Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: klasIK #134560:
heh z tej stranky som napocital 27 typov elektriciek. Tomu sa hovori unifikacia voz. parku.. A o tom, ako to musi byt ekonomicke, ani nehovoriac.. Hlavne pri opravach elektriciek, musi byt sranda, ako sa objednavaju rozne nahradne diely, a hlavne, ako sa skladuju a ci v tom je poriadok ?
Ale na druhej strane uznavam snahu o nizkopodlaznost, a jednotny nater vozidiel..
Reakcia na: Solider #134570:
rád by som veril tomu čo mi píšeš, ale tie smajle mi tam pripadajú tak, že skôr to berieš odľahčene, že tu kreslím fantasmagórie. Ak nie tak ma to teší ? Neviem prečo by mali cez Gagarinovu donekonečná premávať trolejbusy, hlavne keď tá ulica nie je nafukovacia, BUS pruhy tak tam vôbec sú, tak sú asi tak rešpektované ako na Šancovej. Preto riešenie preferencie dopravy vidím v električke, ktorá by mala trať oddelenú od ostatnej dopravy, teda by bolo nemožné sa dostať do koľajiska (resp. bolo ale asi tak ako na Karloveskej, Vajnorskej, že auto skončí v násype a konečná). Akurát keď si spomeniem na cestu L26 v Brne tak ma napadá, že by bolo super keby existovala trolejbusová linka P. Biskupice - Vlčie hrdlo - Domové role - Prievoz - Tomášikova - ŽST Nové Mesto - Riazanská - OD Slimák, ktorá by spájala všetky električkové trate idúce do východných častí mesta.
Reakcia na: 810zssk #134572:
Pokiaľ ja odtiaľ občas cestujem, tak pri minulej výluke sa tam stálo. Za rovnakých podmienok.
Reakcia na: ufo #134571:
Pokial ja viem tak sa tam nikdy nestoji, hoci nevylucujem ze nejaky vodic tak robi (hoci zrejme je to proti predpisom, kedze tam nie je zastavka).
Reakcia na: 810zssk #134568:
Len to, že raz to tam stojí inokedy nie. Neviem, ako si to definujú, keď raz tam majú zastávku, inokedy nie.
Reakcia na: no.ev.di. #134569:
Električka na Trnavskej už dávno mala byť. A hlavne aj kvôli MSĽH 2011 by si s tým mali pohnúť. A tá trať by kľudne mohla byť zatrávnená, čiže v tom zelenom páse so stromami uprostred by ani nikto nezistil, že tam je nejaká trať ?

A čo sa týka trolejbusov do Vrakune, tie nechaj tak... ?
Reakcia na: luky133 #134566:
dobré psycho teda ? inak keď som videl v Brne ako majú postavené trate, že často krát sú normálne v ceste autám, tak by kľudne v BA mohla električka premávať do Vrakune v trase L202, pričom by električka kľudne mala vlastnú trať bez vstupu áut do koľajiska a ešte IAD by ostali dva pruhy. Gagarinova je dosť priestranná, rovnako ako Prievozská. Vo Vrakuni by možno bol taký úsek ako je Čachtická v Rači, ale inak by na 90% trate šlo spraviť električke oddelenú trať. Neviem prečo sa u nás robia drahoty okolo tohoto. Keby sa nerobili tá trať by mohla byť, rovnako ako aj na Pražskej ulici cez Patrónku do Dúbravky. Trolejbusy by neposkytli vôbec väčšiu kapacitu ako autobusy preto si myslím, že električky by tam bolo treba. Tiež som zvedavý kedy sa začne uvažovať s nahradením trolejbusov na Trnavskej ceste, kde je v stredovom páse miesta dosť pre električky. Hustota dopravy na Trnavskej je tak silná, že tam nie je podľa mňa o čom diskutovať či je tam treba kapacitnú dopravu alebo nie. Keď v Brne napr. do totálnej prdele chodí L1 (koniec Bystrce a Řečkovic) alebo L8 na koniec Líšne, a mohli by sme takto menovať kde všade chodia Brnenské električky takto do miest s oveľa menším osídlením ako sú niektoré časti BA.
Reakcia na: ufo #134564:
Co je na tom prekvapenie ked je jasne napisane ze linka stoji na vsetkych AUTOBUSOVYCH/TROLEJBUSOVYCH zastavkach?
aky je rozdiel medzi elektrickou typu K2R a K2S #134560)? ? na prvy pohlad vyzeraju rovnako hm
Reakcia na: no.ev.di. #134565:
Naše sa kupovali v 2006 a v Brne od roku 2007. Vtedy nastúpila 100% nízkopodlažná varianta. Neviem presne, ale v Brne tušímže nemajú dieselagregát, ale tú nádrž som videl na jednej fotografii tušímže zo Zlína. A tu je asi menší dôkaz, že nemajú diesel agregát v Brne: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/60/Brno%2C_140_let_MHD_(02)%2C_Rašínova%2C_Škoda_25Tr.jpg ?
Reakcia na: luky133 #134563:
čiže Brňáci kupovalo po nás až? A ich 25Tr nemajú pomocný agregát?
Pri tej výluke v Ružinove pripravil DPB prekvapenie. X14 nestojí na Chlumeckého. Mohli to tam tí cypovia napísať, dosť ľudí sa na tom o..balo/va. Doteraz to tam vždy stálo.
Reakcia na: no.ev.di. #134562:
Nové 25Trky sú plne nízkopodlažné a naše "staré" nie sú. Preto majú aj pri kĺbe nové 25Trky o sedadlo menej kvôli nádrži ak ide o verziu s dieselagregátom.. ?
Reakcia na: klasIK #134560:
ďakujem ? inak tie 25Tr čo má Brno nie sú identické ako tie naše dlhodielske? Píše sa v popise, že Brnenské sú 100% NP, a naše 25Tr-ky pokiaľ viem majú v tretích a štvrtých dverách jeden schod. Ako to je teda?
Reakcia na: Ámos #134554:
neodchádzaj z demografie do iných tém... ja proste nemôžem na ulici zobrať 100 ľudí, spýtať sa ich, ktorí z nich sú Rómovia a ktorí majú prácu a na základe toho tvrdiť, že 70% je integrovaných...

To, že ti neverím, nie je logické... to číslo, čo si uviedol, je však nadnesené...

Dôvody som ti už vravel, že štatistika o integrácii rómov v spoločnosti neexistuje, pretože ani presný počet Rómov nie je správny (štatistika je jedna vec a matematika druhá) a je ich oveľa viac...

A aj keby sme rátali len s tými Rómami, čo sa aj priznali, že sú Rómovia, tak 70% z nich je integorvaných? to je prehnané číslo...

Stačí, keď si pozrieš, kde na Slovensku je vysoká nezamestnanosť, v ktorých obciach a ich národnostné zloženie a zistíš, že medzi Rómami a nezamestnanosťou je vysoká korelácia, čo svedčí práve o ich neprispôsobivosti (ktorá je zapríčinená tak ako aj ich pričinením, tak aj neschopnosťou vlád riešiť túto otázku).

Dobre vieš, že bašty Rómov sú na Gemeri, Spiši a Above, dosť ich je aj na Šariši, Horehroní a Pohroní.... tam je koncentrovaná väčšina Sl. Rómov... to sú aj miesta s vysokou nezamestnanosťou.

Tak sa Ťa pýtam, kde mimo týchto oblastí žije tých 70% integrovaných Rómov? v Bratislave? Na Považí? Na Orave či Liptove, kde Róma ani nevideli? kde? napíš mi kde a ja Ti tých 70% uverím....

Keby si napísal, že 70% je ich neintegrovaných, tak prižmúrim oči, i keď na základe korelácie medzi nezamestnanosťou a národnosťou je integrovaných (podla mňa) tak 20 - 25%..

a ak sa ti ani toto nepozdáva, dám Ti jednoduchú otázku.
Keď stretneš 10 Rómov, chceš mi povedať že 7 z nich je dlhodobo zamestnaných, prispôsobivých, so stabilným bývaním a rodinou, ktorú sú schopný uživiť?

Apropo, aby si pochopil túto problematiku, treba si trošku pocestovať po rodnej hrudi, odporúčam Spiš, ale skús aj menovite mestá ako sú Hnúšťa, Podolínec, Spiššká Nová Ves a slávny-neslávny Luník IX - do Rómskych osád radšej nechoď, tam ti stačí pohľad z diaľky
Nevie mi niekto poskytnúť info o počte vozidiel v Brnenskej MHD? Mám na mysli to ktorý typ je zastúpený akým počtom vozidiel. ďakujem
Reakcia na: Ámos #134554:
O nizkej inteligencii Americanov spravidla hovoria ti co sa nedostali dalej ako po Londyn.. v mojom okoli vacsina ludi co bola v USA (vratane mna) ma v podstate opacny nazor..
Reakcia na: no.ev.di. #134550:
Pozor, to su dve rozdielne veci! "Closer" je na spataku na boku a "smaller" na vnutornom spataku...
Reakcia na: no.ev.di. #134545:
Takze ked povedzme studuje na vysokej tak integrovany nie je? Potom vlastne nie si integrovany ani ty.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.