Kolega lobogo sa ti tu snažil vysvetliť, že to, čo si videl, nie je kneeling ale ECA ale, ako vidieť, márne.
Keby si mal aspoň matnú predstavu o tom, ako sa kneeling na vozidle uskutočňume, nemohol by si takú momotinu trepnúť, že je kneeling zapojený naopak. Lenže to by si nemohol byŤ Ámos a nemohol by si mať dogmy "Čo Bratislava robí, to dobre robí" a "Nikdy nepriznám, že som trepol momotinu".
Mne tie svetlá a časť karosérie pod čelným oknom šoféra pripomína skôr čelo pre trolejbus alebo autobus. Ale aj keď ten vzhľad možno mohol byť lepší ale vždy to ide lepšie s dobou ako naše T3 a modernizované K2S-ky ?
To si myslel vážne či ironicky? Lebo keď som sa tade ráno viezol električkou, tak sme tam asi 30 sekúnd stáli. Takto si rozhodne fungujúcu preferenciu nepredstavujem.
Klasických T3 bylo 300 a skoro všechny byly modernizovány na typ T3R.P.
T3SUCS byly modernizovány na typ T3R.PV a T3R.PLF.
A že se vyřazují T3M dříve než T3SUCS? Bude to zřejmě velmi špatným stavem skříně a možná i tím, že se dají lépe prodat.
Ja by som skorej povedal že prvé sa Praha bude zbavovať T3jok s klasickou odporovou výzbrojov Tr37 než tyristorovou TV1. Ale tam to bude asi skorej pre zlý technický stav skriní.
Takto tomu je aj v Bratislave, sa vyradili dva vozy T3M 7725 a 7730 pre zlý stav skrine. To sa urobila už chyba vtedy že TV1 sa mala zabudovávať do čo najmladších vozidiel a teraz by vydržala dlhšie.
Alebo aj pre iných otázka -je už výzbroj TV1 tak nehospodárna, že neoplatí ju prevádzkovať napriek tomu, že prináša predsa len nejakú úsporu pri odbere el. energie oproti Tr37?
Na zahradnickej je prva fungujuca preferencia v bratislave!!!
na krizovatky s jegeho... mala by sa zorganizovat najaka oslava a gratulacia ze to na tejto polouzavretej krizovatke dokazali ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
lobogo