Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #132618:
neviem, či by to nebolo komplikované... cez štrukturálne fondy by to bolo ťažké, musel by sa celý projekt zrejme rozdeliť a potom to, že je to v Rakúsku nevylučuje, že to nie je v BSK (čo vylučuje všetky OP s územnou koncentráciou mimo BSK).
Ale teoreticky by to možno šlo cez nejakú inštitúciu cezhraničného rozvoja
Reakcia na: 810zssk #132618:
"Co sa tyka napojenia trasovania cez Marchegg, potom by nebolo mozne tahat ten vlak az na letisko?" - myslim BA letisko
Reakcia na: Mike #132616:
To je ta spojka co sa odpaja krakto za stanicou Flughafen Wien a pripaja k trati Wien - Petrzalka medzi stanicami Götzendorf an der Leitha a Trautmannsdorf an der Leitha? Nebolo by to predsalen trochu zdlhave? A v akom stave je ta spojka dnes?

Co sa tyka napojenia trasovania cez Marchegg, potom by nebolo mozne tahat ten vlak az na letisko? Pokial viem tak Hlavna-Letisko by sa malo dat jazdit, nie?

A vcera ma napadla este jedna vec... viaceri sme sa zhodli ze v sucasnej financnej situacii ZSSK, ZSR a statu je predlzenie Pressburgerbahn do Petrzalky blbost.. ale napadlo ma - nemohlo by sa to financovat z eurofondov? Tym ze by to slo od Wolfsthalu by to vlastne nebol projekt len v BA kraji a teda by sme na to nieco mohli dostat...
Reakcia na: Mike #132616:
* z S7-čkovej (pressburgerbahn)
Reakcia na: 810zssk #132615:
Existuje, cez tzv. Goetzendorfskú spojku pôjde TEN-T 17 z 7-čkovej trasy na tú "hlavnú" na Most nad Litavou...
Avšak najnovšie začínajú Rakúšania špekulovať, či radšej neťahať TEN-T 7 do BA cez Marchegg... a spojenie letísk by sa tým okašlalo...
http://en.wikipedia.org/wiki/Vienna_International_Airport#Masterplan_2015
"The underground railway station will be enlarged and a connection to Bratislava will be constructed." - existuje nejaky realny projekt prepojenia letiska Vieden s Bratislavou? Alebo dalsi wikiblud?
Reakcia na: hoppusmark01 #132611:
hehe 1000 (slovom tisic) Citar v Bukuresti, 1 (slovom jedno) Capacity v BA.. Sme proste najlepsi, Bratislava sa stara o svojich obyvatelov haha..
Reakcia na: kecho #132612:
"8 a 15" nie 12 ?
Reakcia na: pressburger #132570:
tomu sa hovorí fungujúci preklad liniek 😉
Re #132567 no.ev.di.: tým si zabil spojenie Horský Park-EUBA, keďže tam vypadol bus s int 8 a 12...
nezabite ma, nijako som to neprepočítaval,ale mi napadlo, že keď už, tak potom 83 zlepšiť interval dajme tomu o 2 či 3 minúty, zrušiť 34, prípadne z nej spraviť krátku (ak by malo ostať spojenie Sokolská-Povraznícka) na trati Vojenská nemocnica(kratšia alt.Kramáre)-Patrónka-Sokolská-Povraznícka-SAV-Dubová-Voj.nemocnica a 84 dať na Ovsište-SadJK(DigitalPark)-Zochova-Vazovova v int. 10. a ostalo by zachované spojenie hopa-euba na jeden prestup s približne pôvodným intervalom...
Re #132571 luky133: ejha, vajíčka nám podraželi, keď jedno už stojí 0,33 € ?
Re #132580 kacka: no predsa na kúpu nových busov na nové linky pre DD 😉
Daimler Buses odovzdal 1 000. Mercedes-Benz Citaro do Rumunska:
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=5840
Reakcia na: m@rtin #132512:
Každá súprava = dva vozy (aspoň tak to vyplýva z článku).
Prečo sa chodí L31 točiť na Jelačičovu a navyše na Trnavské mýto prichádza cez Lagionársku čo nikdy nebolo predtým ? to už nemohli L31 dočasne potiahnúť na Jelačičovu?!
Reakcia na: Majo #132607:
na prvy pohlad to vyzeralo horsie ?
Reakcia na: kacka #132582:
Sú aj dlhšie názvy, tu sú len dve firmy (Škoda-Ganz a Solaris).
Reakcia na: Martin Fundárek #132583:
Som si istý, že ak by sa postavilo to provizórium, máme ho tu minimálne do roku 2050.
Reakcia na: Emo #132598:
Na to, aby sa nabalili.
Reakcia na: no.ev.di. #132590:
Upresním: Škoda kúpila Ganz (teda jeho časť) a tá sa odvtedy volá Škoda-Ganz. Staršie budapeštianské Trolliná nesú len značku Ganz, hoci ich výzbroj je rovnaká ako u o niečo novších vozidiel Škoda-Ganz. V Solarise sa elektrovýzbroje nikdy nevyrábali, nie je to firma zaoberajúca sa elektrotechnickým priemyslom.
Dakujem adminom a fotografom za skvely fotoupdate linky 32. Trosku som to aj cakal, ked som videl, ze boli uz linky 29,30,...a teraz 32. Tamy boli Tamy ?
Reakcia na: Ámos #132594:
Zdá sa ti, že mesto a mestské časti hospodária s peniazmi dokonale? 🙂
Reakcia na: kacka #132582:
v histórii sa už udialo mnohokrát, že trolejbus je výsledkom často jednorázovej spolupráce viacerých firiem - a troj, či aj päťmenný názov nie je ničím neobvyklým.. Firmám sa skrátka nemusí oplatiť vytvárať úplne nový branding pre spoločný projekt na niekoľko rokov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.