Chvala bohu že je po štrajku. A ďakejum východoslovenským železničiarom, že pochopili ako prvý, že štrajk ničí v prvom rade ekonomiku Slovenska, de facto ich, a ukázali tým neschopákom v Bratilsave (aj odbory aj management), že v prvomrade by nám malo ísť o Slovensko. Východniary ukázali charakter narozdieľ od Bratislavčanou.
Som z BA.
martin: keď sa zapájali iný do nášho sporu ti to nevadilo, prečo? Veď martyk má tiež právo na svoj názor. A pravda je, že si z Prahy pupok sveta robil. A pritom je v podstate stále tak trochu bezvýznamná. Ako iné mestá vo východnom bloku. Sňáď okrem Moskvy.
KLF: jeden rok rpišli 4 to viem ale potom, len 2. Veď aj minulý iba 7113 a 7112. Alebo sa mýlim?
Želzničarov aj tak čaká prepúštanie, ten štrajk stál veľa peňazí.
ufo: neviem či by súd v takejto mediálne sledovanej veci rozhodol v rozpore so zákonom. Ale už zdravý sedliacky rozum vravý, že zamestnanci ŽSR nemali na štrajk právo. Veď to ako keby v DPMK bola zrušená električková doprava nasledne štrajk a DPB by sa knemu pridalo.
Andrej (Anndy008): keď to Bratislavská župa stihla k 3.2. tak prečo by to nemali stihnúť ostatné. Aj keď sa vzdali svojich odmien, ale spravili niečo pre obyvateľstvo. Tam je základ: CHCIEŤ.
Tak a je po strajku, na Slovensku nikdy nikto nedokaze byt jednotny, alebo je to tym, ze vychodne Slovensko je tak "daleko" od BA???
Rozhodnutiu okr. sudu BA 1 o pozastaveni strajku sa vobec necudujem, maju tam s Dzurindom velmi dobre vztahy...
Anndy #13344: naozaj velmi vystizne popisana situacia. Skoda len, ze nase forum necita pan minister ani pan premier.
K novinarom: ja ako medik si zase mozem zufat, ked vidim clanok o genetickej manipulacii alebo o klonovani. Ti menej schopni novinari o tom nevedia zhola nic, ti informovanejsi navstivia nejakeho prirodovedca alebo lekara, ten im to vylozi, oni to nepochopia a napisu totalnu blbost. No bodj by to pochopili. Novinari, ako absolventi humanitnej fakulty, casto nedokazu pochopit ani najjednoduchsie prirodovedne ani technicke problemy. Milos Zeman ma pravdu.
To je tak ako ked sa pred tyzdnom v nemenovanom denniku objavil pod fotkou deviny text "Autobusy Skoda 9Tr premavali v BA od roku 1963 do 1981" - asi tam nebola pochopena informacia z iMHD, ze sa dodavali v tych rokoch, nehovoriac uz o tom, ze popliest si trolejbus s autobusom xce umenie ;))
Andrej (Anndy008):Ziaden rozdiel tam nie je. Ja som mal zase moznost sledovat napr. motocyklovy sport aj zo zakulia, kam samozrejme mali pristup aj akreditovani novinari. Vsetko som videl z prvej ruky na vlastne oci. Co vsak potom napisali ti neschopni skrabaci v novinaách bola hroza, az sa mi jezili vlasy. Takze novinari prakticky o lubovolnej teme pisu takymto sposobom. Noviny preto uz davno necitam a vrelo to odporucam aj ostatnym.
Juro: heh novinari. Sa priznam, ze ked citam noviny (lubovolne) tak som si vimol jednu vec: - kedze sa najlepsie zo vsetkych cinnosti vyznam v IT, tak si obcas precitam (v obyc.) novinach aj clanok na danu temu. Ale vzdy sa iba rozculim, ze kolko neoverenych a skreslenych informacii sa docitam (napr. v SME - priloha pocitace). No a bojim sa len jedneho - ak s rovnakou "presnostou" informuju o inych ludskych cinnostiach, tak noviny ani nemusim citat. Ja len dufam, ze predsa je tam nejaky rozdiel.
Andrej: Pan Zitnansky tlachal na TA3 pekne blbosti. Avobec novinari mi pripadaju ako vladny posluhovaci, prezentuju neoveren informacie.
Pan minister Pro*****ovic dookola omiela to iste:
Odborari mi uz lezu na nervy - uz by to mohlo cele skoncit.
Zacala to jednoznacne vlada. ZSSK si naplanuje vykony na rok 2003 - vyda cestovny poriadok a zrazu hopla dostane z rozpoctu o 1mld Sk menej, tak zredukuje dopravu. Ved naco by robila na svoje triko stratovu osobnu dopravu. Nic nebolo prpravene. Vsetko to slo bez nejakych analyz. Proste sa muselo vyskrtat x vlakovych kilometrov. Cela europa robi 1.zmenu GVD k 2.3.2003. Len na Slovensku sa muselo strasne rychlo usetrit tak sa to spachalo k 2.2.2003.
No jasne, vyssiu zodpovednost som uz neuvadzal - je jasne, ze za ministrom ide premier (potazmo s nim cela vlada).
Sa priznam, ked som v nedelu (ci sobotu) o 1400 pocuval premiera, co tlachal - tak mi bolo smutno. Na prvy pohlad vystupoval rovnako, ako vzdy, len teraz nemali tie jeho slova, resp. vety vobec zmysel .
Podobne ma sklamal aj Zitnansky, jednak v TA3 a tiez aj Domine. Teda sklamal na najma tym, ze sa len do odborarov pustal (tiez ich neznasam - v ziadnej forme), ale akosi "pozabudol" povedat aj pismeno B, ked uz nacal A (moc to vyzeralo, ako pochlebovanie :-().
Andrej (Anndy 008): Veľmi správne vystihnutá situiácia. Škoda, že tieto fakty si neuvedomuje minister dopravy. A ak si ich neuvedomí on, musí to riešiť predseda vlády a nehrať sa na mŕtveho chrobáka, že sa ho to netýka a odmietať vyjednávať. Ak mu v priebehu dvoch týždňov kľakne v dôsledku štrajku na železnici celá ekonomika Slovenska, bude neskoro. Potom už ozaj nebude musieť s nikým jednať, lebo vo svojej funkcii končí. Nech si dáva arogantný piadimužík veľkého bacha, aby mu súčasná situácia nezlomila väzy!
Co myslite - nie je toto hlavny problem dnesnej situacie na zeleznici?
Jednak nejde iba o 25 lokalnych spojov, ale aj o dalsich 200 (spojov) vlakov, ktore maju byt zrusene.
Ale ani toto nie je hlavny dovod.
Ide hlavne o to, ze reforma bola zacata z opacneho konca a podla vsetkeho to vyzera, ze je prinajmensom horucou ihlou sita. Je nepochybne, ze ZSSK je neefektivna a je tam obrovska prezamestnanost (a navyse maju velmi vysoke priemerne platy - okoo 16k). Ale dalsim a (podla mna) hlavnym faktom je to, ze zmienene trate a spoje tvoria iba 1% dlhov, o ktore ZSSK ide!
Takze zacat sa malo z opacneho konca - zefektivnenim a reorganizaciou prace (a to u vsetkych zamestnancov - teda aj u administrativnych, resp, v managemente pracujucich zamestnancov), tak isto zefektivnenim grafikonov a az nakoniec sa mohlo (malo) uvazovat o nejakom ruseni spojov (to by aj tak defacto vyplynulo z tej reogranizacie, ci zefektivnenia grafikonu).
Takze podla mna, za sucasny stav ma plnu zodopvednost minister a to najma tym, ako sa zacala presadzovat reforma.
Dokazom toho su aj jeho, ze ved za pol roka sa prehodnoti efektivnost zrusenia spojov, co teda (podla mna)odporuje logike.
Je tiez nepochybne, ze VUC (vyssie uzemne celky) mali malo casu, aby sa prichystali na to, ze maju najst nejake dalsie zdroje, ktorymi by mohli, v pripade zaujmu, dofinancovat vo svojom regione zrusenu dopravu.
Samozrejme, nesuhlasim s odborarmi - ti si bezohladne zobrali za rukojemnika ekonomiku statu (o cestujucich nehovoriac) a aj tak si musia uvedomit, ze prepustanie ich v ziadnom pripade neminie.
Opakujem, ze podla mna zodpovednost nesie minister, ze pripustil takto zle pripravenu a este horsie zorganizovanu reformu spustit.
Martyk:
Nevím proč se pleteš do mého sporu s J? Z Prahy jsem žádný střed světa nedělal, to si myslíš ty. Mám ji jenom rád a nelíbí se mi, že někdo o ní píše tím způsobem, že je zasratá, zvlášť člověk z Bratislavy. Nevím, co myslíš o těch tvých páchnoucích tramvajích, ale mě se nezdá, že by páchli. O skvrnách na M1 můžeš vědět tak hovno, když jezdíš do práce autem. Jediné co je na sedadlech M1 jsou čmáranice od fixek. Nevím, koho je to vina, ale DP kvůli taggům vyměňuje potahy každý půl roku. Co se týká mé gramatiky, tak píšu hovorovou češtinou, protože jsem nikdy s lidmi, se kterými si tykám nemluvil spisovně. Proto i tu píšu hovorově. Jestli jsem udělal chybu, omlouvám se, mohl to být překlep.
A zrovna tak, jako tobě se i mě chce zvracet z tvýho pohledu na svět, kde je vše zkorumpovaný, smradlavý, páchnoucí, hnusný, odporný a kde na tom světě hlavně vadim asi já tobě. Já mám trochu jiný pohled na svět. Tvé výpadky proti všem na k-reportu jsou velice známé a proto abych tě už neobtěžoval, Sbohem. Na k-report a na imhd nenapíšu ani řádku. Sbohem
Vcera na TA3 (dnes bola repriza) v relacii "Politici" tusim sa to vola, Miklos tvrdil, ze stavba budovy zeleznic je zastavena. Ja sa potom pytam, naco tam vcera vztycovali vezovy zeriav ?!?!?!
d3k0: podla vsetkeho su tu neaktualne CP poriadky - linka 67 na zastavke cilizska ma novy CP s platnostou od 3.2.2002 a ine odchody !!!
anketa - chyba mi tam moznost povyhadzovat ludi z managementu, myslim ze kebyze vyhodia cely vrcholovy management (ktory poriadne nic nerobi) tak by tym usetrili peniaze ktore im chybaju na tie zeleznice a nemuseli by ani zavadzat samoobsluznu prevadzku a prepustat radovych zamestnancov...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andrej (Anndy008)
Jednak nejde iba o 25 lokalnych spojov, ale aj o dalsich 200 (spojov) vlakov, ktore maju byt zrusene.
Ale ani toto nie je hlavny dovod.
Ide hlavne o to, ze reforma bola zacata z opacneho konca a podla vsetkeho to vyzera, ze je prinajmensom horucou ihlou sita. Je nepochybne, ze ZSSK je neefektivna a je tam obrovska prezamestnanost (a navyse maju velmi vysoke priemerne platy - okoo 16k). Ale dalsim a (podla mna) hlavnym faktom je to, ze zmienene trate a spoje tvoria iba 1% dlhov, o ktore ZSSK ide!
Takze zacat sa malo z opacneho konca - zefektivnenim a reorganizaciou prace (a to u vsetkych zamestnancov - teda aj u administrativnych, resp, v managemente pracujucich zamestnancov), tak isto zefektivnenim grafikonov a az nakoniec sa mohlo (malo) uvazovat o nejakom ruseni spojov (to by aj tak defacto vyplynulo z tej reogranizacie, ci zefektivnenia grafikonu).
Takze podla mna, za sucasny stav ma plnu zodopvednost minister a to najma tym, ako sa zacala presadzovat reforma.
Dokazom toho su aj jeho, ze ved za pol roka sa prehodnoti efektivnost zrusenia spojov, co teda (podla mna)odporuje logike.
Je tiez nepochybne, ze VUC (vyssie uzemne celky) mali malo casu, aby sa prichystali na to, ze maju najst nejake dalsie zdroje, ktorymi by mohli, v pripade zaujmu, dofinancovat vo svojom regione zrusenu dopravu.
Samozrejme, nesuhlasim s odborarmi - ti si bezohladne zobrali za rukojemnika ekonomiku statu (o cestujucich nehovoriac) a aj tak si musia uvedomit, ze prepustanie ich v ziadnom pripade neminie.
Opakujem, ze podla mna zodpovednost nesie minister, ze pripustil takto zle pripravenu a este horsie zorganizovanu reformu spustit.