Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MacGiver #131345:
nejde nahodou do vozovne o 17:10? a nemas to jedno..pokial bude osadka dakto zo "znamych"..tak moznoze sa dockame aj pred vozovnou nejakych kuriozitiek...
Na Rendez bude premávať aj linka H56. Posledný spoj tejto linky má ísť z Rače do vozovne Petržalka o 17.40. Nevedel by mi niekto povedať, na akých zastávkach bude zastavovať v smere z Rače do vozovne? ❓
Nove sorky nahradia teda zahradnikove vyradene Tambusy...
Reakcia na: Mischo1 #131342:
Áno Volkswagen si to platí + ostatné podnikové linky.
Reakcia na: 5:12 #131341:
12: neda sa lebo myslim ze VW si plati za L92 a s klbakmi, no ale zober si ked idu zamestnanci do prace v 5 min intervale idu plne..
Reakcia na: N/A #131333:
tak to ako vidím máme ešte menej klbákov v BA ako som si myslel ? ja som čakal, že kríza s klbákmi už začala dávnejšie, ale ako vidím furt to nie je také zlé, keď sóla stretávam sporadicky na linkách, ktoré robia klbáky, s výnimkou linky 74. Keď je pri tom už, nebolo by lepšie klbáky z linky 92 presunúť na iné linky, kde to potreba a robiť linku 92 dočasne len sólami s intervalom 12/30/12//- + určené spoje, na ktoré by sóla postačili, hlavne keď tie pracovné busy na 92 chodia poloprázdne.
Reakcia na: kacka #131338:
Rovno pred hlavným vchodom na Starohájskej ul.
kde je pri dostihovej drahe bývalé nástupište liniek 83 a 92?
7783+7784 co presla SP.....uz je v prevadzke ci este nie?
A zda sa to iba mne alebo si podnik mysli ze sory potrebuju viac nez len krasnany? stake si tie potovrky neviem predstavit na niektorych linkach 2DTPA.
Reakcia na: Petto #131332:
Každopádne vyradený (t. j. odhlásený) ešte ani jeden nie je.
Reakcia na: N/A #131333:
je to síce škoda, ale ak nimi človek cestuje, tak zistuje, že aj viac vozidiel by malo takto skončiť ....
Reakcia na: Petto #131332:
jo uz som to nasla
Reakcia na: Majo #131331:
V katalogu je u 4848 napisane zlomenie klbu , u 4859 vidim len z fotiek vybrakovany motorovy priestor

Re #131330 kacka: Naposledy asi 14.5. kedy sa mu zlomil klb
Reakcia na: Petto #131329:
Vyradený ešte nebol, hoci vzhľadom na jeho stav je jasné, že do premávky už nezasiahne. Pozri si katalóg vozidiel, je to tam uvedené. To isté platí aj pre 4859.
Reakcia na: Petto #131329:
ake vyradenie? kedy? ja ho nedavno videla ?
Neviem ci tu uz bola zmienka o vyradeni Ikarusu 435 - 4848 ?
Reakcia na: si #131315:
Ja s Tebou v zásade súhlasím, ale už je skrátka neskoro. Hotových je už 34 z 35 K2S-iek a tie už nemá zmysel prerábať znova.

Re #131317 AAA: No vozidlo by malo zhruba rovnaký odber ako súprava 2xT (samozrejme nie zrýchľovačová), takže na spotrebe by sa to určite prejavilo. Ale ide skôr o to, že pri súčasnom linkovom vedení by na linkách, kde teraz jazdia K2(G/S) boli zbytočné väčšie vozidlá.

Re #131319 S499.1023: To si už uviedol dobrý extrém, hoci to aj bolo asi Tvojím zámerom... Ale napr. aj bosnianskohercegovinská Satra III (čiže obdoba K3) má hnacie len krajné podvozky. Tam zas sú už ale asynchrónne motory.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.