Tí ľudia aj žijú v Petržalke alebo sa len chcú vystrkovať? Takýmto spôsobom nebudeme mať v Petržalke nič tak nech už láskavo držia jazyk za zubami ? a čo teda vôbec chcú aby premávalo do Petržalky? Nie je to nejaká iniciatíva, ktorú zvolal Mr. Domovník? ?
ale aspoň by sa fešák hubert aj so zahradkarom mohol opäť popretŕčat v TV a robiť ofuky, že ako si to tí Rakušáci predstavujú, že keď to ide v BA, prečo to nejde aj v civilizovanej krajine ?
Re #132056 luky133: ten realitný agent chce to, za čo mu viac zaplatia... ?
Re #132060 X-4390-X: veď cez prázdniny ich možno ani nebude treba... ale potom od 2.9. sa začne zábava
Re #132069 kuko1: a čo takto 37xx, 27xx, 408x ?
Kaslat na petrzku, nech sa tlacia v IK 4xx az do smrti. Tie peniaze nech investuju radsej do sucastnej elektrickove siete, pripadne na spojku do Vajnor, alebo predlzenie do DNV. Mozu sa nakupit nove NP eliny, plne klimatizovane a petrzalka nech si skusa lolove teorie do blba a nadava na stare smradlave busy ?
Bratislava - Tlačová konferencia na tému Najväčšia dopravná
investícia v Bratislave je vážne ohrozená postupom magistrátu sa uskutoční o 14.00 h v Malej zasadačke Domu novinárov na Župnom nám.
7 v Bratislave.
Iniciatíva občanov pod pracovným názvom ZEED (Za ekologickú a efektívnu dopravu) s podporou viacerých iniciatív a občianskych združení je presvedčená, že projekt električky do Petržalky, ktorý chce mesto realizovať, ohrozuje územie okolo Chorvátskeho ramena je nesystémový, finančne neefektívny a netransparentný. Nerieši problém dopravy v Petržalke a v Bratislave a navyše ohrozuje vybudovanie skutočného Nosného dopravného systému.
Informujú/Vystúpia: Martin Kugla - Ekonomické aspekty problému a možné čerpanie EÚ fondov (analytik Fair analyses), Vlado Dulla - Investície z hľadiska transparentnosti – požiadavky ZEED na vedenie mesta (odborný konzultant Bratislava Otvorene), Elena Pätoprstá - Možnosti spoločne prijateľného návrhu pre environmentálne aj dopravné riešenie pre zachovanie hodnôt územia Petržalky (OKO skupina zástupcov občianskych združení) a Katarína Šimončičová - Skúsenosti z Paríža (verejné zhromaždenia, hlavné trendy rozvoja európskych miest z hľadiska participácie občanov, dopravy a environmentu)
Je to zastávka ,,Prístavný most,, na Bajkalskej. Vedľa PSS sa nachádzal areál Termostavu, teraz je to tá nezastavaná plocha medzi Baumaxom a PSS. Zastavovali tam len spoje SAD DS ?
nebola to ČT, ale konkurencia v podobe spoločnosti Mikroelektronika Vysoké Mýto, ktorí mali prístup (vďaka spoločným projektom), takže nešlo o hack ale zneužitie. To sa riešili, spoločnosť toto neskôr stiahla, nakoľko systém presne zistil, komu karta patrila (osoba z ME). Skončilo to ospravedlnením sa (hrozili tu vysoké sankcie). Aj z tohto dôvodu ako protiopatrenie boli zavedené nové bezpečnostné prvky.
V bratislavskom CP SAD 2005/06 (vtedy tam boli ešte všetky linky do BA prichádzajúce) sa zastávka Termostav nachádza, priam až prekvapivo, na linke 201413 Dun. Streda, (Šamorín) – Gabčíkovo – Bodíky – Bratislava. Všetky autobusy zachádzali medzi zastávkami Bratislava,,Dolnozemská ul. a Bratislava,,AS na zastávku Bratislava,,Termostav Jazdná doba medzi nimi bola vždy po 15minút, kilometre si presne nepamätám, ale bolo ich tam požehnane.
Inak to mohli radšej odstaviť tú 7084 lebo je staršia.
-Čo ked má buse transparenty...prečo vlastne odstavili mladší
voz z poslednej klasickej K2 série?
Pre tých čo smútia za K2 7086, aj v rozpore z odkazom "7086 dojazdila" -dnes zhruba medzi 17tou a 18tou hodinou som ju videl v premávke pri Blumentáli. Bola na L7 tretie poradie.
Že by si to DPB to s tým odstavením rozmyslel? Nevie o tom niekto viac?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo