Proste CELÁ (pre ivanbuto) iniciatíva Bratislava otvorene je banda odporných ekoteroristov, ak dovolí niečomu takémuto zaštiťovať sa jej názvom a nikto slušný by sa s nimi nemal baviť.
V tom cesťáku na CP.sk je aj gramatická chyba (v jednej poznámke tam chýba čiarka, prípadne spojka "a". Ale zrozumitelnejšie by tá poznámka vyznela, keby 1 dlhá veta bola rozdelená na 2 vety).
Ale naozaj zrozumiteľne a správne je to na imhd.sk a vylepené na zastávkach. NECHCEM TO TU ĎALEJ ROZVÁDZAŤ. Ak to niekoho zaujíma, nech si to pozorne celé porovná. A ak chce niekto o tom so mnou diskutovať, môže mi napísať e-mail.
Re #131934 Peon + #131936 Majo: Ja to nechápem... Teraz po novom na CP.sk ten CP 23-ky je stále zlý v smere na Mláku a podľa mňa v smere do Lamača ťažko zrozumiteľný!
To keď nevedia údaje z DPB do ich systému nejako preniesť, tak nech CP MHD pre BA láskavo nerobia a nech ich CP nekonkurujú imhd a DPB!
Je pravda že tie zelené plochy kde mala pokračovať Jantárova cesta sú divoké, takže je to ako si napísal... Avšak dúfam, že tam medzi budovami bude aj nejaký voľný priestor a skrášlia ho zeleňou. Teraz v lete niet nad to si zaliezť do chládku pod stromom. ? Chápem, že v úseku od Muchovho nám. cez Vlastenecké nám. po Technopol by sa zišla nejaká zástavba, tam proti nej neprotestujem. Potom už v okolí Draždiaku by sa mohlo pristúpiť ku skvalitneniu peších a cylistických trás a nič iné tam nebudovať.
no z hladiska urbanizmu je ta zona okolo buducej trate elektricky priam stvorena na novu vystavbu. Ja som za, aby boli v meste parky.. Ale to, co tam je teraz, nie je park, ale jedna obrovska na divoko zarastena plocha.. Taketo plochy nepatria do mesta.. Okrem toho Petrzalka by potrebovala viac kancelarskych budov a obcianskej vybavenosti, a tento priestor sa priam ponuka na podobnu vystavbu, kedze vdaka elektricke bude mat dobre dopravne napojenie a nezatazi okolie autami.. Petrzalka potrebuje administrativu hlavne preto, aby sa vyvazili nerovnomerne prudy ludi, ked rano idu vsetci z Petrzalky do mesta, a vecer naspat.. Cize moj nazor je taky, ze idealne pre ten priestor je zastavanie urcitej casti obcianskou vybavenostou a kancelarskymi budovami (samozrejme nie s vyskou 20 poschodi, ale max.10) a nejaku cast vyclenit na parky. Podotykam "parky", nie lesy ? Mat v strede mesta divoky les alebo velku travnatu plochu (aj keby sa upravila a boli tam chodniky, to je jedno) nijak neskvalitnuje zivot v meste, ale naopak obcianska vybavenost a mensie parky ano..
Nikdy nepochopím prečo sú ochranári takí neodbytní a iniciatívni keď sa jedná o stavbu električkovej alebo trolejbusovej trate. Na to vždy treba mať 100 stranové posudky a neviem čo ešte. Keď sa ide postaviť kdejaké biznis-centrum, diaľnica, parkovisko alebo nákupné centrum tak to prejde ako nôž maslom a nikto sa nevzpiera faktom, že daná stavba pritiahne do oblasti ešte viac IAD a s tým aj hluk a nečistôt do ovzdušia. Potom už len ostáva použiť proti trolejbusom "overený" fakt z BB, že pneumatiky na autobusy sú lacnejšie a takisto, že trolejbusy sú hlučnejšie a CNG busmi sa dá robiť rovnako ekologická doprava a ďaľšie "perly" ktoré VÚD vypustil ?
Aké blbosti? Podľa teba je blbosť to, že chcem zachovať v okolí Chorv. ramena zeleň, alebo tam vytvoriť park? To je nejaká zelená plocha uprostred sídliska proti trendom alebo čo? Ak to zastavajú tak tu bude fakt "super" život. Ľudia čo majú psov to tam využívajú. Síce sa tam chodia psy vyšpiniť, no vždy to menej škodí tráve ako keď tam nabehne stabychtivý mešuge ?
Čím môžeme mať za dokázané, že Vlado Dulla (tu a inde vstupujúci ako vlado13) je ŠKODCA verejnej dopravy v Bratislave a zaslúži si byť uvrhnutý do achtu.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo