tymto by som sa fakt nechvalil ze vodic ktory viezol 1512 do nitry porusil cestny zakon, pretoze na dialnici je minimalna rychlost 80km/h a vozidla, ktore maju maximalku nizsiu tam nemaju co hladat...
Niesom si isty na 100% ale vyzera to na system aky ma aj zubacka. Nejde o tu zakrutu ale o to stupanie. Take nieco by musela pouzivat najpravdepodobnejsie aj elektricka na DD ak by jazdila ako sa volakedy uvazovalo...
brďo, 10% spojov má padnúť ( na 10 spojov jeden dole) a už sú na nože. U náš prišiel idiot na ministerské kreslo a behom pár dní odpálil, lokálne trate skrz celé Slovensko ?
Áno, aj v Česku už pár tratí padlo (najbližšie k nám, okrem hraničných prechodov, sú Čejč-Ždánice, Vranovice-Pohořelice, či Nezamyslice-Morkovice). Ale masívne zastavovanie dopravy tam ešte nenastalo.
Môžeš. Ale z diskusie na iMHD na túto tému by som si ťažkú hlavu nerobil, je to predsa o hromadnej doprave a už sa tu siahodlho preberali aj podstatne odťažitejšie témy...
Trať Šahy-Drégelypalánk bola v prevádzke do roku 1927 ako peážna (Štúrovo-Šahy-Lučenec). Po viedenskej arbitráži sa celá trať stala vnútroštátnou (v Maďarsku). Po vojne bola prevádzka zastavená a trať bola v roku 1963 v dĺžke 6,3 km zlikvidovaná (avšak zrejme na maďarskom území, keďže ešte v roku 1986 viedli koľaje až takmer na hranicu - pozri http://kotp.railnet.sk/?p=71).
Cesi su na tom najlebsie, ale ani tam to nieje idealne. Akurat vcera bola na CT2/24 v spravach a komentaroch diskusia o tom, kde sa najdu peniaze na vlaky, co si kraje objednaju, ale maju problem zaplatit. A zastupca CD tam nadhodil redukciu o 12% na lokalkach, co sa samozrejme nepaci krajom a skaredo sa pohadali. Ale na zaver bola pekna poznamka, ze sa najde kopa penazi na zbytocne prelozky (Brno,..), ale nenajde na vykrytie lokalok. http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/209411000370812-udalosti-komentare/?streamtype=RL2 - hned na zaciatku
ďakujem ti úprimne za vysvetlenie a trpezlivosť, ale mám ešte nejaké otázky no nechcem už sem písať lebo predsa je to fórum o MHD v BA (som sa pozabudol dosť). Môžem ti teda na mail poslať nejaké otázky?
Autobusové spoje prirodzene smerujú do Dubnice, Ilavy a Púchova ako regionálnych centier a križovatiek ciest. Vlakové holt musia po glajzách do Teplej, ktorá je zasa železničným uzlom. Ani do Leopoldova nechodí veľa autobusov.
Skenovať nemusíš, už mám na stole vo fronte pre Valca rok 1997/98.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A