Reakcia na: no.ev.di. #134031:
Veci sa majú tak, že existuje zmluva (neviem, či medzi Československom a Maďarskom, alebo medzi železnicami - mám dojem, že som ju kedysi videl v nejakej starej zbierke zákonov, ale v JASPI nie je), ktorá MÁV zaväzuje udržiavať peážnu trať v prevádzkyschopnom stave (a pochopiteľne dostávajú nejaké prašule, či už za udržiavanie, alebo za jazdu vlakov, to je fuk). Keď už musia MÁV trať udržiavať, niet dôvodu, prečo by tam nemohla fungovať osobná doprava. Ale akonáhle peážna doprava skončí a zmluva bude vypovedaná, zanikne dôvod udržiavať trať a osobná doprava veľmi rýchlo skončí, pretože nákladná doprava MÁV je tam minimálna alebo nulová.
N/A
Re #134017 hefec: v tom otrasnom stave spociva caro tej trate ? uz by to nebola Oravska Hrkalka. Ale suhlasim, keby sa ta trat zrekonstruovala bolo by to fajn, niekedy ked tade idem mam pocit ze tej 913ke odpadnu podvozky jak to bucha.
Re #134020 no.ev.di.: priame spojenie Nowy Targ - Dolny Kubin pokial viem neexistuje, treba ist z Kubina do Suchej Hory (napriklad nejaky sukromnik robi linku Ruzomberok - Sucha Hora - http://www.k-report.net/discus/nahledy/318604.jpg ) a zo Suchej Hory by mal chodit nejaky polsky autobus do Noweho Targu
Re #134026 Majo: no ta 911ka na OLZtke moc nejazdi, co som sa rozpraval s jednym ujom co tam robi (znamy mojej frajerky) tak hovoril ze len malokedy je tolko ludi ze im nestacia tie dva letne vozne. Ale sci-fi by to bolo pekne taka suprava 810+911 nebyt rozlicneho rozchodu...