Je to zastávka ,,Prístavný most,, na Bajkalskej. Vedľa PSS sa nachádzal areál Termostavu, teraz je to tá nezastavaná plocha medzi Baumaxom a PSS. Zastavovali tam len spoje SAD DS ?
nebola to ČT, ale konkurencia v podobe spoločnosti Mikroelektronika Vysoké Mýto, ktorí mali prístup (vďaka spoločným projektom), takže nešlo o hack ale zneužitie. To sa riešili, spoločnosť toto neskôr stiahla, nakoľko systém presne zistil, komu karta patrila (osoba z ME). Skončilo to ospravedlnením sa (hrozili tu vysoké sankcie). Aj z tohto dôvodu ako protiopatrenie boli zavedené nové bezpečnostné prvky.
V bratislavskom CP SAD 2005/06 (vtedy tam boli ešte všetky linky do BA prichádzajúce) sa zastávka Termostav nachádza, priam až prekvapivo, na linke 201413 Dun. Streda, (Šamorín) – Gabčíkovo – Bodíky – Bratislava. Všetky autobusy zachádzali medzi zastávkami Bratislava,,Dolnozemská ul. a Bratislava,,AS na zastávku Bratislava,,Termostav Jazdná doba medzi nimi bola vždy po 15minút, kilometre si presne nepamätám, ale bolo ich tam požehnane.
Inak to mohli radšej odstaviť tú 7084 lebo je staršia.
-Čo ked má buse transparenty...prečo vlastne odstavili mladší
voz z poslednej klasickej K2 série?
Pre tých čo smútia za K2 7086, aj v rozpore z odkazom "7086 dojazdila" -dnes zhruba medzi 17tou a 18tou hodinou som ju videl v premávke pri Blumentáli. Bola na L7 tretie poradie.
Že by si to DPB to s tým odstavením rozmyslel? Nevie o tom niekto viac?
Keď už tu je opäť článok o prepojení Slávičie údolie - Tichá - Mudroňova (http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=7248) tak včera som bol pozrieť aj úsek kde by sa mala trať predlžovať cez Staré grunty až na Molecovu. Celkovo jediné čo je treba je nová vozovka, mierne rozšíriť aspoň na dva pruhy (pre každý smer jeden), obrubníky vybudovať aby mala cesta jasné hranice a nejaké tie chodníky, ktoré tam okrem lokality Na Sitine a Vretenová sú. Najväčší problém je kúsok za predĺžením Molecovej (miesto kde sa Líščie údolie spája so Svrčiou ulicou) kde sú nejaké oplotené pozemky, inak hneď za nimi sa cesta rozširuje do viac než postačujúcej šírky. Zastávky zo smeru Slávičieho údolia by mohli byť nasledovne :
1. 440m po komunikácii Staré grunty za internátmi, kúsok odtiaľ sú aj nejaké iné priestory (neviem presne čo) - "Konvalinková"
2. 450m od 1. zastávky - "Vretenová"
3. 300m od Vretenovej, kúsok za ŠD kde sídli PLUS - "Staré grunty"
4. 350m ďalej "Rovnice" - koniec internátneho komplexu
5. o 555m ďalej zastávka k objektom UK "?" - sklady a odbočka k MAT-FYZ UK
6. o 330m ďalej "Svrčia" - blízko sú objekty UK
Viem, že veľa vecí kritizujem a zbytočne. Ale keď sa človek pozrie do iných miest tak vidí, že keď sa dané sľuby dodržujú alebo je aspoň snaha sa niekam posunúť, tak sú výsledky oveľa lepšie.
Nemyslím si, že táto stavba ovplyvní plánované prepojenie s Patrónkou. Toto vidím aj reálnejšie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kacka
a osobne si myslim ze ku K2-kam sa viac hodia tie tabulky ako BUSE transparenty ?