Asi na veky budeme mať na dosť vecí odlišné pohľady, ale neva, nekončí pre to život. L16 by som uznával keby mala takú trať ako písal "eripmav" teda RAČA - Obchodná - Kamenné nám. - RUŽINOV a L5 by šla do centra po trase L11 a L9 by šla ako pred výlukou len by namiesto tunela chodila cez nábrežie ako teraz.
Na L16 je jedina blbost ze chodi do osmicky... keby z Ruzinova pokracovala nie na Vazovovu ale dalej na Spitalsku a potom SNP, Obchodnu a Radlinskeho do Race, bola by to vynikajuca linka! Perfektna napriklad za zrusenie L3 a L8. Nechapem ale aky idiot vymyslel do osmickovanie trasy - o co skorej prosim pekne je elektricka na Obchodnej z Ruzinova ked ide cez Vazovovu ako ked namestie SNP, 2 minuty? 3 minuty? a rovnako naopak z Race na Spitalskej... A kolko minut, vozidiel, vodicov by sa usetrilo keby chodila ta linka priamo?
Dožvie ako by to tu vyzeralo kebyže má DPB konkurenciu... Tušímže, v Prahe je viac dopravcov síce neviem na akých linkách jazdia, ale určite by to bola konkurencia a občan by si mohol vybrať či sa odvedzie plne klimatizovaným busom ,alebo rozhrganou Karosou napr. ☺
Rozhodne zaujímavý článok. Prekvapil ma fakt že, "s výstavbou sa začalo v září 1983". ja si osobne pamätám že stavať začali v r. 1989 a tak ako rýchlo začali tak i skončili a podarilo sa vyhĺbiť dve jamy. Odvtedy sa projekt okresáva - najprv ťažké metro, potom ľahké metro, potom električka. -No realita je taká ako každý vie -Petržalka nemá ani metro, ani električky a navyše nebudeme mať čo chvíla zrejme ani autobusy! -už len preto lebo IK 435 melú z posledného, Tambusom tiež praskajú rámy a CNG karosy bohvie koľko vydržia a ich je len 100.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
m@rtin
viz. tento článek:
http://www.k-report.net/discus/nahledy/306595.jpg