oprava prvej vety:
Re #134544 Ike: no vidis a sme v patovej situacii. Ty mi neveris, (co je logicke) a ja som tuto info ziskal. A kedze mi tu info nevies relevantne vyvratit, nemam dovod jej prestat verit.
no vidis a sme v patovej situacii. Ty mi neveris, co je logicke) a ja som tuto info ziskal. A kedze mi tu info nevies relevantne vyvratit, nemam dovod jej dalej verit.
Jo a ak anketu a mikrocenzus nepovazujes za statisticke zistovanie udajov tak vrat index. Co si myslis, ze napriklad pri zistovani trzieb a obsadnosti hotelov statisticky urad oslovuje kazdy jeden hotel. Tazko by som ich poslal do prdele, keby som mal vyplnovat tlaciva kazdy mesiac.
Re #134552 Ike: nie ze kludne by sa mohlo stat. Ono sa to stalo a pani vysudila obrovske prachy a az potom sa to tam dostalo. ? to je znami pripad.
Re #134550 no.ev.di.: bol si niekedy v USA, ked vravis o IQ americanoch?
Také naťahovačky už niesú tak ani o tom, že výrobca pochybil ale o svinskosti ľudí. Aby dakto žiadal od výrobcu peniaze za svoju zaostalosť, tak to je fakt sila. Časom som mal pocit, že nejde o prípady, že nejaký fakt zaostalec dačo zvrzal a potom sa súdil, ale ľudia podľa mňa si prečítali návody, hľadali čo tam nie je a trebars hodili mačku do trúby, práčky alebo niečo iné zničili čo nemalo pre nich takú cenu ako vidina tých peňazí čo mohli vysúdiť.
nie, nie je to o IQ, ale o právnej vymoženosti... USA je krajina neobmedzených možností a tým, že výrobca dá na mikrovlnku upozornenie, že sa tam nesmú sušiť zvieratá, sa zbaví zodpovednosti. Lebo vklude sa môže stať, že keby to tam nedal, tak by to niekto spravil a potom by mohol vysúdiť peniaze, lebo tam nebolo upozornenie
Ten nápis ako predpokladám majú len v USA a Kanade. Som počul, že v návodoch na používanie domácich spotrebičov alebo incýh vecí majú dobré perly popísané, typu že v mikrovlnke sa nesmú sušiť zvieratá a textil, alebo v práčke praž zvieratá a iné veci ešte. Oni sú tak leniví premýšľať, alebo ozaj ich IQ končí dosahuje 90? Lebo dnes každý blb, čo má auto tieto veci vie, skrátka šofér musí vedieť posúdiť ako konať na základe toho čo vidí v zrkadle. Ak nie, tak taký exemplár nepatrá jednoznačne za volant. Ešte ak majú takýchto rušňovodičov, tak je to riadne v sračkách teda ?
Ako tu bola reč o sms lístkoch, ma napadla jedna otázka. Kedze to trvá presne dve minuty (ako povedal piatok jeden revízor), tak čo ked ju cestujúci odosle dve minuty pred príchodom spoja (podľa cestovného poriadku) a t/bus/električka príde o minútu skôr? To musí cakat na dalsi odchod kedze je cestujúci povinný nastúpiť až ked mu príde sms? Piatok som išla večer 95 s odchodom zo šafka 20:55 a revízor pri kontrole cestujúcej čo mala sms lístok jej hovoril čas kedy si on cvikol - 20:54. Jej prišla sms 20:57.
ešte chcem dodať jednu vec k tej L50. S ňou som musel ísť lebo som chcel pôvodne prejsť k L1 trolejbusom L29, ale som nevedel, že to premáva len cez pracovné dni. Vôbec som to nečakal, keďže to je jediný trolejbus ktorý používa trolejbusovú trať medzu Kamenným vrchom a Kohoutovicami, rovnako ako jediný trolejbus premáva L29 medzi Kohoutovicami a Komínom, čo je už riadny úsek a sú tam aj zastávky, čo medzi Kamenným vrchom a Jírovcovou v Kohoutovicích, nie je žiadna zastávka. Tak ma napadá otázka, že na čo tie trate vôbec existujú pre linku ktorá premáva v intervale 10/20/10 cez pracovné dni aj to len do 20 hodiny večera a cez víkendy nepremáva vôbec, ešte teraz cez prázdniny má interval 12/24/12 a prekladá sa s autobusovou L50... chcem sa teda ešte aj k tým odlišným intervalom špička/sedlo opýtať teda, že prečo v Brne nenasadia ten ekonomicky výhodný variant ako napr. u nás, že trolejbusy po rannej špičke oslabujú na taký interval aký im vystačuje v poobednej špičke (s výnimkou pre L206, ktorá ale premávala istý čas 10/12/12//30)
"ja proti rómom vystupujem" - sorry za OT, ale na základe takejto logiky môže napríklad američan "vystupovať" proti občanom Slovenska "kvôli ich útokom na slušných ľudí".
Dnes som bol omrknúť MHD v Brne. Väčšinou som sa vozil električkami, okrem jednej jazdy linkou 26 z Novolíšenskej na Kamenný vrch a odtiaľ L50 po starej diaľnici k ZOO. Pri električkách som mal niekedy dojem, že tam zastávky sú od seba riadne vzdialené, ale skôr to asi bolo pre zastávky na znamenie. Na L8 som mal pocit, že skôr to je tram-train, ako električka, bohužial som ju vyskúšal len od Hl. nádraží po Líšeň, lebo som z Líšne šiel späť na Novolíšeňskou na L26, ktorá kolmo križovala všetky električkové trate idúce na sever a nakoniec prešla aj cez Mendlovo náměstí kde sa prestupuje na linky smer Starý Lískovec a Modřany, čo je super, takže dedukujem, že linka má funkciu nejakej spojky medzi všetkými radiálami pričom sa vyhýba centru mesta. Ďalej som si všimol, že električkové trate boli vedené aj na takých komunikáciach, ktoré by v BA neobstáli, resp. by sa protestovalo proti zavedeniu električkovej dopravy s tým, že IAD by nemala miesto. Môžem povedať, že keby takto postupovali v Brne, ako u nás, tak majú možno akurát tak trať na Bystrc v trase linky 1, do Líšne, Starého Lískovce, Stránskou Skálu a do Řečkovic. Nestihol som prejsť trať linky 5 vôbec (Starý Lískovec, Štefánikovu čtvrt a trať liniek 3 a 11 na Bystrc). Každá trať má nemalé úseky, kde je električková trať zasadená v betónových paneloch a autá po nej musia jazdiť nakoľko im neostáva miesta alebo miesta by aj niekde bolo, ale parkuje sa veselo... Sklamalo ma ale, že na veľkom množstve zastávok nie sú prístrešky ani, zastávky sú tvorené len ostrovčekom s označníkom ktorý drží informačný panel s CPéčkami a ostrovček je bez zábradlia. Čo sa týka označníkov tak buď sú staré a v takom stave, že čakám kedy ich hrdza rozoberie, alebo nové sú zas také, že sotva vidno čísla a názvoslovie smeru kam linka ide. Pri električkách som mal šťastie na všetko možné okrem Vario s prívesom/bez a klbáku na L5 a tiež som sa vyhol 2xT6A5 pričom som aj L1 šiel ale to som si odchytil Škodu T13 ? čo bolo super, lebo som to vozidlo odsudzoval, pre ten vzhľad ale po odvoze som na neho zmenil názor lebo je to fakt super vozidlo (aspoň oproti tomu čo máme v BA bol pre mňa hento raj) a trocha divné mi prišlo, že T13 mali namontované 4 BUSE dot displeje, 2 BUSE led displeje poskytujúce info na obidve strany (teda akoby za 4 jednostranné) a k tomu bočné informačné tabule aké majú trolejbusy a električky, takže toľko info tabúľ, že to by aj slepý musel vidieť (len ma napadá otázka či to nie je moc preexponované toľko displejov, mne osobne stačia tie dot, lebo sú lepšie vidieť a hlavne čo ma tešilo, že ukazovali formát "zastávka - čas", keďže označovače nemajú displej ktorý ukazuje čas). Ešte mám výhrady k cestovným poriadkom, ktoré majú zastávky vytlačené nejak šikmo a dosť blbo sa to číta, takže v tomto náš DP má +, rovnako ako aj v tom, že skoro všade máme prístrešky a CP sú schované vo vytríne a cestujúci ich nemusí pozerať na daždi. Celkovo som si zvykol, že sa roky pre rozvoj elektrickej trakcie v BA robí hovno ale o modernizáciu vozového parku nákupom nových vozidiel by sa jednoznačne malo mesto starať pravidelne aby sme sa nedostávali do takých problémov ako máme teraz.
Z toho co som videl sa mi zdalo ze by sa po tom v pohode dalo prejst. Ale je mozne ze sa mylim, bol som este prispaty..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
Jo a ak anketu a mikrocenzus nepovazujes za statisticke zistovanie udajov tak vrat index. Co si myslis, ze napriklad pri zistovani trzieb a obsadnosti hotelov statisticky urad oslovuje kazdy jeden hotel. Tazko by som ich poslal do prdele, keby som mal vyplnovat tlaciva kazdy mesiac.
Re #134552 Ike: nie ze kludne by sa mohlo stat. Ono sa to stalo a pani vysudila obrovske prachy a az potom sa to tam dostalo. ? to je znami pripad.
Re #134550 no.ev.di.: bol si niekedy v USA, ked vravis o IQ americanoch?