Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
3402 na L95 ? DPB asi testuje čo dať na L95 cez školský rok ?
Reakcia na: M3go #132526:
V com je 21 primestska ??? To uz viac "primestska" je 29,kde chodi aspon primestsky SOR C 10,5 ?
Reakcia na: 810zssk #132519:
Asi na veky budeme mať na dosť vecí odlišné pohľady, ale neva, nekončí pre to život. L16 by som uznával keby mala takú trať ako písal "eripmav" teda RAČA - Obchodná - Kamenné nám. - RUŽINOV a L5 by šla do centra po trase L11 a L9 by šla ako pred výlukou len by namiesto tunela chodila cez nábrežie ako teraz.
Kto má záujem môže si pozrieť niektoré Brnenské vozidlá MHD na ktoré som dnes natrafil.
http://pokec.azet.sk/MiroBA1981?&show=fotoalbumy&al=14572385
Reakcia na: 810zssk #132521:
Som tym chcel povedať e je to linka podobná 21 a 21 je trochu prímestska.
Reakcia na: kacka #132523:
ok, osmicka to nie je, ale ani slucka podla mna ?
Reakcia na: eripmav #132522:
nechodi do osmicky ❗ chodi do slucky
Reakcia na: no.ev.di. #132496:
Na L16 je jedina blbost ze chodi do osmicky... keby z Ruzinova pokracovala nie na Vazovovu ale dalej na Spitalsku a potom SNP, Obchodnu a Radlinskeho do Race, bola by to vynikajuca linka! Perfektna napriklad za zrusenie L3 a L8. Nechapem ale aky idiot vymyslel do osmickovanie trasy - o co skorej prosim pekne je elektricka na Obchodnej z Ruzinova ked ide cez Vazovovu ako ked namestie SNP, 2 minuty? 3 minuty? a rovnako naopak z Race na Spitalskej... A kolko minut, vozidiel, vodicov by sa usetrilo keby chodila ta linka priamo?
Reakcia na: M3go #132516:
21 je uplne primestska linka 😃
Reakcia na: luky133 #132514:
Ale daj hned pokoj. To co popisujes je konkurencia na bystricky sposob, PROSIM NIE.

Som za normalnu regulovanu konkurenciu formou tenda na linky..
Reakcia na: no.ev.di. #132505:
Never. Nie je to paskvil, ale normalna linka. Neviem co ti na nej stale vadi.
Reakcia na: MiroBA #132517:

Omyl -všetkých nevyradených je 104 a CNG 93, naftových 11.
Reakcia na: M3go #132515:

Myslel som počet kĺbových karos CNG -no presne 104.
Reakcia na: luky133 #132514:
V Prahe jazdia vačšinou na prímestských linkách. Niečo také ako u nás 21-tka.
Aj vo Viedni je hneď niekolko dopravcov.
Reakcia na: MiroBA #132513:
Len 100 😃 na to že je rok 2009 je mich až až 🙂

Re #132512 m@rtin: To je myslene ak ov súprave 2 vozy?
Dožvie ako by to tu vyzeralo kebyže má DPB konkurenciu... Tušímže, v Prahe je viac dopravcov síce neviem na akých linkách jazdia, ale určite by to bola konkurencia a občan by si mohol vybrať či sa odvedzie plne klimatizovaným busom ,alebo rozhrganou Karosou napr. ☺
Reakcia na: m@rtin #132512:
Rozhodne zaujímavý článok. Prekvapil ma fakt že, "s výstavbou sa začalo v září 1983". ja si osobne pamätám že stavať začali v r. 1989 a tak ako rýchlo začali tak i skončili a podarilo sa vyhĺbiť dve jamy. Odvtedy sa projekt okresáva - najprv ťažké metro, potom ľahké metro, potom električka. -No realita je taká ako každý vie -Petržalka nemá ani metro, ani električky a navyše nebudeme mať čo chvíla zrejme ani autobusy! -už len preto lebo IK 435 melú z posledného, Tambusom tiež praskajú rámy a CNG karosy bohvie koľko vydržia a ich je len 100.
Tehdy měly v Bratislavě v metru jezdit jen dva vozy?
viz. tento článek:
http://www.k-report.net/discus/nahledy/306595.jpg

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.