Dnes som videl o 13:08 ísť z Patrónky tak narvaný 9.5m SOR na linke 37, že tu končí všetká trpezlivosť s vedením DPB. Ešte viem pochopiť, že 9.5 SORky jazdia na L30, ale na L37 to je blbosť 1.stupňa keď 37 obsluhuje TESCO, Lamač a ešte aj Záhorskú Bystricu. Na takej L38 zas dnes úplne zbytočne premával voz 3631 ? Však keď je už dosť 10.5m SORiek tak prečo ich nenasadzujú na L37?! ?
Derkay rozpraval v NASTUPTE PROSIM aj o dalsom tendri na 12 M abusy ( nie tie pre vozickarov ) - viac by ma potesilo, keby radsej daco vravel o 12 M tbusoch ?
Inak tu je podla mna chyba v Durkovskom.. Na novom vedeni DPB sa mi zda, ze by aj chceli nakupovat nove vozidla, ale mesto im neuvolni peniaze.. Takze preto to zostalo zase pri rekonstrukciach..
Takže zas len generálne opravy trolejbusov... hmmm, myslím že trolejbusy nemajú takú životnosť ako električky. Jedna generálna oprava je dosť, pri ďalších to snáď už ani nemá zmysel.
Nedávno som išiel z Koliby trolejbusom, ktorý mohol mať generálku tak pred piatimi rokmi a myslel som že sa rozpadne. Kabína vodiča a el. skriňa sa len tak odliepali od skeletu. Je to fakt zlá cesta, škoda tam nasadzovať novšie trolejbusy.
tak to ma netesi, neviem v akom technickom stave su tie 14Tr, ale kazdopadne su moralne zastarale a GO znamena, ze tu budu jazdit este pekne dlho.. inak dufam, ze aspon sedacky im po GO zostanu kozenkove (sorry s499? ), lebo nerad by som este aj v trolejbusoch musel celu cestu stat, tak ako musim teraz stat v IK4xx ?
Pôvodne sa rozhodlo že končia VP a už sa budú robiť iba GO na TrM.. avšak došli TrM-kové skrine tak sa rozhodlo že sa bude pokračovať vo VP. Minimálne všekty od 6257 vyššie ju majú dostať
pre rekapituláciu ak dobre počítam zo 14Tr ostávajú ešte:
6257-6259, 6262, 6264, 6272 - 6274, 6277-82, 6284, 6287, 88, 92, 6302, 6307, 08, 6310, 6311, 6315 (tie ktoré sú odstavené že čakajú na VP a teda ju dostanú už čoskoro nepočítam)
proste nejaká volovina typu exzastávky 55tky smer z mosta hrdinov dukly pred križovatkou pri poliklinike a následnou odbočkou doľava, či ex84ky pri euba smer mesto alebo v súčasnosti 84/99 na jungmannovej smer Ovsište - ale hlavne, že oni nemusia ísť ďaleko... v tomto prípade im navrhujem výmenu trás L88 a 84 medzi zastávkami hálova a aupark
Už je odfotená aj nachystaná na zverejnenenie aj foto 4390.. ale keďže tu je veľmi veľa vozov pofotených a nachystaných na zverejnenie a galérie sa pridávajú denne v obmedzenom počte, tak možno si ešte trochu počkáš...
Chcel by som len fotografov ktory fotia autobusy no vsetko mozne nech daju na imhd stranku aj fotku vozu 4390 lebo v katalogu je iba pod starym cislom 1394 ostatne bystricke karosy tu maju fotky ale ten voz vobec. bolo by to dobre potesilo by ma to.Dakujem ? ? ? ? ?
Lenže problém je aj to, že ak 99 bude stáť na tej zastávke v smere na ANTOLSKÚ, tak musí sa potom zaradiť do ľavého pruhu na odbočenie k stanici a to tak, že musí prejsť cez jeden pruh ešte. Tí čo to tam poznajú dobre vedia, že IAD ale aj autobusy na 88 tadiaľ vyslovene letia z nadjazdu. Takže som zvedavý koľko vodičov áut to neubrzdí a koľkým Ik415 budeme pravidelne vymieňať oplechovanie...
Tak chyba, pardon. Ktorý voz teda robí tú večernú 25-ku?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peto3700
Nedávno som išiel z Koliby trolejbusom, ktorý mohol mať generálku tak pred piatimi rokmi a myslel som že sa rozpadne. Kabína vodiča a el. skriňa sa len tak odliepali od skeletu. Je to fakt zlá cesta, škoda tam nasadzovať novšie trolejbusy.