Tak ja neviem či mali B732 už všetky generálku alebo nie, každopádne v najlepšom stave nie sú.
A IK415 určite nie sú na tom tiež super, teda neviem čo je horšie a čo lepšie z týchto dvoch typov.
Ale ja som ani tieto 2 typy neporovnával navzájom.
Ja som ich porovnával z BB vozmi B931 príp. 941.
A tie musia byť podľa mňa v lepšom stave min. od našich krátkych neplynových B732. Už aj pretože by mali mať aj menej najazdené. Pravda najnovšie ani tie už nie sú.
Neviem teda presne, ako sa veci majú, možno sa to fakt už ani neoplatí.
Mňa by zas zaujímalo či by bol odveci záujem rozšíriť stav K2/S s ohľadom na možný rozvoj električkovej dopravy (nová trať do Pet. a aj keby nie zmena linkovania a zvýšenie výpravy príp=padne zvýšená výprava počas niektorých výluk...) tak, že aj keď budú 7101-7134 ponechať v premávke aj 7084-87 akurát do 86 a 87 by sa hodilo dať transparenty...
Smutné na tom je, že tomu vozidlu chýbalo ešte vyše 100 000 km do najbližšej prehliadky, takže bolo vyradené v perfektnom stave. Podobne na tom bola aj 8133. Ostatné mali najazdené tak akurát, takže si to vyradenie aj zaslúžili...
Jediné čo nás môže tešiť je, že máme z K2 historické vozidlá už isté a taktiež plnohodnotnú náhradu za ne. Čo sa však vôbec nepodarilo pri Ikarusoch 28x, tie vyradené sa musia zmietať v (pomyselnom) hrobe, nakoľko sa za ne nepodarilo zakúpiť náhradu... Čierny rám a parte by som dal keď sa na večný odpočinok odoberie voz.č. 1512. Už že na Ikarusy 28x spomíname, ako by sa nám teraz hodili nemajú tie vozidlá ani po "smrti" pokoj.
To snáď nie? Prečo #7086 už nejazdí veď bola v omnoho lepšiom stave ako #7084?
Ale chala bohu si ju spolu s #8133 mali zachovať. Ale trčali by v Juráku. Ale, že už dojazidla ? ? ? ? ja sa asi fakt rozplačem ? ? ?
ako atrakcia tam moze jazdit trolejbus na bateriovy pohon. Podla mna je v tej oblasti vystavba trolejoveho vedenia neprijatelna. Aj co sa tyka estetiky, aj co sa tyka zasahu do prostredia pocas vystavby.
Za cenu 1 km trate sa da kupit aj vozidlo aj nejaka "zasuvka" na dobijanie bateriek na konecnej Vojenska nemocnica.
Veď aj tie 4 petržalské Vrakosy B 732 prešli GO (resp. niektoré aspoň nejakou väčšou opravou), takže neviem, o čom rozpráva... A hlavne tie bystrické 900-ky sú určite v "perfektnom" stave, keď dlhodobo stoja pod holým nebom, väčšinou bez pohnutia...
Po Železnú sú verejného osvetlenia a za Železnou myslím, že už ani tie nie. Ale v súčasnosti, keď alternatívne pohony sú na vysokej ekologickej úrovni, nepovažujem to za účelné.
Karosy radu 700 bez GO??? Máš namysli tie 4 Karosy B 732, ktoré sú momentálne na 4.kolóne a jazdia iba v najnutnejších prípadoch??? Lebo iné Karosy bez GO nám nejazdia a kĺbak už vôbec!
Chceš povedať, že B 732-ka je v lepšom stave ako Ik415??? Skús toto povedať vodičom asi by si bol prekvapený ich reakciou!
Priznaj sa...čo si pil...lebo to čo si napísal je teda akože královská volovina!
A v čom je podľa teba prevádzka Karosy radu 900 taká výhodná oproti Ikarusom??? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA