Je to jeden pán z ministerstva dopravy, ktorý má na starosti dráhy a kvôli ktorému tu viac vecí viazne. Nebyť jeho, už mohli byť na T3P 7789+7790 podvozky s dvojitým vypružením, ale keďže to neschválil, museli sa vymieňať za obyčajné. Jeho zmysel života evidentne spočíva v tom, aby mala Bratislava rozchod 1435 mm. Okrem iného je spoluautorom knihy 100 rokov električiek v BA a autorom starého loga DPB. Raz mal článok v bratislavských novinách, kde sa vyjadroval k novému logu (samozrejme kriticky), a na záver nezabudol podotknúť, že aj tak nemá zmysel zavádzať nové logo, keď máme stále rozchod koľajníc 1000 mm. ? Čo ma spoločné logo s rozchodom sa ma nepýtaj, zrejme nikto okrem neho nie je dosť inteligentný na to, aby to pochopil...
Počkaj nemyslíš Ty náhodou tie, čo sú tam "vyryté" kyselinou? Tie som videl zatiaľ iba na zastávkach so skleneným prístreškom a keď je to vyžraté od kyseliny, to už veru dole nepôjde. Alebo myslíš niečo iné?
Tak toto som zatiaľ počul iba od Teba, ale nevylučujem to. Každopádne schválenie nového vozidla je podstatne komplikovanejší proces ako keď je len modernizované, hlavne vďaka súdruhovi Tisícštyristotridsaťpäťmilimetrovému... Možno Igor bude vedieť doplniť...
stožiare VO sú po zastávku Bukva (na úplne poslednom stožiari je jej označník - v smere na Lesopark). Odpoveď magistrátu na otázku, prečo ďalej nie je nič (napriek tomu, že je tam lanovka, ex sanatórium a pod.) bola v zmysle, že v lese sa nemá svietiť ?
Je to oficiálne "modernizácia s použitím novej vozidlovej skrine", tak prečo by mala niesť číslo tej pôvodnej?
Re #131781 MiroBA: Neexistujú. Ty keď si zošrotuješ auto, budeš mať ešte 5 rokov po tom doma v šuflíku papiere od neho a budeš zaň platiť poistku atď.?
Vlastne hej ? ,samozrejme viac motorov, teda v techničáku eliny sa neuvádzajú ich výrobné čísla a žiaden údaj tam potom nie je určujúci, že je to práve to vozidlo?
Ešte je výr. číslo vozňovej skrine ale tá ide predsa celá preč a dáva sa nová či jej vyrazia presne to isté pôv. číslo?
Ty si riadny motor. ? V K2-ke sú štyri motory a tie sa kľudne pri prehliadkach môžu vymeniť a vôbec to nie je podstatné. Podstatné je, aby tam bol motor správneho typu so správnym výkonom.
Rozlúčka bude so 7084, ale to až keď sa vráti 7135 zo Šumperku. Vidím to tak na koniec roka. Samozrejme, všetci budete včas informovaní. ?
Re #131772 Mike: Áno, techničák z nich prechádza na nové K2S. Papiere pre K2 som navrhoval zakúpiť aj ja (napr. z Brna), bohužiaľ nie je na to vôľa. Na nové K2S už papiere nevytvoríš, nakoľko ich už majú zo starých K2 a to sa už nedá vrátiť späť.
Re #131773 MiroBA: Samozrejme, v premávke sú už len štyri a ani tie sa nevypravujú, ak sa nemusia.
Inak vidišto ? , teoreticky by sa to aj dalo.
-Od DPMB (Brno) tí povyradovali viacero K2jok v súvislosti dodávok vozov ANITRA. Možno by sa aj nejaké papiere u nich ešte našli. Len teraz neviem lebo tí si zmysleli obdobným sposobom modernizovať K2 na VarioLF2 a papiere pôv. vozov budú priradovať nim, ale asi neprerobia všetky a daktoré dalšie asi vyradia aj bez modernizácie. Len neviem aké údaje v technickom preukaze sú určujúce. Pri autách je to číslo motora. A neviem teda či sa vkladá do novostavieb K2S pôvodný motor. Ako je to vlastne?
Viem, že ho niekto robí a taktiež aj CapaCity a zdá sa mi, že to robí TeBeCe? A pokiaľ nie tak ak náhodou nevieš, ale myslím, že vieš sa to najlepšie robí v nejakom vektorovom editore najlepší je asi Adobe Illustrator
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo