Ja s Tebou v zásade súhlasím, ale už je skrátka neskoro. Hotových je už 34 z 35 K2S-iek a tie už nemá zmysel prerábať znova.
Re #131317 AAA: No vozidlo by malo zhruba rovnaký odber ako súprava 2xT (samozrejme nie zrýchľovačová), takže na spotrebe by sa to určite prejavilo. Ale ide skôr o to, že pri súčasnom linkovom vedení by na linkách, kde teraz jazdia K2(G/S) boli zbytočné väčšie vozidlá.
Re #131319 S499.1023: To si už uviedol dobrý extrém, hoci to aj bolo asi Tvojím zámerom... Ale napr. aj bosnianskohercegovinská Satra III (čiže obdoba K3) má hnacie len krajné podvozky. Tam zas sú už ale asynchrónne motory.
Rámcová zmluva je 40 BN10.5 a 20 C10.5.
Tých 22 BN10.5. pre tento rok bude nateraz posledných..
C10.5. majú ešte dojsť a sa povráva že možno aj viac ako len pre linku 801..
ideal je ale mat 100% adheznej hmotnosti na trakcnych podvozkoch, teda ak chceme mat vozidla ktore su schopne rozumne zrychlovat... zvysenie trakcneho vykonu na koncovych podvozkoch a ponechanie jalovych v strede by znamenalo vacsiu sancu na sklz pri rozbehu....
Doporučujem do pozornosti také vozidlá ako Düwag GT12 a GT10, kde sú hnacie len prvý a posledný podvozok: http://tram.rusign.com/cz/rhb1022.jpg. Lenže to chce podvozky Düwag, kam sa dá dať "trošku" výkonnejší trakčný motor a nie zrýchľovačovú reguláciu, aby to nehrabalo.
A čo by sa stalo, keby na K2S linkách premávali kapacitnejšie vozidlá? Alebo je elektrina pre K3S o toľko drahšia ako pre K2S, žeby DPB na tom skrachoval?
ja netvrdim ze to je jednoduche... na to aby tie vozidla mali rozumne trakcne vlastnosti tak je vhodne mat trakcne aj stredne 2 podvozky, takze tam je zmien viac nez dost... akurat ze stale by to asi bola najjednoduchsia cesta ako sa dopracovat k aspon ciastocne nizkopodlaznym kolajovym vozidlam....
To vôbec nie je také jednoduché, že len "rozpojím a vložím strednú časť". Vyžadovalo by si to veľa zásahov do celého vozidla. A hlavne nechápem, keď by si mal miesto K2S K3S, čo by si nasadil na linky, kde doteraz jazdili K2S...
a my na SVK si myslíme, že len u nás idú tzv. lokálky ku dnu ? Dakto tu vyplakával na zrušenou traťou 175, ale keď som si na Google Earth pozrel kadiaľ ide a akými slučkami, tak sa ani nedivím, hlavne keď sú zastávky úplne mimo dediny. Väčšina týchto lokálnych tratí má nevýhody v tom, že sú v najlepšom prípade ich zastávky na kraji dediny a potom neraz aj mimo dediny úplne. Ešte keď som čítal, že úpadok t.č. 175 začal už v 80-tych rokoch keď aj nákladná doprava tam bola v značnom útlme sa nemožno diviť, keď aspoň na ostatných lokálnych tratiach premávajú nákladné vlaky, napr. do cementárne v Rohožníku, tá je zárukou, že trať do Plaveckého Mikuláša tak skoro nezanikne.
beriem, ak je parkovanie kamionov na DD otazkou tohto polroka, ak je to v tesnej blízkosti zastávok MHD, tak to bude dosť kruté, osobne som to nevidel, asi preto, že nechodím tadiaľ neskoro večer,
vodiči MHD by asi nemali trúbiť, ale prostredníctvom dispečingu požiadať políciu o riešenie, ak je tom tak, ako píšeš, príučka by bola veľmi potrebná,
priznávam, že neviem, ktorý z domov je "longital",
o longitali som si myslel, ze je to hudobna skupina (do 2006 pod názvom Dlhé diely) http://www.longital.com/ http://sk.wikipedia.org/wiki/Longital
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kacka