohodlné a krokom späť. Podľa môjho názoru sú najvhodnejšie sedadlá s ľahko čistiteľným poťahom.
už chápem... čiže teraz je všetko od Citelisu plne NP. V Brne majú aj nejaké také Citelisy s vyvýšenou podlahou pri 3. a 4. dvrách? Inak nikdy som nebol v Citybuse, takže mi kľudne opíš aj ako to je s Citybusom. Vďaka ?
Zase premúdrelo prednášaš o veciach, ktorým NEROZUMIEŠ. Neexistuje voľba "nízkopodlažný bez agregátu" versus "nenízkopodlažný s agregátom". Vtedy, keď nakupovala BA, sa vyrábali kĺbové Citlelisy so zvýšenou podlalhou od druhých dverí dozadu, teraz sa vyrábajú plne NP. To nemá nič spoločného s pomocným agregátom, rozumieš???
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023