Derkay rozpraval v NASTUPTE PROSIM aj o dalsom tendri na 12 M abusy ( nie tie pre vozickarov ) - viac by ma potesilo, keby radsej daco vravel o 12 M tbusoch ?
Inak tu je podla mna chyba v Durkovskom.. Na novom vedeni DPB sa mi zda, ze by aj chceli nakupovat nove vozidla, ale mesto im neuvolni peniaze.. Takze preto to zostalo zase pri rekonstrukciach..
Takže zas len generálne opravy trolejbusov... hmmm, myslím že trolejbusy nemajú takú životnosť ako električky. Jedna generálna oprava je dosť, pri ďalších to snáď už ani nemá zmysel.
Nedávno som išiel z Koliby trolejbusom, ktorý mohol mať generálku tak pred piatimi rokmi a myslel som že sa rozpadne. Kabína vodiča a el. skriňa sa len tak odliepali od skeletu. Je to fakt zlá cesta, škoda tam nasadzovať novšie trolejbusy.
tak to ma netesi, neviem v akom technickom stave su tie 14Tr, ale kazdopadne su moralne zastarale a GO znamena, ze tu budu jazdit este pekne dlho.. inak dufam, ze aspon sedacky im po GO zostanu kozenkove (sorry s499? ), lebo nerad by som este aj v trolejbusoch musel celu cestu stat, tak ako musim teraz stat v IK4xx ?
Pôvodne sa rozhodlo že končia VP a už sa budú robiť iba GO na TrM.. avšak došli TrM-kové skrine tak sa rozhodlo že sa bude pokračovať vo VP. Minimálne všekty od 6257 vyššie ju majú dostať
pre rekapituláciu ak dobre počítam zo 14Tr ostávajú ešte:
6257-6259, 6262, 6264, 6272 - 6274, 6277-82, 6284, 6287, 88, 92, 6302, 6307, 08, 6310, 6311, 6315 (tie ktoré sú odstavené že čakajú na VP a teda ju dostanú už čoskoro nepočítam)
proste nejaká volovina typu exzastávky 55tky smer z mosta hrdinov dukly pred križovatkou pri poliklinike a následnou odbočkou doľava, či ex84ky pri euba smer mesto alebo v súčasnosti 84/99 na jungmannovej smer Ovsište - ale hlavne, že oni nemusia ísť ďaleko... v tomto prípade im navrhujem výmenu trás L88 a 84 medzi zastávkami hálova a aupark
Už je odfotená aj nachystaná na zverejnenenie aj foto 4390.. ale keďže tu je veľmi veľa vozov pofotených a nachystaných na zverejnenie a galérie sa pridávajú denne v obmedzenom počte, tak možno si ešte trochu počkáš...
Chcel by som len fotografov ktory fotia autobusy no vsetko mozne nech daju na imhd stranku aj fotku vozu 4390 lebo v katalogu je iba pod starym cislom 1394 ostatne bystricke karosy tu maju fotky ale ten voz vobec. bolo by to dobre potesilo by ma to.Dakujem ? ? ? ? ?
Lenže problém je aj to, že ak 99 bude stáť na tej zastávke v smere na ANTOLSKÚ, tak musí sa potom zaradiť do ľavého pruhu na odbočenie k stanici a to tak, že musí prejsť cez jeden pruh ešte. Tí čo to tam poznajú dobre vedia, že IAD ale aj autobusy na 88 tadiaľ vyslovene letia z nadjazdu. Takže som zvedavý koľko vodičov áut to neubrzdí a koľkým Ik415 budeme pravidelne vymieňať oplechovanie...
poznáš film "Byl jednou jeden král"? tak keď Werich pozeral cez ďalekohľad, tak skonštatoval "máš to na nekonečno" ?
Re #131514 Jezo: to by aj mňa zaujímalo, či tam bude a ak áno, potom prečo tam bude zastávka. žeby na stanicu (99) bolo zo Záporožskej tak ďaleko? a 88 stojí na Záporožskej, tak jej buchnúť zastávku nejakých 150 metrov ďalej by bola dobrá blbosť.... aj keď nedivil by som sa - príklad kombinácia Landererova-Wustenrot sa dá prejsť peši rýchlejšie ako busom...
Re #131525 Mike: no zbohom ? tak potom nech zrušia pre 88 Záporožskú a nech tam domorodcom vycapia oznam "sme leniví prejsť peši cez križovatku, tak prejdite vy"
Dnes večer som bol obhliadnúť vyťaženosť spojov liniek 25 a 92 odvážajúcich zamestnancov VW na smenu od 22:00 a zo smeny končiacej o 22:00. Nasledové počty cestujúcich som napočítal :
spoje linky 92 : 4851 - 13 cestujúcich, 4850 - 2 cestujúci, 4124 - 6 cestujúcich, spoj linky 25 : 2614 - 5 cestujúcich, spolu to je 26 cestujúcich. Zo smeny končiacej o 22:00 to bolo veselšie počítanie, tam to bolo už trošku na odhad aj. Linka 25 viezla cca 40 cestujúcich, nakoľko asi 5-8 sedadiel bolo voľných a 5-6 ľudí stálo, v prvej 92 tiež cca 5-8 sedadiel voľných + cca 10 stojacich, potom spoj s odchodom 22:39 od Patrónky nešiel, došiel až tretí voz 4124 s 23 cestujúcimi a za ňou šla 4850 s 10-15 cestujúcimi.
Dokopy na 123 ľudí ktorí využili tieto spoje sa použili 4 autobusy s kapacitou 580 osôb spolu (podľa údajov na stránke o kapacite). Nie je to pritiahnuté za vlasy keď takto zbytočne nasadzujeme kĺbové autobusy a vystavujeme ich riziku poškodenia a opotreovávajú sa aj viac? Taká linka 92 patrí medzi linky s najdlhšou trasou. Už by mohli v DPB začať premýšľať a dohodnúť sa s VW na rozumnejšom nasadzovaní autobusov na tieto spoje.
Bol som to pofotiť a som zvedavý kedy to chcú dať do prevádzky, hlavne kedy odstránia zvodidlá ? lebo takto akurát jak človek vystúpi z autobusu tak stúpi na zvodidlo a vzápätí sa bozkáva s betónom ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peto3700
Nedávno som išiel z Koliby trolejbusom, ktorý mohol mať generálku tak pred piatimi rokmi a myslel som že sa rozpadne. Kabína vodiča a el. skriňa sa len tak odliepali od skeletu. Je to fakt zlá cesta, škoda tam nasadzovať novšie trolejbusy.